בוז’י הרצוג תקף: “ביבי בישל דייסה ולבגין, לבגין… כלום לא נשאר”

יו"ר המחנה הציוני תקף את ראש הממשלה: "אתה יוצר ממשלת פירוק לאומי. ממשלת פיצול ובלאגן" • לכחלון: "בשביל ארגז הכלים אתה לא צריך לתת יד להריסת בית המלאכה כולו"
נחמן גור
ז' סיון התשע"ה / 25.05.2015 15:49

יו”ר האופוזיציה ח”כ בוז’י הרצוג תקף בצהריים (שני)  בישיבת סיעת ‘המחנה הציוני’ בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע כניסתו הצפויה של גלעד ארדן לממשלה, שתוביל ככל הנראה לפרישתו של בני בגין.

“השבוע”, ליגלג הרצוג, “מופע כיסאות מוזיקליים. ביבי בישל דייסה ומביא אותה לאישור הכנסת. לאלקין סמכויות ותקציבים מגלנט, לארדן מאלקין, לכחלון גם מאלקין, לסילבן מחוטובלי, לשר החלל משר הכוכבים, לשר התקשורת מהשר המיוחד לענייני סמסים… ולבגין, לבגין כלום לא נשאר”.

עוד אמר הרצוג: “הקואליציה הזו עוד לא התחילה לפעול וכבר ברור שכדי לשרוד יש פה צורך בהתפתלויות ותרגילי הישרדות בלתי אפשריים”.

יו”ר המחנה הציוני תקף גם ישירות את נתניהו. ”אתה יוצר ממשלת פירוק לאומי. ממשלת פיצול ובלאגן. את הפגיעה הזו חייבים לעצור. גם אנחנו באופוזיציה וגם חברי הקואליציה. אני קורא להם: קחו אחריות ועצרו את הפארסה שפוגעת במשילות ובאינטרס של כל אחד מאזרחי המדינה. מגיע לאזרחי ישראל הרבה יותר מקרקס נתניהו”.

הרצוג פנה לשר האוצר משה כחלון: ”משה ידידי, בשביל ארגז הכלים אתה לא צריך לתת יד להריסת בית המלאכה כולו. האחריות שלך לעם ולמדינה מחייבת אותך להיות השר שיעצור את מסע ההרס של נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות