אלי ישי לפעיליו: נשארנו עם חוב גדול, קשה לי לשלם כעת

ח"כ לשעבר אלי ישי הודיע לפעילים: "התוצאה השאירה אותנו עם חוב גדול מאוד אשר מקשה עלינו לעת עתה לשלם מיידית את המשכורות" • "נקים מערך של פניות הציבור, כך שנגיע לבחירות לעיריות חזקים יותר" • מאשים: "גנבו לנו את הבחירות"
ג' ניסן התשע"ה / 23.03.2015 21:55

באיגרת כאובה וקצת מנותקת מן הקרקע, פונה יו”ר תנועת ‘יחד’, ח”כ לשעבר אלי ישי, אל פעילי התנועה, ומודיע כי יעבור זמן עד אשר ישולמו המשכורות בגין העבודה במערכת הבחירות.

“התוצאה השאירה אותנו עם חוב גדול מאוד, אשר מקשה עלינו לעת עתה לשלם מיידית את המשכורות”, כתב ישי.

“אנו ממשיכים לפעול בכל הכוח לכסות את הגרעון על מנת שנוכל לעמוד בהתחייבות כלפיכם. אנו מתנצלים על העיכוב ועושים כל אשר לאל ידינו לעמוד בהתחייבות”, הוסיף.

את האיגרת פתח ישי בדברי שבח לפעילים המסורים: “בכל מקום ראיתי אתכם מוסרים את נפשכם למען הצלחת התנועה. ריגשתם אותי וחיממתם את ליבי עם הלהט, האמונה בצדקת הדרך, המוטיבציה הגבוהה והנכונות לספוג ולהכיל מתוך מטרה לקדש שם שמים ולהרבות אחדות ואהבה.

“הרגשתי שאינני לבדי במערכה הקשה, אלא אתם לצידי, בכל רגע, בכל שעה, אלפי הפעילים והמתנדבים”.

ישי מסיים את דברי השבח ופונה לתקוף את מתנגדיו, שפעלו – לדבריו – בדרכים בלתי חוקיות, במטרה להוריד את סיעת ‘יחד’ אל מתחת לאחוז החסימה.

“אכן, אני מכיר את התחושה, לאחר עבודה כה מאומצת וקשה, לילות ללא שינה, הקמת מטות וניהולם, עבודה סביב השעון בפעולות שכנוע, בתליית שלטים, בהמרצת בוחרים אל הקלפיות, ואז לגלות שגנבו לנו את הבחירות.

“אבל למרות כל זאת עלינו לדעת יקיריי, ניצחנו!

“ניצחנו כי 125,000 איש סברו שיש דרך אחרת ועוד אלפים ורבבות שרצו אבל מנעו בעדם.

“ניצחנו באחדות היסטורית בין המגזר החרדי לציבור הדתי-לאומי.

“ניצחנו בכך שפרצנו את הגדרות ואיחדנו תחת מפלגה דתית אחת קהלים רחבים ספרדים ואשכנזים, דתיים וחילונים.

“ניצחנו, כי אנחנו כאן כדי להישאר.

“אמרתי – ואעמוד בהתחייבותי בע”ה. כבר מהיום אפעל מחוץ לכנסת למען השכבות החלשות, למען צעירי הצאן, נקים מערך של פניות הציבור, כך שנגיע לבחירות לעיריות חזקים ומאוחדים יותר.

“חברים יקרים, ההשתתפות שלנו בבחירות הייתה מתוך הערכה בדוקה ומפוכחת ש׳יחד׳ תיכנס לכנסת. בשם הערכה זו לקחנו על עצמנו הלוואות כולל ערבויות אישיות בכדי לאפשר למערכת כולה לפעול. ההנחה הייתה שנכסה את ההוצאות מתקציבים אשר יגיעו למפלגה לאחר הבחירות.

“לצערנו, ב-48 שעות האחרונות לבחירות ארעה תפנית שאפילו גדולי המומחים לא צפו, כולל מעשי תרמית חמורים שפגעו בנו קשות”.

ישי מבטיח לעדכן, וחותם בברכת פסח כשר ושמח ו”יחד שבטי ישראל”.

הדפס כתבה

10 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שדרעי ישלם
    23/03/2015 22:07
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שדרעי ישלם

  2. יחד בחרתי יחד אבחר
    23/03/2015 22:09
    אבי
  3. אני נשאר עם הנאמן רבי אליהו הצדיק והישר

  4. לא יודע להפסיד בכבוד
    23/03/2015 22:18
    פיני
  5. לך הביתה ותעשה עם עצמך חשבון נפש

  6. למה מנותקת מהמציאות, בפועל הצביעו מספיק מצביעים ליחד, רק שקולם לא נספר!!!
    23/03/2015 23:07
    אלי ישי - אנחנו אחריך באש ובמיים!!
  7. לא להתייאש, בפעם הבאה ננצח!!! עדיין עם ישראל לא היה ראוי למפלגה נקייה וטהורה!!!

    מחר יום שלישי, כולנו באים לעצרת תמיכה בישי, וזעקה נגד שס עוקרי התורה. בשעה 7 בהר נוף, מול ביתו של אלי ישי.

    באתר סרוגים נחשף, שד-רעי הקים עם בנט מטה, עם מיליוני שקלים, להוריד את ישי מתחת לאחוז החסימה. הבנתם! מחזקים את הבית של גוים, העיקר שלא יהיה עוד 4 מנדטים חיזוק לתורה.

