פרשת רמתי • המשטרה מודה: אין חשד לביצוע עבירות נגד התלמידות

מכה למשטרה: אהרון רמתי, מנהל סמינר 'באר מרים', יוכל לשוחח עם תלמידות - אולם לא כמשגיח רוחני, עד למתן החלטה של בית המשפט בימים הקרובים • נציג המשטרה הודה במהלך דיון בבית המשפט: לא הצלחנו לבסס חשדות בנוגע למעשים חמורים כלפי בנות • עו"ד בן גביר: "לפסוק הוצאות נגד המשטרה שמבזבזת את זמנו של בית המשפט"
שי וייספיש
כ"ג אייר התשע"ה / 12.05.2015 17:16

אהרון רמתי, מנהל ‘באר מרים’ בירושלים יוכל לשוב ולשוחח עם תלמידות הסמינר, אך לא כרב משגיח או כמשגיח רוחני.

במהלך דיון שהתקיים בצהרים (שלישי) בבית המשפט השלום בירושלים בבקשת המשטרה לאסור על אהרון רמתי לעסוק במקצוע החינוך, הודה נציג המשטרה כי החוקרים לא הצליחו לבסס חשדות בנוגע לביצוע מעשים חמורים, כפי שהיו מי שטענו, כלפי בנות המדרשה.

במהלך הדיון אישר נציג המשטרה, בתשובה לשאלותיו של הפרקליט עו”ד איתמר בן גביר, כי אין חשד נגד הרב רמתי לעבירות חמורות.

המשטרה גם לא ביקשה בדיון להאריך את האיסור על רמתי לשוחח עם התלמידות, ולפיכך הוא יכול לשוחח איתן. יחד עם זאת, נאסר עליו – עד למתן ההחלטה – לעסוק כרב משגיח או כמשגיח רוחני.

רמתי עצמו השתתף בדיון. הוא שוחרר ממעצר בית והתנאים המגבילים נגדו בוטלו.

במהלך הדיון ביקש עו”ד בן גביר לפסוק הוצאות נגד המשטרה שלטענתו בזבזה את זמנו של בית המשפט.

“גם אם יש חשד לאי סדרים כספיים אפשר לאסור עליו לגייס כספים, אבל לא להגיש בקשה שאוסרת עליו לעסוק במקצוע החינוך”, אמר בן גביר.

השופטת  תיתן את החלטתה בימים הקרובים.

אהרון רמתי נעצר ביום ראשון לפני עשרה ימים  בבית הכנסת ‘מאור חיים’ בירושלים, לאחר פשיטה משולבת של המשטרה וגורמי עירייה, על בניין סמינר ‘באר מרים’. מהנדס עיריית ירושלים הוציא למקום צו פינוי והריסה.

רמתי אושפז לאחר מעצרו במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בירושלים, לאחר שלא חש בטוב.

ביום רביעי שעבר הוא שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית של שבעה ימים בבית אחיו, הפקדה על סך 5000 ש”ח ואי יצירת קשר ועיסוק במקצוע למשך שבעה ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות