נגמרה הבושה: תוקפים את אלי ישי

אולי הגיע הזמן שתעשו אתם חשבון נפש, איך זה שחלקים גדולים מהציבור מאס בכם ומוכן לזרוק את קולו לפח ורק לא לתת לכם את הכח? • אין לחלקים מכם מה להציג ולכן העדפתם ללכת על קמפיינים נגטיביים
ירוחם אסטרייכר
ד' ניסן התשע"ה / 24.03.2015 12:15

מה לא נאמר על הבחירות הללו? שהן הגורליות מזה עשרות בשנים, שהן המפלגות מאז ומעולם בציבור החרדי, שהן התנהלו בצורה המלוכלכת שידענו. אבל ביום שאחרי, על דבר אחד אין ויכוח. הכל מסכימים כי חייבים חשבון נפש.

אלא שכנראה שוב יש חלוקי דעות: מי זה שזקוק לערוך חשבון נפש.

עסקני המגזר והנציגים בכנסת צועקים שכל מנדט חשוב לגוש, וכי אסור לנו לאבד אף קול שבסופו של יום יחסר לכוחה של היהדות החרדית.

על הקביעה הזו אין איש חולק. לכן מעל כל במה אפשרית תקפו אנשי ש”ס ויהדות את מפלגתו של אלי ישי, שמבלי ליטול מהן רשות רץ במפלגה עצמאית, תוך שהוא מסכן קולות רבים, שלפי הסקרים כולם עמדו על אזור אחוז החסימה.

ביום שאחרי, כולם דורשים ובצדק חשבון נפש נוקב על המהלך הזה, שללא ספק איבד ארבעה מנדטים לגוש.

גם אני דורש חשבון נפש: מדובר בחוסר אחריות משווע, שנובע מאגו ורצון למשוך במושכות השלטון במסווה של דאגה לציבור כולו.

ואני לא מדבר פה על אלי ישי שזכה מעל כל במה להשמצות וזלזול.

זכותו של אלי לרוץ ולהציע אלטרנטיבה.

אלי ישי לא אשם. אתם כן

אני מדבר על אותם ח”כים ועסקנים שידעו את החשיבות של כל מנדט, ובחוסר אחריות שאין לו אח ורע יצאו שוב ושוב והזהירו את הציבור מלהצביע לו, תוך שהם מסכנים בוודאות ארבעה מנדטים חשובים כל-כך, רק כדי להציל אולי חצי מנדט לפה או לשם.

מי שצריך לתת היום את הדין ולעשות חשבון נפש, זה לא מי שהציע אלטרנטיבה ונתן לציבור להחליט למי הוא נותן את קולו. להיפך, מי שצריך לעשות חשבון נפש הם העסקנים והמפלגות שלא זכו לאמונם של אותם ארבעה מנדטים.

לבוא ולומר לציבור אל תצביעו יחד, כי הקול שלכם יילך לפח, זה מעשה חסר אחריות, שגרם לכך שבגלל כמה אלפי קולות – כל הגוש הפסיד ארבעה מנדטים, שיכלו לגרום לגוש החרדי להיות גדול מספיק, בשביל בלוק טכני שידרוש יחד תיקים ושינויים בהרכבת הקואליציה.

אם כי מסתבר שגם אם מפלגתו של ישי הייתה עוברת את אחוז החסימה, למורת רוחם של אותם עסקנים, הוא עדיין היה נשאר בחוץ.

אין לי ספק שהם היו מעדיפים להישאר גוש קטן בלעדיו ולא חס ושלום לצרף אותו לחיזוק הגוש.

כי אם יחד הייתה עוברת ונכנסת, זה היה הסיפתח לתופעה שבה פתאום אין רק שתי מפלגות שלטון חרדיות שאוחזות בשליטה על הציבור. פתאום קבוצות בתוך הרחוב החרדי היו מקבלות ביטוי, וממשות את היכולת להתאגד לנציגות שתסתדר ללא תלות בעסקונה הוותיקה – שיוצאת מהכנסת רק בשכיבה, לקול מלמול מזמור צ”א שבתהילים.

הציבור מאס בכם

וכעת, במקום לערוך חשבון נפש כיצד ציבור כל-כך גדול, ששמע את האזהרה שלכם – ובכל זאת הצביע יחד, כי כנראה אתם לא ראויים בעיניו להנהגה, אתם קוראים לאלי ישי לעשות חשבון נפש.

על מה בדיוק?

125,000 אנשים אמרו: אני מוכן לסכן את קולי שיילך אולי לפח, העיקר לא להעניק אותו לאותן מפלגות שראשיהן לא סופרים אותנו; שנוהגים בנו כאותם שקפקפים; שכל מטרתם הוא משהו שדורכים עליהם בדרך למים העמוקים – ורק ביום פקודה נזכרים לבוא עם מגוון סיסמאות על אחריות.

אולי הגיע הזמן שתעשו אתם חשבון נפש – איך זה שחלקים גדולים מהציבור מאסו בכם ומוכנים לזרוק את קולו לפח, העיקר שלא לתת לכם את הכח. אולי תשאלו את עצמכם כמה באמת מצביעים מתוך הזדהות עם המפלגה, לעומת אותם שמצביעים לכם רק כי מצווים אותם, אבל הם מתעבים אתכם ואת התנהלותכם?

כמוני, לדוגמא.

רק ברגע האחרון, בציווי ובגזרה של אבי שיחיה, שמתי ג ויריקה במעטפה, ועד עכשיו יש לי מזה צרבת. כמותי יש אלפים רבים שמצביעים בסלידה רק כי ציוו עליהם רבותיהם או הוריהם.

בכל מקום לא מפסיקים לדבר על וי 15 ששפך כספים רק כדי להוריד את נתניהו מהשלטון. משום מה ברחוב החרדי וי 15 עובר בשקט כאילו לא קרה כלום. ים של כספים שהושקעו רק בדבר אחד: קמפיין מושחז היטב נגד המפלגה החדשה, בעזרת מימון מפלגות שמטרתו לאפשר למתמודדים להציג את מרכולתם.

שוב הוכחתם שאם הבחירות הם על עשייה אין לחלקים מכם מה להציג. לכן העדפתם ללכת על קמפיינים ממוקדים שהם נגטיב נגד ההוא.

מפלגה חרדית לא מפסיקה לספר לציבור כמה המצב קשה וכמה חייבים כל קול וכל מנדט בגוש, ואותה מפלגה שופכת כספים רבים בלהחזיק אסטרטגים שכל מטרתם הוא להפעיל קמפיין נגטיבי, קמפיין שכל מטרתו הוא לדאוג שהגוש החרדי יפסיד בידיים ארבעה מנדטים, רק כדי שיוכלו אחר כך לרקוד על הדם ולומר: הנה, אמרנו, הנה חוסר אחריות, הנה חילול השם.

רוצים שלום? הנה הצעה

מדברים על פילוג ועל החובה להתאחד. מתי תבינו ששלום זה לא לכפות על האחר ללכת בדרכך, בלי יכולת לשמור את מה שחשוב לו, אלא שלום זה לאפשר לאחר לצעוד בדרכו ולשמר מה שחשוב לו וללכת יחד זה לצד זה?

רוצים שלום?

הנה הצעה: הגיע הזמן שתהיה מפלגה חרדית אחת גדולה, אבל לא כזו שמאחדת את שתי המפלגות הקימות בשיטת הריץ רץ וזהו. זה לא שלום אלא קואליציית המהפכה.

אני מדבר על רשימה שבה לכל קבוצת אוכלוסיה יש נציגות, רשימה שבה ציבורים רבים שכיום לא מרגישים חלק ולא מזוהים עם הרשימה ירגישו פתאום שהנה יש לאן ויש למי.

אין לי ספק שאם נלמד מהערבים להתאחד, אבל אחדות שמקבלת את האחר גם אם הוא מרגיז, נצליח ליצור רשימה שלישית או שניה בגודלה, ונעלה על מסלול של נסיקה.

לא כמו היום שאנו הולכים ומתכווצים בחסות השמירה על הפטרונות ומשחקי השליטה.

ראיה לדברי קיבלנו מעורך ‘בקהילה’ שקרא לארגוני חסד שלא לסייע למי שלא הצביע בבחירות לרשימה הקדושה.

ממתי אנו בודקים לעני בציציות? ממתי מצוות הצדקה הפכה לתלויה בפוליטיקה? רק מי שמרגיש עליונות שלטונית, מי שמרגיש שכולם חייבים לו, רק הוא יכול לדרוש בקשה אומללה כזו.

הוא עדיין לא קלט שאנשים מתוסכלים. וכעת, במקום לערוך חשבון נפש, הם עומדים על דם חבריהם וממשיכים להישען על כל התשתית הקהילתית המדהימה של הציבור החרדי ולנצל אותה, כדי לאלץ את העם להצביע נגד רצונו.

הדפס כתבה

39 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמת לאמיתה
    24/03/2015 13:04
    אבי
  1. מסכים עם כל מילה (אגב ג ו-שס בחיים לא אבחר גם עם התאחדו)

  2. נגמרה הבושה, אלי שי תוקף
    24/03/2015 13:08
    משה
  3. במקום להכות על חטא שהאדון ישי מתפלג ללא כל סיבה מהציבור החרדי, הוא בוכה שנלחמו איתו. וכי מה חשב שכולם יכריזו שיצביעו לו? מה נפל עליו? בבחירות כל אחד יעשה הכל לקבל את מירב הקולות ובפרט שאכן ישי היה ראוי להוקעה שפילג את הציבור החרדי על שטויות של כבוד מדומה.

  4. אתה מתבלבל בעובדות
    24/03/2015 13:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. רוב מצביעי ישי באו מהכהניסטים והחרדלי״ם ולא חרדים

    • שיפ   24/03/2015 22:23

      חצי אם לא 3/4 מהמצביעים היום דתיים לאומים מה הוא בדיוק היה עוזר לחרדים?????

  6. יואלי
    24/03/2015 13:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. כל מילה דבש!

  8. מסכן
    24/03/2015 14:08
    נאמן לדרך
  9. רחמנות

  10. לחרדי יש זכות הצבעה,לא בחירה!
    24/03/2015 14:31
    מנשה נקי
  11. מתי שתבין שהחרדי הממוצע כן גם הלובש חולצה כחולה,לא אמור לחכות לציווי אבא בשביל להצביע למפלגה חרדית שכפופה לגדולי התורה,אז כל המאמר יהיה מיותר אפילו שהוא כתוב בצורה יפה ורהוטה!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   25/03/2015 22:07

      כל הדין של לא תסור פוסק הרמב”ם בתחילת הלכות ממרים שזה רק על הסנהדרין והעיתונים חולקים על הרמב”ם

  12. לך לישון בוגד. בוגד ברבנים שלך שאמרו ג'
    24/03/2015 14:35
    יואב
  13. אתה מורד סדרתי כל מערכת בחירות אתה עושה רעשי רקע בפייסבוק. טוקבקיסט.

  14. הלו הלו ירוחם, יחד היא לא מפלגה חרדית.נקודה
    24/03/2015 14:39
    איציק
  15. 100 אלף מתוך מצביעי יחד הם חבר’ה של מרזל ושטבון. רק 20 אלף מצביעים הם חרדים ממורמרים על הממסד.
    אבל הקמפיין המלוכלך שניהל אלי ישי כולל הוצאת הקלטת גרמה לאלפי יהודים טובים לא להצביע ש”ס.
    ובסוף לדעתך אנחנו אשמים. תתבייש לך. לא צריך את הג’ שלך ולא את היריקה שלך.
    אם יש לך עדיין צרבת, תלך להפגנת הממורמרים היום מול ביתו של ישי ואולי זה יעבור.

    • אלגנה   25/03/2015 09:51

      צודק!!!!!! איציק היקר כולנו מסכימים איתך, אלי ישי נתן גט כריתות לעולם החרדי, למרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל ולכל הציבור הספרדי בארץ שאיבד בו אימון, כעת רק נותר לו להקליט ולהקליט ולהקליט ולברבר את השכל, שיחזור לתוניס אבל מהר, חוץ מנזק ומחלוקת לא עשה כלום!!!!!!!!

  16. הכבוד והקנאה הוציאו את אלי ישי מן העולם
    24/03/2015 14:49
    חיים
  17. עכשו הוא מסכן בעל חוב. בשביל האגו שלו ובגלל שנאת חינם כמו של ירוחם אסטרייכר שיורק על גדולי ישראל הוא בזבז 125 אלף קול. הם רוצים לשלוט למה מועצת החכמים?רק הם הם הם.. זה הכל קנאה ושנאת חינם.

  18. הכרת הטוב
    24/03/2015 14:53
    oosher friedman
  19. למי יחפוץ המלך לעשות יקר וגדולה אם לא לאיש שסתם את הפה ועבד בלי לדבר גם בעת כהונתו כשר פנים נגד המסתננים שהורסים לנו כל חלקה טובה בארץ וגם בעת כהונתו כשר לענייני רווחה למען רווחת העניים בישראל? היו אסירי תודה למי שפעל רבות למען יהודים בארץ ישראל. אני כבר יותר משנה וחצי גר ברחוב.אני סובל מנכות קשה מאוד ובנוסף גם מקוצר ראיה חמור בשתי העיניים עם מרשם מרופא קופת החולים למספר 10 עם צילינדר כשאין באפשרותי לרכוש אותם לעצמי בקצבה הזעומה שאני מקבל מדי חודש מהמוסד לביטוח לאומי שאפילו לא מגיעה למחצית משכר המינימום. מלא אנשים רואים את המצוקה שלי מדי יום ויום ויודעים עליה כי אני לא שותק אני מספר על זה לאנשים אבל מסתבר שהחלום של מרן והלשון של האריה הגברתן לא ממש עוזרים לאנשים נכים שזרוקים להם ברחוב בעיר של ‘תורה וחסידות’ כמו העיר בני ברק. אין ספק שבליל הסדר כולם פתאום יזנקו אליי כמו בשנה שעברה ויטרידו אותי בהזמנה לבוא ולהצטרף אליהם לשולחן ליל הסדר אצלם כן אצלם בבית שלהם בבית שלהם. במצב כזה אעדיף להתארח אצל הבן אדם שדאג לי לאורך כל השנה כולה.קוראים לו: oosher friedman אשר פרידמן

    • שינשין   24/03/2015 15:41

      אלי ישי צריך להתבייש על מה שעשה ולקור את עצמו!!

  20. איכס . איזה אידיוט מטומטם הכתב הזה . כמה שטויות
    24/03/2015 15:37
    אשכנזי חמןר
  21. אשכנזי חמןר

  22. אלי ישי צריך להתבייש על מה שעשה ולקובר את עצמו!
    24/03/2015 15:39
    שינשין
  23. אלי ישי צריך להתבייש על מה שעשה ולקור את עצמו!!

  24. רדוד
    24/03/2015 15:43
    א.מ
  25. ירוחם אתה רדוד ורואה רק צעד אחד קדימה,רק לחשוב על הענין שכל אחד עושה שבת לעצמו מחר עוד אנשים ירוצו לפתוח מפלגות כי לאחד זה לא טוב ולשני זה לא טוב ,מפלגה זה לא שירים כבקשתך זה ציבור שלם לא אדם פרטי.
    ובנוגע לאלי ישי הוא עצמו אמר שהציעו לו להיות שר רק הוא רצה להיות ימני …..אה וכסא של יו״ר.

  26. כל מילה בסלע
    24/03/2015 16:25
    אנונימי
  27. לא תמיד הצודק מנצח, אבל לפחות אלי ישי ניצח במבחן החיים . ולא ירד מהדיוטה תחתונה של בזיונות ולכלוך, בן אדם מוערץ אמיץץ וישר!!! אלי ישי אתה ענק ויום יבוא והאמת תצא לאור ופניהם של הבוגדים האמייתים יתביישו על שקראו לך בוגד!!

  28. ואלה אם הייתי קורא את זה לפני הבחירות הייתי שם יחד
    24/03/2015 17:08
    אריק
  29. תכלס צודק. כל מילה סכין בבטן

  30. מה הוא שילם לכם
    24/03/2015 17:10
    שימי
  31. אף אחד לא סובל אותכם לשום מפלגה אתם לא שייכים .

  32. ירוחם פורים נגמר
    24/03/2015 18:51
    מאיר
  33. קודם כל כך טבעו של עולם שכל מפלגה מושכת שלא יברחו ממנה מצביעים שהיו במאגר שלה עד כה, ועל זה יש להוסיף שמפלגות יהדוה”ת וש”ס ראו במפלגת ישי השקפה שונה מזו שלהם, ועל כן בודאי שזכותם ואולי אף חובתם למנוע מצביעים מהמאגר שלהם למפלגה עם השקפה שונה, וכל זה ישי ידע קודם ולכן האחריות אך ורק עליו, והוא צריך להתנצל בפני כל הציבור החרדי ולא לצעוק אני ימשיך, פתאום אין מכתב פיוס פתאום לא קשור שמאל ימין מעניין?

  34. בוחרי שס אומללים
    24/03/2015 19:03
    דניאל
  35. שבוטחים באדון אחד מכלוף העבריין כל אחד שם חושש על תפקידו בהווה או בעתיד להם אין אלוקים האלוקי הזהב שלהם זה מכלוף שתקוותי שאלוקים חיים ייקח אותו מה שיותר מהר

  36. הממורמרים
    24/03/2015 20:39
    יוני
  37. הקמפיין של אלי ישי היה קמפיין מוצלח ביותר, תכלס’ מה שנתן לביבי את הניצחון בסוף היה בוסס על אותו קמפיין-התבכיינות!
    אבל הציבור מאס באלי ישי, הוא אדם שפל ובזוי, אדם שברוע לב בא וניסה להצית את אש המחלוקת בציבור הספרדי.
    ואל תשכח שאתה וצוות הממורמרים שבחרו אלי ישי הם סה”כ 20.000 איש ממצביעי שס
    רובא דרובא של מצביעי יחד היו אנשי מרזל/תקומה/עוצמה לישראל כך שבבחירות הבאות הוא כבר לא יהיה יו”ר וגם לא מקום שני או שלישי, או שהוא (אלי ישי) ישב בשקט ולא יעשה כלום (אמנון יצחק, חיים אמסלם) ואולי יכופר לו עוונו!!!

    • נוני   29/03/2015 00:44

      עדיף לך לשתוק שיחשבו שאתה טיפש..
      מאשר שאתה פותח את הפה ומוכיח שזה נכון..

      • סתמישו   30/03/2015 20:01

        זה רק מוכיח שאתה מהממורמרים!

  38. ....פעילי הימין הקיצוני מאז ומעולם היו נגד ש
    24/03/2015 21:53
    ש
  39. מיום היווסדה היו אוייבים לש”ס,משמאל ומימין ,חילונים וציונות דתית,זה בא מכוח הסטרא אחרא!

    והם גררו את אלי ישי והרב מאזוז וצירפו עוד רבנים כך וכך..להקים תנועה חדשה,להוליך אותם שולל. כדי להוביל מתקפה נגד ש”ס ונגד מקימה ומייסדה מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל!..

    נגררו אחרי הימין הקיצוני והלכו שולל .. במתקפה נגד תנועת-ש”ס ומנהיגה מרן חכם שלום כהן שליט”א ומועצת החכמים של ש”ס!

    זה לא ניתפס אייך יוצאים נגד מפעל חייו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל שייסד והקים את תנועת-ש”ס מפעל התורה והחסד ,מוסדות תורה והלכה רשתות החינוך התורני אל-המעיין תלמודי תורה גנים בתי ספר סמינרים מדרשיות והיישיבות קטנות וישיבות גדולות והכוללים אחזקה שיפוץ ובנייה מקוואות טהרה.. , עמותות וארגונים של גמ”חים וקרוב רחוקים ועזרה לנזקקים לקשישים לנכים בעלי מוגבלויות ומעוטי יכולת השכבות החלשות.. ועוד ועוד..

    אייך יוצאים נגד דב כזה..זה לא ניתפס!

    אני הצבעתי ש”ס,ובעזרת השם אמשיך להצביע ש”ס !
    בעזרת השם את המפעל הזה לא ניתן להפסיק !
    אני רק ש”ס !!!!!!!
    בעזרת השם עושים את ההשתדלות, וממשיכים להצביע לש”ס ולהשם הישועה!

  40. מרן שהקים וייסד את תנועת-ש"ס..פסק רק-ש"ס.
    24/03/2015 22:02
    שסניק
  41. מרן שהקים וייסד את תנועת-ש”ס..פסק רק-ש”ס.

    הימין הקיצוני מוביל מתקפה נגד ש”ס ונגד מקימה ומייסדה מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל!.. …… הימין הקיצוני,סכנה לציבור החרדי ולכל עם ישראל כולו …! ……….מרן היה נגד לחבור לימין הקיצוני !! מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל היה נגד היתגרות באומות הגויים של פעילי ימין קיצוני מבצעי ת”ג מחיר. לא עוד פגיעה ורצח ערבים חפים מפשע לא עוד לחטיפה ושריפה של נער ערבי בעודו בחיים..הנער מחמוד אבו חדיר משועפת,לגרום בכך לאנתיפאדות ולשפיכות דמים!

    • אמתי   30/03/2015 17:20

      רבי אליהו ישי הקים סיעה ששמה יחד כלומר אחדות פותחים דף חדש מלכדים כוחות
      בשס של דרקי הארור יודעים רק לפלג
      מרן פסק שס רק בשנת התשע”ג
      בשנת התשע”ה פסקו רק חברי דרעי לא מורי ולא רבותי

  42. שקר וכזב
    25/03/2015 13:04
    ישיהשער
  43. איזה אבסורד אנשי ישי טוענים שלא לקחו לשס אולי 15 אלף קול וכולם הם אנשי מרזל שמענינת אותם קיצוניות כהניסטית, ועכשיו הם טוענים שמאה ועשרים אלף איש תמכו בנו ושראשי שס יעשו חשבון נפש, די לציעות ולחוסר המוסריות, תדעו להפסיד בכבוד,
    ואל תשכחו ללמד אותנו איך מכינים בקבוקי תבערה, לתשומת לבך אדון אסטרייכר……..

    • תענוג   31/03/2015 00:55

      השורה האחרונה הכי לענין

  44. תענוג לשמוע
    25/03/2015 15:10
    שני
  45. לקחת לי את המילים מהפה!

  46. מה לעשות..
    25/03/2015 17:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  47. והמאמר נכון יותר מידי.. מבלי להתחשב בעובדה שרוב מצביעי יחד (חבד.המתנחלים. חרדלנקים רבים. ומאוכזבי שס וג) לא היו מצביעים כלל. עם יחד לא הייתה קימת..

  48. שס באמת אשמים. אילצו איימו והפחידו....
    25/03/2015 18:53
    יעלה
  49. בדרך לא דמוקרטית ובדרך הפחדות הם הצליחו למנוע ממפלגת יחד לעלות

  50. קשקוש אחד גדול
    25/03/2015 22:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  51. אני בפירוש הצבעתי למי שהצבעתי [ברוך ה’ שזה חסוי] מפני שנעזרתי מראש הסיעה כל המושג הזה גדוילים זה המצאה של העיתונות החרדית הרמב”ם בתחילת הלכות ממרים פוסק שכל הדין של לא תסור נאמר רק על הסנהדרין לא על כל בלייני שוויץ ואם לא הם אז צאצאיהם נהנים מהעולם הזה בשלמות אין לי שום מחויבות אליהם

  52. הדיוטי, ומגמתי, אלי אל תתרברב, רוב הקולות הם של עוצמה יהודית וברוך מרזל אלי ישי הביא אולי 15,000 קול
    26/03/2015 12:00
    קץ למפלגה
  53. הגיע הזמן שילך הבית ויעזוב אותנו בשקט חוץ מפילוג ולהתבכיין הוא אינו יודע לעשות דבר

  54. סוףסוף מישהו מבטא בקול מה שאנו חושבים
    29/03/2015 00:39
    נוני
  55. כתבה מדהימה
    סופסוף קם מישהו עם אומץ וכותב את מה שהרבה מהציבור חש!!!
    אנחנו איתך!
    חזק ואמץ והמשך בכיוון הנכון..
    כתבנ שכל מילה בה אמת.
    אל תיזכרו בנו רק בבחירות..

  56. הפוך על הפוך
    29/03/2015 14:45
    דוד דבש
  57. מאחר וישי קיבל סך של 125000 קול בניכוי 70-80 אלף של מרזל המורכב מכהניסטים וימניים קיצוניים וכן מחבד שמעולם לא הצביעו ג ואני זוכר לפני 40 שנה שחבד הצביעו ד (פא”י) אכן ב 88 הם הצביעו ג אבל בד”כ לא,
    בנוסף שטבון הביא אלפי קולות מאנשי תקומה איחוד לאומי וכו’
    אז מי שבא בטענות לישי עושה זאת על אחריותו,

  58. העסקן היחיד כאן זה אלי ישי...
    29/03/2015 18:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  59. חיפש ג’וב…20 שנה הוא בממשלה לא זכור לי מה בדיוק הוא עשה שם…

  60. מרן מזוז שלח 4 מכתבי פיוס
    30/03/2015 17:21
    יהודה
  61. דרעי הרשע לא ענה לו כלל
    דרעי דחק את אלי ישי ואת הרב מזוז לרוץ לבד וכך לזרק אלפי קולות לפח זבל
    דרעי בגלל האגו שלו הרחיק משס הראשל”צ רבנו שלמה עמר שיכל להביא עם שס 15 מנדטים כמו כלום
    אבל האגו של דרעי הוא פשוט רשע מרושע
    רבותי היו כנים: דרעי הוא מנהיג? הוא ארכיפושע