הארונות נחתו • התארגנות ברשתות החברתיות: בואו להלווית הילדים

ברשתות החברתיות מועברת הודעה, המבקשת מאנשים להגיע ללווייתם של שבעת ילדי משפחת ששון ז"ל היום ב-15:30 בהר המנוחות • "אין למשפחת ששון משפחה בארץ ומבקשים מכל עם ישראל להגיע להלוויה, עכשיו זו הזדמנות שוב לתת מעצמנו"
אליעזר היון
ג' ניסן התשע"ה / 23.03.2015 13:55

ארונותיהם של ילדי משפחת ששון ז”ל שנספו בדלקה שפרצה בביתם שברוקלין בשבת נחתו בנתב”ג, לקראת הלוויה שתתקיים בשעה 15:30 בהר המנוחות.

בשעות האחרונות מופץ מסר ברשתות החברתיות הקורא לעם ישראל להגיע ולתמוך במשפחה בשעתם הקשה: “כל מי שנמצא עכשיו בירושלים והסביבה תעשו מאמץ; היום בשעה 15:30 בירושלים ייקברו הילדים היהודים מברוקלין -משפחת ששון שאביהם החליט להטיסם לארץ על מנת שייקברו בישראל, הם נהרגו משריפה בשבת שהתרחשה בביתם, חבר של המשפחה אמר בחדשות כי אין למשפחת ששון משפחה בארץ וביקש מכל עם ישראל להגיע להלוויה.

“כל מי שאזרח ואו משרת בסביבה ויכול לשלוח אפילו רק חייל אחד/אחד מהסגל זה יכול להיות מדהים. כמו שעם ישראל תמיד מתאחד למען האחר, עכשיו זו הזדמנות שוב לתת מעצמנו למי שצריך את הכוח שלנו, זה ייתן המון כוח למשפחה”.

ה’ ידע כמה אני אוהב אותם

אלפים השתתפו אתמול בבית הלוויות ‘שומרי הדת’, בשכונת בורו פארק שבברוקלין, בהלוויתם של שבעת הילדים – יעקב בן 5, שרה בת 6, משה בן 8, יהושע בן 10, רבקה בת 11, דוד בן 12, ואליאן בת 16 ז”ל.

 בלוויה השתתף רק אביהם של הילדים, גבריאל (גבי) ששון, בעוד האם גילה והאחות ציפורה בת ה-14, מאושפזות במצב קשה מאוד  בבית הרפואה.

 במהלך ההספד התקשה האב לדבר, אך הצליח בכל זאת לומר, תוך שהוא ממרר בבכי: “אנו מבינים שהכל מה’ ושהוא מנסה אותנו. אבל לא כל דבר אנו מבינים.. איבדתי הכל, הקרבתי שבעה עולות בראש חודש ניסן. הם היו כל כך טהורים… היו להם פנים של מלאכים… ה’ יודע כמה אני אוהב אותם”.

משפחת ששון, המשתייכת לקהילה החאלבית בניו יורק, התגוררה שנים בשכונת הר נוף ובשכונת רמת אשכול בירושלים. לפני כשנתיים שבה להתגורר בניו יורק, עד להשלמת הבית שהחלו לבנות בשכונת רמת אשכול.

השריפה פרצה בליל שבת לאחר חצות בבית המשפחה בשדרות בדפורד שבשכונת מידווד שבברוקלין, ככל הנראה, כתוצאה מתקלה בפלטת שבת.

 האם גילה והאחות ציפורה, בת 14, הצליחו להימלט מהשריפה, כאשר קפצו מחלון בקומה השנייה. הן מאושפזות בבית חולים במצב קשה מאוד.

 מותה של הילדה שרה ששון ז”ל נקבע בזירת האירוע. שאר האחים והאחיות נפטרו בשלושה בתי חולים סמוכים, שם נאבקו הרופאים על חייהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות