אש בהר נוף: בקבוקי בנזין הובערו בהפגנת התמיכה בישי

מאות פעילים התאספו מול ביתו של יו"ר 'יחד' אלי ישי להפגנת חיזוק • ישי יצא אל הפעילים ונאם: "פגעו במרן ראש הישיבה. גנבו את הבחירות. לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה. מי יתן את הדין על גזילת המנדטים?" • בסיום הפגנת התמיכה הושלך בקבוק תבערה: לא גרם נזק ולא היו נפגעים • המשטרה: "נפעל לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין"
ה' ניסן התשע"ה / 24.03.2015 22:02

הערב (שלישי) התאספו מול ביתו של יו”ר תנועת ‘יחד’, ח”כ לשעבר אלי ישי, בשכונת הר נוף מאות פעילים ואוהדים ל’הפגנת’ חיזוק לאור תוצאות הבחירות – או כפי שזה מוגדר שם: זיופי הבחירות.

אלי ישי, ששהה אותה עת בביתו, יצא אל הפעילים ונאם: “אני אוהב אותכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות, וכל מצביעי יחד ועם ישראל. אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד.

“ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות, הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית.

הפגנת התמיכה:

“אבל אנחנו את האמת נגיד: עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע. אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכח. אנשים קרועים ועצובים. גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה.

“הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות. למעלה מ-30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל האהבה הענקית שהייתה בבחירות האלו לא ראיתי מימיי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו”.

ישי סיים את נאומו בהאשמה: “כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. מי יתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו?”

בקבוק התבערה:

מהמשטרה נמסר: “בסיום עצרת תמיכה באלי ישי, סמוך לביתו בשכונת הר נוף, עם פיזור הקהל, הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש.

לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. נפתחה חקירה.

במשטרת ירושלים רואים בחומרה את האירוע ויפעלו לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין”.

ח”כ לשעבר יוני שטבון הגיב הערב: “לפני שעה קלה יצאנו אלי ישי ואני ממפגן תמיכה של פעילים בירושלים. בסיום האירוע נזרק בקבוק תבערה לעבר הפעילים.

“מי שמסוגל לנסות לגרום להרג של אנשים, לזייף לרמות ולהפעיל מנגנון שלם רמאויות בקלפיות זה קטן עליו.

“אני קורא למשטרה ולבית המשפט להתערב בבחירות, זה המבחן שלכם. אנחנו לא מוותרים. רק האמת תנצח בע”ה”.

אלי ישי

אלי ישי

אלי ישי

 

 

 

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלוואי ויערערו ויכנסו וכולם ירוויחו מכך.
    24/03/2015 22:20
    דורש צדק
  1. הלוואי והם יערערו בבית המשפט והם יכנסו. (כך גם יהיה טוב לשאר המפלגות החרדיות, כי כחלון לא יוכל לסחוט את וועדת הכספים מפני שיהיה קואליציה גם בלעדיו והגם שהוא ירד במנדט)

  2. אלי ישי אתה בושה וכילמה... אתה גורם לי לאהוב את אריה דרעי
    24/03/2015 23:07
    מוישי
  3. חביבי לא הצלחת אז יאללה עוף תפנה את השטח חלאס לבכות כמו תינוק מגודל אכלו לי שתו לי היית רחוק ב12,000 אלף קולות זה אומר שפשוט הפסדת ותצא לעם תגיד רבותיי הפסדתי ממשיכים הלאה אבל די כל יומיים לצוץ מהחרכים אתה ממאיס אותך עלינו זה פשוט מציק.. וזה שיש לך מצפון על שזרקת ים קולות לפח לך תעשה חשבון נפש עם עצמך ואל תנסה להפיל את זה על אף אחד תלמד כסר לקחת אחריות על עצמך תהיה גבר ותגיד בקול ברור וצלול “זליחהטעיתי”

    • דורש צדק   25/03/2015 00:22

      נחתת מהירח? אתה לא יודע מה קרה פה בשלושה חודשים האחרונים. אלא א”כ אתה מאותו סוג אנשים שזרקו את הבקבוק ואז אתה רוצה להוסיף שנאה…

      • ינקי   25/03/2015 06:42

        היינו גם היינו…
        אלי ישי בשביל טיפת כבוד סרוחה הימר בקזינו הבחירות על הגב הישראלי וזרק לנו 4 מנדטים לפח..
        אמרו לו מראש אתה לא תעבור
        חמור נשאר חמור ורשע כוהב כבוד נשאר כך..
        מי שתומך בו נותן יד לניסון לקרוע את הציבור הספרדי…
        אבל זה בסדר סך הכל יש לו 20 אלף איש שניסו את מזלם בקלפי השאר זה למרזל שקיבל 70 אלף בקודמות וכן שטבון והציונות הדתית והרב מאזוז…
        ברוך ה הכל בסדר

  4. אנשים אומללים...
    25/03/2015 01:54
    י
  5. לקחו הימור מסוכן ולא מסוגלים לעכל שהפסידו.
    עכשיו הם מאשימים את דרעי בזיופים, קודם תוכיחו בבית משפט שהיו זיופים בשיעור כזה ושדרעי קשור אליהם.
    אגב הרב מזוז וכן ישי עצמו במכתב אתמול האשימו דווקא את נתניהו שלקח מהם קולות ב48 השעות האחרונות…
    דרעי גם אשם באחוז ההצבעה הגבוה (שזו הסיבה העיקרית שלא עברו)?
    ואגב לזרוק בקת”ב בשולי ההפגנה (במקום ריק מאדם במרווח שהוכן מראש בין שתי מכוניות) ולהאשים את שס זה כבר תרגיל ישן ומוכר מידי, תרעננו…

    • פנחס   31/03/2015 08:09

      אתם האתר היחיד שלא עדכן שהממצאים שהמשטרה מצאה זה שאנשי אלי ישי זרקואת בקבוק התבערה כדי ללכלך את אנשי ש”ס…
      למה לא לעורר מחלוקת ?- תשאירו את הכתבה כך!!