בנו של סילבן שלום: “גל”צ הפכה מתחנת רדיו לתחנת מוניות”

בסטטוס שפרסם בפייסבוק תוקף, נמרוד ניר, בנה של ג'ודי ניר מוזס, את מפקד גל"צ ואת התחנה הצבאית: "כל שהתברר שהתיק הזה הוא חארטה, כך נתתם יותר במה להסתה ולשקרים נגד סילבן"
יוני גרין
ז' אייר התשע"ד / 07.05.2014 14:38

“אתם המטרידנים האמיתיים בסיפור הזה, אל תתפלאו כשכבר יפסיקו להאמין לקמפיינים שלכם. אבל עם כל הארסנל שיריתם נגדנו, בסוף הצדק מנצח”, כך תוקף נמרוד ניר, בנו של השר סילבן שלום, בחריפות את מפקד גלי צה”ל ואת התחנה הצבאית,  לאחר שהתקבלה ההחלטה הבוקר על סגירת תיק הבדיקה נגד השר.

• היועץ המשפטי החליט: תיק השר סילבן שלום ייסגר

בסטטוס בפייסבוק מאשים ניר, בנה של העיתונאית ג’ודי ניר שלום מנישואיה לעמרם ניר ז”ל, את גל”צ שנתנו במה להסתה ושקרים נגד השר: “כנראה שבגל”צ רכילות מקודשת יותר מתוצאות פוליגרף, במיוחד כשהאייטם הזה פותח את מהדורת החדשות שלכם שבועות ארוכים. אפשר גם להגיד טעינו, או לפחות להתייחס לאייטם באובייקטיביות, גם אם האובייקטיביות דופקת את האמינות החלשה שהייתה לכם מלכתחילה בשידור הסיפור. במקום זאת, ככל שהתברר שהתיק הזה הוא חארטה, כך נתתם יותר במה להסתה ולשקרים נגדו, מתוך פניקה מוצדקת שהפארסה שלכם תתגלה”.

ניר כינה את הסיקור של גל”צ: “ציד מכשפות אינטנסיבי שבסוף לא הוליד כלום חוץ מהוכחה שסילבן שלום הוא אדם נקי וראוי. רכילות, דמגוגיה, שקרים ואג’נדה שמתחזקת גם כשהעובדות הפוכות – הפכו את גל”צ מתחנת רדיו חדשותית, לתחנת מוניות. רק שבמקרה הזה, כל עם ישראל מאזין על הקשר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות