אחרי המחאה באשדוד • הסתה ברשת: “בא לי לעשות פיגוע דריסה שם”

המאבק של הציבור החרדי נגד חילולי השבת במתחם 'ביג' בעיר אשדוד, גורר הסתה קשה ברשתות החברתיות מצד חילונים • "מוות למתומתמים האלה", כתב אחד הגולשים המתלהמים • ועוד פנינים: "מסריחים תתקלחו קודם.. אז אולי נוכל לדבר איתכם. עד אז ישארו בכולל המסריח שלכם" • בפנים: תמונת פוטומונטאז' מזעזעת של רב העיר עם חזיר על שולחנו
חיים טוויל
א' סיון התשע"ה / 19.05.2015 10:35

הסתה באשדוד: המאבק החרדי נגד פרצת חילולי השבת במתחם העסקים ‘ביג’ באשדוד, גורר התבטאויות קשות של חילונים נגד הציבור החרדי, כאשר ברשתות החברתיות מתנהלת מזה כמה ימים הסתה פרועה כנגד הציבור החרדי, שגלשה אף לסטטוסים המאיימים ברצח.

גם עצרת התפילה ההמונית שנערכה אמש גררה פרסום סטטוסים גזעניים ואלימים, כאשר בין היתר הופצה ברשתות החברתית תמונת פוטומונטז’ מזעזעת: רב העיר, הגר”י שיינין, יושב כשלפניו ראש של חזיר, המונח על הגמרא שעל שולחנו.

“שיסלח לי אלוהים בא לי לעשות פיגוע דריסה שם”, כתבה אחת הגולשות בשירשור על עצרת התפילה. “מוות למתומתמים האלה!!! מה הקשר??? איפה הם ואיפה ביג אלתא עובדת בשבת מול הפרצופ והם שותקים. **** קיבלו כסף”, כתב גולש אחר.

“הרבה פינגווינים יחסית לשרב שהיה היום”, כתב גולש אחר, בעדינות יחסית.

ואחר כתב: “מסריחים תתקלחו קודם.. אז אולי נוכל לדבר איתכם. עד אז ישארו בכולל המסריח שלכם”.

וליאורה גבאי הגיבה: “וואו באמת עברו גבול עם הכפייה הזו”.

בתגובה על תמונות מההפגנה הגיב גולש: “כמו ג’וקים!!! לכו לעבוד במקום לבלבל במוח. דיבילים!”

ואחר חרץ: “יש להם זמן להפגין, הם לא עובדים ואנחנו מממנים אותם. ביזיון, שיתעסקו בעניינים שלהם”.

וגם: “אני רואה חבורה של אוכלי חינם, אני רק חושב על זה שיתחילו לעבוד במקום כל היום לבלבל את המוח”.

סטוטסים אחרים היו בוטים כל-כך ורצופי קללות, עד כי לא ניתן לצטט אותם כאן.

שיינין

אלפים השתתפו אמש בעצרת תפילה באשדוד. לפני כחודשיים, עם פתיחת מתחם ‘ביג’, יצאו נציגי החרדים בקואליציה העירונית נגד הפעלתו בימי שבת ואף איימו בפרישה מהקואליציה.

“המתחם הזה יצר הפרה בוטה של הסטטוס קוו בעיר”, אומר ישראל הרשקוביץ, דובר העצרת. “המתחם ממוקם בסמוך לאזורים החרדים, ופתיחה של מאה חנויות בשבת במכה אחת לא מקובלת. אנחנו תובעים לסגור את המתחם בשבת”.

במהלך העצרת נאמרה על ידי הקהל הגדול תפילת ערב יום כיפור קטן ולאחר מכן נאמו רבנים ואישי ציבור, שתוקפו בחריפות את “פריצת הגדר” בעיר.

הרשקוביץ אמר עוד: “כחלק מהמאבק, אם לא יהיה שינוי ולא יודיעו על סגירת מתחם הקניות, צעדי המחאה יוחרפו, הנציגים יפרשו מהקואליציה, ואנחנו שוקלים עיצומים כלכליים נגד חברת ‘ביג'”.

נודע, כי בימים הקרובים צפויים רבני אשדוד להוציא ‘קול קורא’ להחרים את מרכזי רשת ‘ביג’ בכל הארץ, במידה והבעלים לא יחליטו על הפסקת חילולי השבת.

 הסתה באשדוד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש למשטרה מחלקה לטיפול בעבירות ברשת
    19/05/2015 23:55
    שלולית
  1. זה נחשב איום ברצח על ציבור הכללה ועוד עבירות
    שוטרים לעבודה נראה אתכם עושים משהו עם הדבר הזה.
    אופס, בעצם אתם עסוקים בעניינים אישיים חקירות במח”ש והטרדות משלכם אז למה להפריע?????????.