מתעצלת להכין בעצמך את עוגות החג? לכי על דליקטס שף

יעל חן
|
א' סיון התשע"ה / 19.05.2015 20:22
אחרי המתכונים – זה הזמן להקדיש מעט תשומת לב לעסוקות שבינינו • לא מצאת זמן להכין עוגות חג לשבועות? רוצי לקנות • דליקטס שף מציגים את סדרת עוגות הקונדיטוריה שנוצרו במיוחד לכבוד חג

 חג השבועות הוא הזמן המושלם להכיר את דליקטס שף, בניצוחו של הקונדיטור ואומן השוקולד נמרוד שרייבר. כל העוגות נעשות בעבודת יד קפדנית ומרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים.

מיני עוגות גבינה אפויות עם שוקולד לבן – יש לנו את הפתרון המושלם לאירוח ייחודי ומנצח לחג הקרוב: עוגות גבינה קטנות, אישיות, בציפוי קרם מסקרפונה, רכות עם בסיס מיוחד, בטעם אגוזי שמשתלב באופן מושלם ובפרופורציה מדויקת עם הנימוחות של העוגה והמתיקות של השוקולד הלבן.

image

עוגת גבינה אפויה שלמה – בפתח שעתן הגדולה של עוגות הגבינה האפויות, עולים הקשיים שבהכנת עוגת גבינה אפויה מושלמת; כזו שלא תהיה לחה מדי אך גם שלא תאפה יתר על המידה, כזו שתהיה מתוקה אבל גם מעט חמצמצה.

בדליקטס שף הצליחו להרכיב את המתכון המושלם וליצור עוגת גבינה אפויה ביתית, בטעם של פעם. אם אתם חובבים מושבעים של עוגת גבינה אפויה – תדעו להעריך את היחס המושלם בין השכבה האפויה, שכבת המסקרפונה העליונה – עדינה ומדויקת, ואת התחתית הנהדרת שמשתלבת נפלא עם עוגה שנעשתה בכישרון ובמחשבה מרובה.

image (1)

מוס שוקולד ונוגט אישי – טעימה ומיוחדת, ויכולה להוות פתרון מושלם לאלה שאינן אוהבים עוגות גבינה למיניהן או לכאלה שרוצים לגוון את ה”גבינתיות” של החג.

מוס שוקולד ונוגט, בציפוי שוקולד חלב, ועל תחתית בראוניז ואגוזים מושלמת שמאזנת היטב את המתיקות של העוגה.

image (2)

 הקונדיטור הראשי של דליקטס שף מאמין שהבסיס לכל עוגה טובה הוא שילוב של תחתית טעימה ומדויקת שמאזנת את הטעמים של כל העוגה.

הצוות של הקונדיטוריה עמל במשך שבועות ארוכים והשקיע מחשבה רבה ביצירת סדרת עוגות מנצחות לחג שבועות הקרוב.

• דליקטס שף – ז’בוטינסקי 12, בני ברק – משלוחים חינם.

• טלפון להזמנות: 1700-5050-48

• מחירים:

מארז שמכיל 7 מיני-עוגות גבינה – 49 ₪

עוגת גבינה אפויה שלמה – 110 ₪

מוס שוקולד ונוגט אישי – 35 ₪