החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

מארק פישר משיק קולקציית נעליים אלגנטית • סניף חדש של 'קופיז' נפתח בצומת בר אילן בירושלים • שטראוס פריטו ליי משיקה שני טעמים חדשים לחג השבועות • מבחר של תכשירים איכותיים להגנה מפני נזקי השמש
תמי גיל
כ"ח אייר התשע"ה / 17.05.2015 16:19

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר לרגל השקת קולקציית האביב, מותג חדרי הילדים “רהיטי עין חרוד” יוצאים במבצעי השקה על מבחר מוצרים מקולקציית האביב ביניהם: כוורת תלייה “פנינה” –  838 ₪ (במקום 931 ₪), הדום ישיבה דגם “תומי” – 199 ₪ בלבד, שולחן כתיבה “קורל” – 938 ₪ (במקום 1,042 ₪), שולחן כתיבה “יהלום” – 1,317 ₪ (במקום 1,463 ₪), כיסא תלמיד הראל – 447 ₪ (במקום 497 ₪), כיסא תלמיד “סער” – 336 ₪ (במקום 373 ₪), מיטה נפתחת “שנהב” כולל זוג מזרנים אורתופדיים ומעקה – 2,686 ₪ (במקום 2,984 ₪) + סט מצעים במתנה, מיטה נפתחת “אוריון” כולל זוג מזרנים אורתופדיים ומעקה – 2,493 ₪ (במקום 2,770 ₪) + סט מצעים במתנה, ארון בגדים “קורל” – 3,988 ₪ (במקום 4,462 ₪), כוננית עומדת “ספיר” – 1,334 ₪ (במקום 1,462 ₪).

בתוקף עד 25/5/15 או עד גמר המלאי.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותתקופת הקיץ מבשרת על פתיחת עונת האירועים. זהו בדיוק הזמן להתחדש בנעליים קלאסיות עם נגיעה רומנטית ואלגנטית, שתשלים כל מראה ערב.

מותג ההנעלה Marc Fisher  (מארק פישר) משיק בימים אלו בחנויות רשת סופר ברנדס, קולקציית נעליים אלגנטית וססגונית, מתוך קולקציית אביב קיץ 2015.

המותג מתאפיין בסגנון קלאסי, נשי, מעודן ומשתלב בצורה מושלמת עם פתיחת עונת האירועים.

בין פריטי הקולקציה: מגוון נעלי עקב וסנדלים בשילובי רצועות ואבזמים, סוליות חבל, הן בנעליים שטוחות והן בעקבי הרוקי, עקב עבה במראה שנות ה- 50 לצד עקבי סטילטו, שילובי רשתות מעולם הספורט ותחרות.

טווח מחירים מארק פישר בישראל: סנדלי עקב החל מ-349.90 ₪, נעלי עקב החל מ-399.90 ₪ (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמוצרי בד ואקססוריז מסיבי במבוק הם הבשורה החמה של עולם האופנה בזכות המוצרים האיכותיים ותהליך הייצור הידידותי לסביבה.

אתר באליגם עורך מכירה מיוחדת של סדרת מוצרים אקולוגיים מסיבי במבוק של גו פנדה בהנחות של עד 80%. האתר מציע סט מגבות מבמבוק שכולל מגבת גוף, מגבת פנים גדולה ומגבת פנים קטנה במחיר כולל של 59 שקל (הנחה של 76% לעומת המחיר הרגיל של 249 שקל).

עוד בסדרת מוצרי הבמבוק: משקפי שמש העשויות במבוק בעבודת יד, בעלות עדשות מלוטשות עם סנן UVA+UVB 400 . צירי הידיות הינם בעלי מנגנון דו כיווני, הנועד למנוע את התרחבות הידיות כאשר מעלים אותן לחלק העליון של הראש. ניתן לבחור בין מספר דגמים, המתאימים לחוף הים ולחופשה או באווירה אורבנית.

המשקפיים מגיעים בקופסה מהודרת, עשויה אף היא במבוק בעבודת יד. המכירה של באליגם כוללת גם את שעוני היד של גו פנדה לגבר ולאישה העשויים בעבודת יד עדינה ומלוטשת מ-100% סיבי במבוק, מלבד המנגנון, ובעלי מראה קליל, אופנתי וסביבתי. הם זמינים בצבעי במבוק טבעי או חום כהה.

השעונים ומשקפי השמש של גו פנדה נמכרים באתר באליגם במחירי מבצע בהנחות של 72%-80% – 139 שקל לשעונים (במקום 499-559 שקל), 99 שקל למשקפיים (במקום 499 שקל(.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת הרמוניה לבית, יוצאת בימים אלו במבצע ייחודי על מגוון פריטים מעוצבים, בגווני הקיץ – שילוב מנצח של עיצוב, איכות ומחיר משתלם במיוחד, ב- 29.90 ₪ בלבד.

פריטים לדוגמא: סט תה/קפה/סוכר ממתכת מעוצבת, סט אוכל 18 חלקים פורצלן, סיר קרמי אינדוקציה 20 ס”מ, פח דוושה עגול 3 ליטר, מגוון סכינים על מעמד/בוצ’ר/מגנט לקיר, מזלפי מתכת לגינה, מראות בצורת לב, מחבת קרמי, מחבת ווק קרמי, מחבת סטייקים קרמי ועוד. המבצע עד ה- 5.13 או עד גמר המלאי (צילום: אסף לוי).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר סניף חדש של ‘קופיז’ נפתח בצומת בר אילן בירושלים, ברחוב שמואל הנביא 97.

בסניף יוכלו אנשים לקנות מגוון מאכלים במחיר קבוע של 5 שקלים בלבד. הזכיין הוא נתנאל קינג, בן 24, שקיבל סיוע באמצעות מטי ירושלים בהשגת מימון לפתיחת הסניף.

התפריט של ‘קופיז’ בצומת בר אילן כולל כריכים, מאפים, חטיפי בריאות, מבחר סוגים של שתייה חמה, שתייה קרה, אייס קפה ומשקאות “ברד” ומיצים. המנות ב’קופיז’ בצומת בר אילן כשרות למהדרין.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלאור ההשקה המוצלחת של פיתה קראנצ’ ובאגט קראנצ’ ובמסגרת הרחבת הפורטפוליו של מותג עלית קראנצ’, שטראוס פריטו ליי משיקה שני טעמים חדשים לחג השבועות: באגט קראנצ’ בטעם זיתים ועגבניות מיובשות, באגט קראנצ’ בטעם פטריות ושום (במהדורה מוגבלת).

מוצרים אלו מתווספים למגוון מוצרי באגט קראנצ’ – טבעי ושום ופיתה קראנצ’ – טבעי, זעתר, ים תיכוני וחיטה מלאה.

כל מוצרי פיתה קראנצ’ ובאגט קראנצ’ הינם מוצרים אפויים בתנור ומתובלים. הטעמים הייחודיים והמרקם הקראנצ’י מאפשרים לשדרג בקלות את ארוחת הערב או כארוחה קטנה באמצע היום בשילוב ממרחים שונים כגון גבינה, חומוס, אבוקדו או כתוספת הפירורים לסלט או למרק.

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר מד הטמפרטורה וקרני השמש מוכיחים היטב כי הקיץ פה ועונת הרחצה בפתח… חשוב מאוד לזכור להתגונן מפני קרני השמש ולמנוע נזקים לעור.

חברת טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציעה מבחר של תכשירים איכותיים להגנה מפני נזקי השמש בהנחות של עד 65%.

בין המוצרים: קרם הגנה לפנים סקין גארד SPF50 – מותאם במיוחד להגנה על עור רגיש ובהיר במיוחד, בזמן שהייה ארוכה בתנאי חוץ. מומלץ לשימוש יומיומי ולאחר טיפולי עור מיוחדים. מעשיר את העור בלחות, מונע הזדקנות מוקדמת, מגן בפני נזקי קרינה ומעניק נינוחות.

תכולה: 60 מ”ל. מחיר מבצע: 31.90 ₪ וקרם הגנה AVENE 50SPF + קרם NF – מוצרי ההגנה של אוון, מותאם במיוחד לבעלי עור יבש.

מוצרי ההגנה מהשמש של אוון עמידים במים ומספקים הגנה משולשת: הגנה גבוהה מקרני UVB & UVA; פרה-טוקופריל המספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים; מים טרמליים להרגעת העור. תכולה: 50 מ”ל. מחיר מבצע: 69.90 ₪ (צילום: יחצ).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג אופנת התינוקות מארה”ב Carter’s משיק לקיץ 2015, ליין צבעוני ומתוק, של הפריט הכי שימושי לתינוקות – בגדי גוף.

גולת הכותרת: העונה מציעה הקולקציה, בנוסף לבגדי גוף הנמכרים בבודדים, גם מארזים הכוללים 5 בגדי גוף או 7 בגדי גוף קצרים לכל ימות השבוע. בנוסף, שלישיית בגדי גוף מעטפת שרוול ארוך לתינוק שנולד ועד 6 חודשים, המקל על הלבישה, עוטפים את התינוק בבגד ללא צורך להלביש דרך הראש. מוצע בשלל צבעים ודוגמאות חלקים , לבנים או עם דפוסים.

בגדי הגוף לתינוקות מעוצבים באווירה קיצית חדשה ומרעננת ומוצעים לבנות ולבנים בשלל צבעי הקשת: חלקים, עם פסים, נקודות, דפוסי אולאובר, מעוטרים בפרחים, חיות, דמויות ועוד.

הקולקציה מוקפדת ושמה דגש על איכות הבדים – 100% כותנה אינטרלוק ונוחות הלבישה עבור התינוק ושימוש בבדי כותנה דקיקים וקלילים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: בגד גוף לבן בעיטורי פרחים באזור הצוואר המדמים שרשרת, דפוס אולאובר פפיונים, דפוס פסים ואפליקציית לב, דפוס נקודות ואפליקציית פרפר, חלקים עם אפליקציית חיות כמו כריש, קופיקו, צב, דג ועוד (צילום: יחצ חול).

שיווק, צרכנות

גרוש מחורר רשת נעלי גלי, מציעה לקיץ 2015, קולקציית נעלי בד אופנתית לנשים, במגוון סגנונות ודוגמאות ובצבעוניות קיצית מרהיבה.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי אספדריל מבד פרחוני נועז או בצבע ניוד קלאסי, נעלי בובה מבד פרחוני, נעלי בד עם עקבים מרובעים וסוליית טרקטור לבנה, סניקרס מבד תחרה בצבעוניות מגוונת של כתום, כחול, כסוף, בז’, לבן ושחור, נעלי בובה מבד סאטן שחור מבריק, סניקרס בשילוב בד פסים בסגנון אתני ועוד.

בנוסף, סניקרס בד, עם עקבי פלטפורמה במגוון רחב של דוגמאות ביניהן: סניקרס פרחוניות בצבע שחור עם שרוכים ועקבי פלטפורמה לבנים, סניקרס בצבע שמנת עם פרחים בוורוד וגומי בצדי הנעל, סניקרס קלאסיות בגובה קרסול עם שרוכים ועקב רוקי פנימי לנוחות מרבית בצבעוניות קיצית של שמנת, ועוד.

מחיר: 99.90 ₪ – 9.90 ₪, נעלי בובה במבצע: זוג שני ב -9.90 ש”ח (צילום: מנחם עוז).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’ORÈAL PARIS  משיק את הסדרה החדשה של ערכות צבעי השיער של אקסלנס EXCELLENCE INTENSE.

בסדרה 11 גוונים נועזים של צבע עשיר, רב מימדי, הנראים לעין גם על שיער כהה.

אקלסנס אינטנס – פורמולה המשלבת טכנולגיית COLOR LIFT המעניקה צבע עשיר ורב ממדי להשתקפות גוונים, אינטנסיבית ועמידה לאורך זמן. משפרת תוצאות צבע בסיס שיער כהה ומעניקה כיסוי אופטימאלי לשיער לבן, אקסלנס אינטנס – ערכת צביעה המעניקה טיפוח משולש: פרו קרטין, סרמיד וקולגן, המעניקה ברק, מגע קטיפתי והגנה לשיער, אקסלנס אינטנס – התוצאה: השיער מרגיש רך כמשי, חלק יותר, מבריק ומלא זוהר,  ערכת אקסלנס אינטנס מעניקה חווית צביעה ביתית, קלה, נוחה ומקצועית.

בנוסף, הערכה כוללת טיפוח משולש המציג שילוב עוצמתי לחיזוק, הגנה והזנה של השיער. ערכת אקסלנס אינטנס כוללת מסרק ייחודי, המורכב על מיכל הפיזור של הקרם המפתח:  שימוש נוח וידידותי למשתמש,  פיזור קל יותר של הצבע, הצבע מגיע לכל שערה ושערה בדיוק מושלם, הצביעה אחידה מהשורש ועד הקצוות, והתוצאה : צבע עשיר, רב מימדי, הנראה לעין גם על שיער כהה.

מחיר לצרכן : 51.7 ₪ לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם (צילום: מוטי פישביין).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות