הדור השישי של ה’גלקסי’ של סמסונג הושק בישראל • איך הוא?

במסיבת עיתונאים שנערכה במרינה בהרצליה, השיקה חברת סמסונג ישראל את צמד מכשירי הדגל החדשים שלה: ה-S6 וה-S6 אדג' • הדור החדש יפה ומסקרן מקודמיו - ועם זאת תואם אייפון ברמה מחשידה למדיי
כ"ד ניסן התשע"ה / 13.04.2015 15:59

במסיבת עיתונאים שנערכה במרינה בהרצליה, השיקה חברת סמסונג ישראל את צמד מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-S6 וה-S6 אדג’, דור חדש ומסקרן מקודמיו – ועם זאת תואם אייפון ברמה מחשידה למדיי.

המעניין והיקר מביניהם הוא כמובן האדג’, מכשיר בעל מסך מקומר משני צידיו, המציג חדשנות טכנולוגית (ומפחידה קצת, לא רוצה לראות את האדג’ שלי נופל…) החוסכת בטריה ומאפשרת להתעדכן באלגנטיות בכל המידע החשוב גם במהלך פגישות חשובות – במינימליסטיות כאשר המסך כבוי, ורק על החלק המקומר מופיעות ההתראות.

ה-S6 הרגיל (וכמוהו גם האדג’) שאב כנראה השראה מוגזמת מן האייפון, דומה כי אם היה שקע הטעינה בתקן ה-USB החדש היינו מתבלבלים ביניהם, הבטריה המובנית, העיצוב המטאלי-זכוכיתי, ו…כן, גם קצת המחיר (החל מ-3800 ש”ח).

טוב, עיזבו אתכם מביקורת, המכשיר פשוט יפה. במגוון צבעים עמוקים וברובם כהים, קווים חדים גם כאשר מעוגלים, מסך איכותי מידי (577ppi, אומרים שהעין לא מבחינה בפיקסלים החל מסביבות ה-350), ומצלמה שמעמידה בפינה חלק נכבד מן המתחרות. אם יש לכם כסף מיותר, שימרו לכם מקום בתור ברשתות הסלולר או בחנויות הפרטיות, זה הפלאפון שלכם.

במולטי-טאסקינג (ריבוי משימות) כמעט אמיתי, כשמספר תוכנות מופעלות בו זמנית – ממש כמו באח הגדול גדול, הגלקסי-נוט; בטריה עוצמתית המספקת 4 שעות עבודה ב-10 דקות טעינה, אפשרות לטעינה אלחוטית, וטעינה מלאה בתוך פחות משעה וחצי; וכוח עבודה שמתחיל תיכף להיכנס למבחני השוואה מול מחשבים.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אמר כי סמסונג משיקה את המכשיר בגל ההשקות הראשון בעולם – כמובטח, וכי מדובר בחוד החנית לא רק בטכנולוגיה פורצת הדרך, אלא גם באיכות החומרים ובעיצוב המרהיב.

“אנחנו מציבים היום למעשה רף חדש בעולם המובייל. מאז נחשפו לראשונה בברצלונה לפני כחודש, ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge אנו מקבלים אינספור תגובות נלהבות וחמות מהשוק בארץ, נעשה ככל שביכולתנו לעמוד בביקושים חסרי התקדים כבר משלב הפריסייל המוצלח.

“בימים אלו אנו משלימים גם את השינוי בתפיסת השירות ללקוח בו סמסונג למעשה הפכה להיות בפועל מעניקת השירות בישראל. המהלך משלים את חווית המשתמש הנדירה במכשיר עם שירות הלקוחות של סמסונג שהושק זה עתה ובטוחים כי לקוחות סמסונג יהנו מחווית משתמש שונה לחלוטין מכל מה שהכירו בעבר. אחד ממטרות המהלך הוא בניית הקשר הישיר עם לקוחותיה הרבים של סמסונג והיכרות טובה יותר עם צרכי הלקוחות”.

ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge יהיו זמינים בישראל מהיום, 13 באפריל 2015, עם אפשרויות אחסון של 32/64/128GB, בלבן פנינה, שחור ספיר, זהב פלטינה, הכחול טופז (Galaxy S6 בלבד) וירוק אמרלד (Edge Galaxy S6 בלבד).

אה, והיה גם ‘לייב טוויטינג’ מהאירוע, כנסו.

מעניין אתכם? זה המפרט המלא:

טבלה סמסונג

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות