גפני במתקפה: “שי פירון הזה, חצוף רשע ששונא את הציבור החרדי”

ח"כ משה גפני תקף היום במהלך נאום במליאת הכנסת את ח"כ שי פירון, שדיבר בשמם של חיילי אגוז שמצאו את אור אסרף ז"ל: "כמה רשעות יכולה להיות לבן אדם אחד. מי שמצא את גופתו של אור אסרף היו אנשים חרדים, מטעם זק"א ואיחוד הצלה" • "הוא רוצה להיות אופוזיציה, שיהיה אופוזיציה. למה על הגב שלנו הוא מאשים את שר הביטחון בבגידה?"
יוני גרין
כ"ד אייר התשע"ה / 13.05.2015 15:06

יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני תקף היום (רביעי) בחריפות את ח”כ שי פירון מ’יש עתיד’, במהלך נאום שנשא במליאת הכנסת ואמר: “כמה רשעות יש בבן אדם אחד”.

גפני התייחס לדבריו של פירון בדברים שנא אל שר הבטחון משה בוגי יעלון טען, כי פגש בניחום אבלים אצל אור אסרף חיילים מיחידת ‘אגוז’, שדיברו איתו על סוגיית השוויון בנטל. לדבריו, הם שאלו האם שר הבטחון יבגוד בהם וירים יד לפגוע בשוויון בנטל.

“אתמול שי פירון אמר שהוא פגש את חיילי יחידת אגוז שבאו מנפאל”, פתח גפני, “והם מצאו שם את אור אסרף, והם אמרו ששר הבטחון הולך לבגוד בהם בזה שהוא הולך לחוקק חוק על תלמידי ישיבות.

“לא יודע כמה רשעות יכולה להיות לבן אדם אחד”, אמר גפני. “מי שמצא את גופתו של אור אסרף – לא הייתי אומר את זה – היו אנשים חרדים שהיו במשלחת מטעם זק”א ואיחוד הצלה. הם מצאו אותו ראשונים. הם הביאו אותו יחד עם חיילי אגוז. הם היו במשלחת הזו יחד עם יחידות החילוץ, והם מצאו אותו ראשונים.

“ללכת ולדבר נגד הציבור החרדי באמצעות חיילי אגוז, כשהחרדים היו שם. כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד… כמה… אני לא רוצה להתבטא במלים לא פרלמנטריות.

“הוא רוצה להיות אופוזיציה, שיהיה אופוזיציה. למה על הגב שלנו הוא מאשים את שר הביטחון בבגידה? שר הביטחון היה רמטכ”ל, מה הוא היה? עם כל הכבוד, הוא מנהל פה את העולם? מי שהתנדב לעניין הזה יחד עם כל העם היהודי, היו הרבה מאוד חרדים, זק”א, איחוד הצלה, ואני כבר לא מדבר על שליח חב”ד שריכז את כל העניין הזה.

“קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה, חצוף רשע ששונא את הציבור החרדי”.

• יהודה משי זהב, אז מי באמת מצא את הגופה?

“המשלחת שלנו: זק”א איחוד הצלה ופירסט. אחרי שמצאנו, קראנו לחברים מאגוז כדי שיזהו אותו. ואז הם עזרו לנו לסחוב את הגופה עד הכפר הסמוך”.

• וחיילי אגוז?

“אחרי שקבלנו פנייה הקמנו צוות תחקור מיוחד שגבה עדויות ושיער את האזור בערך 5 ק”מ מרובע. מיום שישי התחלנו לסרוק את השטח בעזרת מסוקים, שהורידו את הצוותים בשטח, וככה צמצמנו לאט לאט את השטח. כנ”ל גם בשבת.

“ביום ראשון מצאנו מפה בעברית שאור סימן וכתב עליה, ובהמשך מצאנו את הגופה. ואז – ורק אז – קראנו לחברים שלו מאגוז, כדי שיזהו אותו, ומשם הם סחבו אותו כשעה עד לכפר נטוש סמוך,  ולמחרת חלצנו את הגופה במסוק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הטעות של גפני
    13/05/2015 16:36
    אני רק הערה
  1. גפני נוטה לבלבל בין ביקורת עליו לבין ביקורת על הציבור החרדי. זה לא אותו דבר.

    • שלמה   13/05/2015 17:18

      שי פירון וחבריו שונאים את החרדים וכל מי שמזכיר להם יהודים ויהדות, לא את גפני

  2. וואלה צודק
    14/05/2015 10:48
    דרדס
  3. אחלה דובר.