    שס עוקרי תורה, לא נבחר בהם לעולם ועד!!!

  8. מכתב ששלחתי באמת לאלי ישי!
    23/03/2015 23:21
    אלי ישי - אנחנו אחריך באש ובמיים!!
  9. שלום לידידי היקר והאהוב ר’ אלי ישי שליט”א

    בתור אחד שתמך בך “תחת אש”, תוך חשש שיסלקו אותי מהכולל, ותוך נאצות, וישנם שהרחיקו לכת ואף כבר לא אומרים לי “שלום” בגלל ה”חטא” הנורא שתמכתי בך. שכנעתי מאות אנשים הנשמעים לקולי להצביע עבורך, בדרכים מגוונות שאין כאן המקום לפורטם. והכל תוך כדי מסירות נפש אישית.

    את כל זה עשיתי, כי האמנתי בדרך שלך, רציתי שדרכו של מרן: הקלה בהלכה, וקירוב רחוקים, תמשיך. גם רציתי שהציבור הספרדי אחת ולתמיד ישתחרר מעול המאפייה שהשתלטה עלינו. ועוד הרבה סיבות טובות. ידעתי שזה רגע היסטורי, ואם לא עכשיו מי יודע אימתי…

    חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת, עמך ה’ אלוקיך בכל אשר תלך. כולנו תקווה שבפעם הבאה ננצח.

    דבר אחד מציק לי! כבר בערב חנוכה כשהכרזת על המפלגה, אמרתי לכולם, שכל העבודה עלולה לרדת לטימיון, אם ביום הבחירות לא יציבו משקיפים בכל הקלפיות ממש, משעה 7 בבוקר עד ל12 בלילה, ללא יציאה אפילו לא לרגע אחד. לא הייתי בודד, רבים וטובים דיברו על כך. איננו חכמים גדולים, אבל ראינו את מה שנעשה בבחירות הקודמות. מי לא מכיר את שיטות החלפת הפתקים, זריקת פתקים, פסילת פתקים בשעת ההצבעה, הבאת משקיפים של שס שיעבדו כמשקיפי יחד, וכו’ וכו’.

    וכאן אני שואל שאלה, שמאד קשה לי לשואלה ברגעים אלו, אבל סליחה, אני מרגיש שהייתה כאן רשלנות פושעת, ושלא שמרתם כראוי על כל העבודה שלנו. השאלה היא: אם אנו הפשוטים ידענו מה יהיה, אז איך אתם שמנוסים כל כך במערכות בחירות, וישבתם עם אותו נוכל ורמאי במשך 30 שנים, ומכירים אותו ואת דרכיו יותר מאיתנו. איך רבונו של עולם, לא נערכתם לזה?? הייתם צריכים להקציב חצי מהכסף עבור יום הבחירות. להביא משקיפים אפילו בשכר, לצייד אותם בגז מדמיע, ואין צריך לומר במצלמות. ולחייב אותם שלא יעזבו רגע אחד את הקלפי. כמו כן, הייתם צריכים לשים בצד רזרבה של משקיפים לעת צרה, שהם יחליפו את המשקיפים הרגילים. הייתם צריכים להתכונן לזה כמבצע צבאי בעזה, לא פחות!!

    כשקיבלתי את המכה במוצאי הבחירות, נחמתי את עצמי שהכל מאת ה’, שוב חשבתי שזה מעשה שטן. אבל עכשיו אני חושש, שאין זה מכה משמיים, אלא צרה מחוסר השתדלות. ה’ עזר, מרן סייע לנו משמיים, ראינו איך מעל דרך הטבע אנו מצליחים. אבל אדם שנכנס למדבר שורץ חיות טורפות ואינו מצטייד בכלי נשק, בוודאי שלא יעזור לו שום סייעתא דשמייא, הוא יטרף! לצערי אני מרגיש, שהופקר כאן אוצר יקר ערך בידי חיות טרף, בידי שודדים. זה כמו להניח סכום כסף ברחוב מלא בשודדים, או כמו להניח נתח בשר במקום חיות טורפות ללא שמירה…

    סליחה על הביקורת הכל כך קשה שאני מטיח. אני מקווה שתזים את טענותיי, ותוכיח לי שזה לא נכון. כמו כן, קח את הדברים בתור ביקורת בונה, להפקת לקחים למערכה הבאה.

    • מיכאל   24/03/2015 11:17

      אני עבדתי מטעם ועדת הבחירות המרכזית, ועברתי בכמה וכמה קלפיות.בכולם היה משקיף של יחד, אז מספיק עם התירוצים.

  10. חחחחחחחח
    24/03/2015 00:03
    משה
  11. לא נורא כפרת עוונות קצת על מה שחיללת את שם מר’ן

  12. עכשיו הוא בעצמו חלק ממש מהשכבות החלשות-
    24/03/2015 00:20
    יש לפעול למענו
  13. אחרי כל החובות

  14. לתגובה מספר חמש אלי ישר שם בים הבחירות יותר מכפול על כל הקמפין רק לא ידע עד כמה האנשים בצד השני
    24/03/2015 08:33
    אבי
  15. לתגובה מספר חמש אלי ישר שם בים הבחירות יותר מכפול על כל הקמפין רק לא ידע עד כמה האנשים בצד השני

  16. ישי גבר אמיתי
    24/03/2015 09:00
    אשר
  17. זה מנהיג אמיתי ! גם בהפסד נשאר עם בוחריו אלי כל הכבוד אנו איתך תמיד