ענת וקסמן תצטרך לעבוד בשביל אייטם?

יש לי פתרון לסכסוך הישראלי-תל אביבי: סוף-סוף תוקם ממשלת שמאל בראשות בוז'י, שבמקרה חירום יוכיח את אסטרטגיית הקרב שלו ו... יעלה לישון • אבל אז מה יעשה שחר אילן בלי חדו"ש? והפרופסור הנודע 'פחצרוני' יחזור לאלמוניותו?
בניהו יום טוב
כ"ה ניסן התשע"ה / 13.04.2015 21:37

יש לי פתרון לסכסוך הישראלי-תל אביבי: שתי מדינות לשני עמים.

כן, חייבים להכיר בתל אביב כמדינה עצמאית. יש לה חוף ים, יש שדה תעופה ויש מגדלים. מה צריך יותר? זו תהיה מדינה חילונית, ליברלית, מדינת כל אזרחיה.

תחשבו על זה: סוף-סוף תוקם ממשלת שמאל בראשות בוז’י הרצוג, שבמקרה חירום יוכיח את אסטרטגית הקרב שלו ו… יעלה לישון.

ציפי לבני תמשיך להרים קוקטיילים ברחבי העולם למען השלום עם תושבי ‘תל סודן’ שבדרום תל אביב – ומרצ תגשים את חלומה: הכל יהיה חופשי, הכל יהיה מותר. חסל סדר כפיה הדתית.

במדינת תל אביב כולם יתחתנו עם כולם, אוטובוסים ייסעו בשבתות, חמץ יהיה לכל דכפין בפסח, וסטייק חזיר – בכיפור.

חלום.

אפילו יתחילו להגיע תיירים מברלין!

אנחנו לא נתערב להם בתחבורה הציבורית בשכונות שלהם, והם לא יתערבו בקווי מהדרין שינועו בשכונות שלנו; לא נכפה עליהם ציבורית את מנהגי היהודים בפסח ובתשעה באב, והם לא יכפו עלינו את מנהגי הגויים בימי הזיכרון.

הכל יבוא על מקומו בשלום.

כל בוקר תהיה צעידה רגלית לבית הקפה עם הכלבלב, והדבר היחיד שעליו יוכלו להתמרמר במדינת תל-אביב, זה על האספרסו שמגיע באיחור.

כבר לא יעניין אותם גורל המדינה השכנה.

כל הימניים עלובי הנפש, אלה שמביאים על עצמם את העוני והבערות, לא למדו לקח ובחרו שוב בביבי. אז שיחנקו הם, וסרטוני השוקולד שלהם.

אבל, רגע. זה אומר שענת וקסמן תצטרך לעבוד קשה בתיאטרון כדי לקבל אייטם? יאיר גרבוז יופיע רק במדור הספרות? והפרופסור הנודע ‘פחצרוני’ יחזור לאלמוניותו? ואיך בעצם תושבי מדינת תל אביב ירגישו שהם שווים משהו, אם לא יהיה להם על מי להתנשא?

רגע, זה גם הפסד כלכלי אדיר. עשרות עמותות יסגרו. מה יעשה שחר אילן בלי חדו”ש? מה יעסיק את פעילי ‘ישראל חופשית’ אם הכל יהיה מותר?

ולפיד.. מה הוא כבר יוכל למכור? עזבו… אין סיכוי שזה יקרה.

מתי הטיסה לברלין?

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מבריק
    13/04/2015 23:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אין על בניהו
    חד מתמיד!

  2. אם זה נכתב באירוניה..
    15/04/2015 00:24
    דוד
  3. אז זה לא מספיק צהוב ואם זה רציני אז זה עצוב מאוד. רדוד מאוד שאיך שלא תגיד זה נראה רע הכתיבה

  4. אבל, אמור נא לי
    15/09/2015 00:27
    יוסף
  5. אם תל אביב תתנתק מכם, מי יפרנס אותך ושכמותך? את לשד עבודתו של מי תמצוץ? על שולחנו של מי תסמך אגב יריקות לבאר ממנה תשתה??