אש בהר נוף: בקבוקי בנזין הובערו בהפגנת התמיכה בישי

שרי רוט
|
ה' ניסן התשע"ה / 24.03.2015 22:02
מאות פעילים התאספו מול ביתו של יו”ר ‘יחד’ אלי ישי להפגנת חיזוק • ישי יצא אל הפעילים ונאם: “פגעו במרן ראש הישיבה. גנבו את הבחירות. לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה. מי יתן את הדין על גזילת המנדטים?” • בסיום הפגנת התמיכה הושלך בקבוק תבערה: לא גרם נזק ולא היו נפגעים • המשטרה: “נפעל לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין”

הערב (שלישי) התאספו מול ביתו של יו”ר תנועת ‘יחד’, ח”כ לשעבר אלי ישי, בשכונת הר נוף מאות פעילים ואוהדים ל’הפגנת’ חיזוק לאור תוצאות הבחירות – או כפי שזה מוגדר שם: זיופי הבחירות.

אלי ישי, ששהה אותה עת בביתו, יצא אל הפעילים ונאם: “אני אוהב אותכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות, וכל מצביעי יחד ועם ישראל. אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד.

“ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות, הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית.

הפגנת התמיכה:

“אבל אנחנו את האמת נגיד: עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע. אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכח. אנשים קרועים ועצובים. גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה.

“הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות. למעלה מ-30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל האהבה הענקית שהייתה בבחירות האלו לא ראיתי מימיי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו”.

ישי סיים את נאומו בהאשמה: “כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. מי יתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו?”

בקבוק התבערה:

מהמשטרה נמסר: “בסיום עצרת תמיכה באלי ישי, סמוך לביתו בשכונת הר נוף, עם פיזור הקהל, הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש.

לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. נפתחה חקירה.

במשטרת ירושלים רואים בחומרה את האירוע ויפעלו לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין”.

ח”כ לשעבר יוני שטבון הגיב הערב: “לפני שעה קלה יצאנו אלי ישי ואני ממפגן תמיכה של פעילים בירושלים. בסיום האירוע נזרק בקבוק תבערה לעבר הפעילים.

“מי שמסוגל לנסות לגרום להרג של אנשים, לזייף לרמות ולהפעיל מנגנון שלם רמאויות בקלפיות זה קטן עליו.

“אני קורא למשטרה ולבית המשפט להתערב בבחירות, זה המבחן שלכם. אנחנו לא מוותרים. רק האמת תנצח בע”ה”.

אלי ישי

אלי ישי

אלי ישי