מרגי לדנינו: “הבלגה לקיצונים תוביל לאלימות כלפי החרדים”

ח"כ יעקב מרגי פנה אל המפכ"ל בדרישה להילחם בהסתה נגד החיילים החרדים: "מצב בו הם מזהים את החולשה של גורמי אכיפת החוק יוביל למשטר של פחד בחברה החרדית" • "פגישה עם המותקפים תסייע למצוא את הבטן הרכה של הקיצוניים"
נחמן גור
כ"ח אייר התשע"ה / 17.05.2015 19:01

 ההסתה של קמפיין החרד”קים: יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ יעקב מרגי, פנה אל מפכ”ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, בדרישה לטפל בהתנכלות ובהסתה של הקיצוניים העומדים מאחורי קמפיין החרד”קים.

מרגי פנה אל המפכ”ל לפני כשלושה שבועות, אולם עד כה לא זכה למענה.

“פנייתי זו באה אליך בעקבות פניות רבות שהצטברו אצלי מצד חיילים חרדיים המשרתים בצה”ל ובני משפחותיהם”,  כתב מרגי למפכ”ל. “לא נעלם מנגד עינך מסע ההסתה הפרוע שמזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה הלא רחוקה של העם היהודי. מסע ההסתה הקרוי בשם הבזוי ‘חרדקים’. שתוצאתו האחרונה היא תקיפת קצין צה”ל בשכונת מאה שערים בירושלים”.

מרגי ממשיך: “ידוע לי שחלק מהתלונות נמצאות על שולחנה של הפרקליטות שטוענת שזה במסגרת חופש הביטוי.  כמי שקנאי לחופש הביטוי ברצוני לומר לך שהסרטונים שמראים קומץ קיצונים חרדיים יורקים על חייל במדים ומכנים אותו בקריאות גנאי בליווי תנועות מאיימות, ניתן לבחון לגביהן העמדה לדין בסעיפים נוספים מעבר להסתה”.

“נאצי!” • זה מה שקורה כאשר חייל חרדי עובר ליד הקנאים 

מרגי מזהיר: “מצב שכזה בו הם מזהים את החולשה של גורמי אכיפת החוק, יוביל למשטר של פחד בחברה החרדית.

“אבקשך להיכנס לעובי הקורה ובאם תמצא לנכון להזמין אליך את כל הגורמים שהיו מעורבים בזה. הן המותקפים והן מגישי התלונות על קמפיין ה’חרדקים’ ולשמוע מהם את התחושות”.

יו”ר ועדת החינוך קובע בסיום מכתבו: “פגישה כזו תסייע בידי המשטרה למצוא את הבטן הרכה של הקיצונים הנ”ל, ולהביא קץ לתופעה מסוכנת זו”.

מרגי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות