בעל מכולת חרדי תלה פתק על הלחם – והרגיז הורים שכולים

בעל מכולת ליד בית העלמין סנהדריה תלה על ככרות הלחם מודעה: מחר לא יגיע לחם עקב "יום חגם" • אב שכול: "חוסר רגישות מזוויע" • בעל החנות: "לועג ליום חגם - ובז לו"
בן-ארי בועז
ה' אייר התשע"ד / 05.05.2014 13:17

סמוך לבית העלמין בשכונת סנהדריה בירושלים. משפחות נופלים מתגודדות, זועמות וכעוסות.

הסיבה:  מודעה שתלה בעל חנות מכולת, הממוקמת סמוך לבית הקברות, מעל לככרות הלחם, ועליה נכתב, בדרך היתולית, תוך שימוש בפסוק מקראי, לציבור הלקוחות: לקחת שני לחמים ויותר היום, כי מחר לא יגיע לחם עקב “יום חגם”.

אב  שעלה לקבר אחד מחללי המשפחה, הטמון בבית הקברות, אומר:  “זה חוסר רגישות מזוויע. למה לעשות צחוק ולא משנה ממה ביום כזה. אי אפשר לכתוב בצורה פשוטה שמחר לא יהיה לחם? למה בצורה כזאת?”

מנגד, בעל המכולת, אותו נכנסו לראיין וסרב לדבר למצלמה אומר: “אני חרדי קיצוני ממאה שערים ויותר קיצוני מכל מה שהכרת. אין בפתק הזה שום פגיעה ביום הזיכרון. מי שרוצה שייקח את הדברים ויפרשן אותם לאן שירצה. אני לועג ליום חגם – ובז לו. כאן זה ארץ ישראל, אין מדינה, ולא ציונות. הפרשנות ליום הזיכרון היא על גבם של אלו שבוחרים להיפגע. לקוחתי חרדים, שבטח לא יודעים על אי הגעת הלחם מחר, ולכן החלטתי לשים את הפתק – ולא אסיר אותו”.

IMG_2109 (Copy)

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יום חגם זה יום העצמאות, מה זה נוגע לאב שכול???
    06/05/2014 14:08
    יוסי
  1. מחפשים לתפוס את החרדים על כל שטות.

  2. מותר לו להתבטא כפי שהוא רוצה
    06/05/2014 17:21
    אבי
  3. אם לשדרן בגל”ץ מותר להתבטא כנגד חרדים ולטעון שיש לדללם,הרי שלחרדים אין מה לחפש במדינת ישראל ומכאן שיום העצמאות הוא אכן יום חגם ולא יום חגינו.

  4. שוין, עוד טיפש אחד.
    08/05/2014 10:33
    דוד
  5. שוב מתרגשים מכל אחד?
    תרגעו. רוגע. ששש.