כך תעצבי שולחן חלבי אלגנטי לחג השבועות • 8 טיפים

חג השבועות קרב ועמו המאפים והתבשילים החלביים • 'פעמית סטור' גאה להגיש 8 טיפים חשובים לעיצוב שולחן אירוח חלבי
תמי גיל
כ"ב אייר התשע"ה / 11.05.2015 01:20

 1. לשולחן חלבי חגיגי כדאי לבחור צבעים פסטליים בהירים כמו תכלת, ורוד, ירוק, ושילובי לבן. הגוון הבהיר יצור מראה אלגנטי, קייצי ומזמין.

2. מומלץ לאפות את הפשטידות, העוגות והלחמניות בתבניות נייר מעוצבות או בכלי פיירקס שקופים וכך לחסוך בטרחה יתירה ובזמן נוסף של העברת המאפים לכלים מעוצבים.

3.  מוסים, שייקים ועיצובי פירות מומלץ להגיש בכלים שקופים בגבהים שונים, השקיפות יוצרת מראה עשיר וצבעוני לצד שיק ואווירה יוקרתית.

4.  פרחים בשולחן חג השבועות הם כמעט חובה, וכמעט כל סוג שתבחרו יתאים לקישוט השולחן. אפשר להציב עציץ גדול אחד במרכז השולחן, או לפזר כמה קטנים במוקדים שונים מעל גבי השולחן.

5.  ניתן להשיג בחנויות הרשת מארזים של פרחי נוי קטנים מפלסטיק, הפרחים לקישוט קיימים בגוונים ובעיצובים שונים וניתן לפזר אותם במינון נכון ובמיקומים שיוסיפו לשולחן מראה פורח וחיות.

6.  שימוש בכדי שתיה שקופים או לבנים, ולא בבקבוקי שתייה צבעונים ישמור על מראה אריסטוקרטי ויוקרתי.

7.  לעוגת הגבינה המיתולוגית תוכלו לתת מקום של כבוד ולהציב אותה על מגש שקוף על רגל גבוהה. אם המגש גדול בקוטרו מהעוגה תוכלו לפזר אגוזים/שקדים/קוקוס/אבקת סוכר מסביב בשטח הנותר ולקבל מראה מפואר במיוחד.

8. המפיות הן אלמנט חשוב המאפשר משחק עיצובי המשפיע רבות על נראות השולחן: ניתן לשלב מפיות מעוצבות וחלקות מאותה משפחת צבעים ולקפל אותן בצורת אקורדיון, שושנה, גליל ועוד.

t

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות