אלי ישי: “אני לא מתחרט, בש”ס היה לי פלסטר על הפה”

יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, כינס עם פרסום התוצאות הרשמיות מסיבת עיתונאים והודיע: "אני לא הולך לעשות לביתי. נמשיך את התנועה גם מחוץ לכנסת" • "אם ש"ס לא הייתה מנהלת מאבק ומלחמה כל כך מזוהמים, העיקר לפגוע בנו, היום לכוח החרדי היו עוד חמישה מנדטים" • "גילינו מערכת מכוונת של זיופים. דבר כזה לא פגשתי כל חיי הפוליטיים"
שלמה בן חיים
כ"ח אדר התשע"ה / 19.03.2015 12:54

אלי ישי, כינס היום (חמישי), עם פרסום התוצאות הרשמיות, מסיבת עיתונאים במלון פרימה פארק בירושלים והתייחס לראשונה לתוצאות הבחירות.

באירוע השתתפו גם מועמדי יחד ח”כ יוני שטבון, ברוך מרזל וששון טרבלסי.

במהלך הדברים הבהיר ישי כי בכוונתו להמשיך ולקיים את תנועת יחד וכי אין בכוונתו לפרוש מהחיים הציבוריים, אלא לפעול למען הציבור כתנועה חוץ פרלמנטארית.

בהמשך, התייחס ישי לטענות הרבות העולות מפעילי המפלגה, המגובים בראיות והוכחת בהיקפים של אלפי פניות שכאלה, ולפיהן התנהלה מערכת שיטתית ומאורגנת במטרה לחבל בסיכויי הצלחתה של יחד.

ישי סיפר כי הטענות נבדקות וכי החומרים הועברו לרשויות החוק והמשפט, ונבחנות כבר כעת.

את דבריו פתח ישי בתודה: “בראשית דבריי אני רוצה להודות לבורא עולם, למשפחתי, לרעייתי היקרה. לכל הפעילים בלי יוצא מן הכלל שעבדו במסירות נפש אדירה, לא ראיתי כזה דבר מעולם. וכמובן למצביעים, למעלה ממאה עשרים וחמישה אלף מצביעים”.

ישי רמז לזיופים רבים שנעשו ואמר: “אני מודה לעוד רבבות של מצביעים שקולם לא נשמע. שעוד נבדוק ונברר מדוע. ושל רבבות של מצביעים שלא יכלו להצביע בכלל מסיבות כאלה ואחרות, שגם זאת נבדוק ונברר.

“ההצלחה הגדולה לצד העובדה שלא נכנסנו לכנסת, אבל ההצלחה הגדולה של התנועה, של הרוח החדשה המרתקת של ציבור כל כך גדול במדינת ישראל שאמר לנו ‘כן’ ולצערי הרב, כנראה כוונות מאורגנות של אישים כאלה ואחרים שפעלו ברמת זיופים כל כך גבוהה במאות ובאלפים, הם אמרו לא”.

ישי התייחס לקריירה הפוליטית שלו וסיפר על כוונותיו העתידיות ועל פני התנועה: “אני רוצה להודיע לכולם, ובמיוחד למצביעים היקרים ולכל עם ישראל תנועת הבשורה של יחד שבטי ישראל ממשיכה לעבוד, ותמשיך לעבוד. אני למעלה משלושים שנה בעבודה הציבורית. זכיתי לשרת את הציבור. אני רואה בזה זכות גדולה ועצומה ואני מתכוון בע”ה להמשיך ולשרת את הציבור.

“אני לא מסוג הפוליטיקאים שיאמר לכם עכשיו אני הולך לעשות לביתי, התשובה היא לא. אני אמשיך לשרת את הציבור”.

ישי אמר כי אינו מתחרט על המהלך: “אין לי חרטה ואני שמח על המהלך. היה לי בש”ס פלסטר בפה וידיים כבולות, ולא יכולתי לעבוד שם”.

על יחד אמר: “הקהילות הרבות שהצטרפו לתנועה והצביעו בהתלהבות ושמחה, בתחושה של בשורה כל כך גדולה וחשובה, מחייבת אותנו להמשיך בכל הכוח. מחייבת אותנו להמשיך את התנועה גם אם זה לא בכנסת ישראל, כתנועה חוץ פרלמנטארית. זה יהיה בכל הדרכים הנכונות והטובות לסייע לציבור, לשכה לפניות ציבור.

“תנועת יחד תמשיך ללוות את ההתנהלות וההחלטות של הממשלה והכנסת הן בהקשר של פגיעה בשכבות החלשות והן בהקשרים נוספים. אנחנו נהיה כאן לשמור עליכם”.

על תוצאות הבחירות חזר וטען כי התגלתה מערכת מאורגנת של זיופים במטרה לפגוע בתנועת יחד: “כבכל מהלך פוליטי, כולנו יודעים שיש ניצחונות ויש גם הפסדים. אנשים צריכים לדעת גם להפסיד בכבוד, וזה חשוב ומכובד”, אולם ביממה האחרונה “גילינו מערכת מכוונת ורמת זיופים בהיקפים כל כך גדולים של מאות ואלפים של פניות של אנשים עם הוכחות לכך.

בימים הקרובים”, סיפר ישי, “יתמלאו תצהירים על ידי אותם גורמים, כדי לבחון ולבדוק את תוכנם ואת האפשרות לעתור לבית המשפט כנגד כל הזיופים הגדולים שנעשו, לצערי הרב. בדבר כזה לא נפגשתי בכל חיי הפוליטיים”, אמר בתדהמה. “אם אכן זה מה שקרה, אנחנו נצטרך לעתור ולעמוד על האמת.

“אם התוצאה היא אמתית ונקייה, אנחנו נודה ונאמר בצורה מפורשת שכשמפסידים צריך להפסיד בכבוד. אבל”, הדגיש, “אנחנו חשים פה כולנו שהיה פה דבר שאסור שיקרה, פגיעה קשה באושיות הדמוקרטיה, ואני סומך על רשויות החוק שיבדקו ויבחנו את הדברים האלה לאשורם”.

ישי תקף את המפלגות החרדיות, ש”ס ויהדות התורה, אשר לחמו בדרכים מקובלות ושאינן מקובלות לכל אורך מערכת הבחירות.

ישי טען: “מי שריסק את הגוש החרדי היו ש”ס ויהדות התורה אשר הצטיינו בירי פנים מגזרי יצרי מאוד וחסר מעצורים. אם ש”ס לא הייתה מנהלת מאבק ומלחמה כל כך מזוהמים, העיקר לפגוע בנו, היום לכוח החרדי היו עוד חמישה מנדטים. בידן שלהן ריסקו את הגוש החרדים בלפחות חמישה מנדטים, ועל כך יתנו את הדין בפני הציבור”.

באשר לאריה דרעי, אמר ישי: “מרן זצ”ל, כבר לפני מספר שנים וכפי שכולנו ראינו, אמר שאם יחזור להנהגת ש”ס היא תאבד כשלושים וארבעים אחוזי תמיכה. והוא אשר קרה באמת”.

הדפס כתבה

10 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טיפש.עדיין לא הפנים שהוא גמר עם הפוליטיקה
    19/03/2015 14:37
    אוהד
  1. ישי לך לאמנון יצחק, הוא יתן לך תירוצים הרבה יותר מקוריים.
    העם אמר את דברו והוא לא רוצה אתך בכנסת.נקודה.
    גם הקולות שקיבלה יחד, הגיעו בזכות מרזל ושטבון. בדוק.

    • יעל   22/03/2015 08:06

      העם אמר את דברו ודרעי מעלים את אמירתו באלי ישי בחרו הרבה מעבר ל126000 איש ואת כולם דרעי רוצה להשתיק דיקטטור אמיתי אבל לא יעזור לדרעי כלום אני ומשפחתי נשארים עם אלי ישי ועם האחדות האמיתית שהיחיד שהצליח בה זה אלי ישי!

  2. תדע להפסיד בכבוד
    19/03/2015 15:03
    יוסף
  3. חבל שאינך יודע להפסיד בכבוד אתה אדם לא ראוי אתה אדם שפל שפילגת את יהדות ספרד . בתחילת הדרך רציתי מאוד לתמוך בך אבל כשראיתי את השקרים שלך אחד אחרי השני העדפתי לחזור לבית
    לך לביתך ותבקש סליחה מכל הקולות ששרפת לימין
    בושה וחרפה

    • ספרדי לשעבר   19/03/2015 20:57

      טיפשים. תמשיכו ללכת כמו עוורים אחרי אריה דרעי.. אמר לכם שאתם מסכנים ושקופים קנה אותכם..

  4. אדם גדול
    20/03/2015 00:15
    דוד יוסף
  5. הרב אליהו ישי התגלה כמנהיג אמיתי בעל סבלנות ואיפוק בלתי רגילים במחוזותינו. ובע׳ה הוא עוד ישוב לככב ולשרת את הציבור החרדי

  6. אח יקר
    20/03/2015 13:24
    חב
  7. כולם אשמים חוץ ממך רימית את כל העולם ואשתו כן 118 אלף האמינו בך ושרפת את קולם אולי הגיע הזמן שתקום ותבקש מחילה

  8. מיסכן הרב מזוז הרגת אותו
    20/03/2015 15:02
    חיים
  9. מסכן הרב מזוז הרגת אותו ביביל מה

  10. האמת
    22/03/2015 01:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. הנה כמה דוגמאות לרמאויות שהיו ביום ג’ נגד תנועת יחד מצד אנשי ש”ס וזה בדוק. א. פשוט מחקו אנשים שמזוהים בצורה כל שהיא עם יחד מרשימת הבוחרים בקלפי ולא נתנו להם להצביע כאילו “פעמיים”. ב. זייפו פתקי ההצבעה ושינו את הכיתוב בהם וכך גרמו במישרין ובמזיד לפסילת הקולות בזמן הספירה. ג. חוררו במחט על הבוקר את פתקי ההצבעה של “קץ” ובכך פסלו אותם. ד. לא נתנו לאנשי יחד להכנס לאזור פתקי ההצבעה וביחוד בזמן ספירת הקולות ואף הזמינו להם משטרה בטענה “שהם מפריעים”.ה. העלימו במשך כל היום פתקי יחד קץ מהקלפי וכל הזמן היו צריכים לשים שוב אך ללא הועיל. ןכששאלו מדוע אין פתקי “קץ” אמרו להם טוב תצביעו ש”ס זה אותו דבר. ו. כמה מאנשי ש”ס שליבם נקף אותם באו וסיפרו לאנשי יחד שקיבלו הוראה מגבוה שפתקי “קץ” פשוט או לפסול או להעלים וכדו’ כדי “שחס וחלילה לא יעברו את אחוז ההצבעה” ז. בזמן ספירת הקולות היכן שלא היו אנשי יחד [והיו הרבה מאוד מקומות כאלו כמו שנאמר לעיל] זייפו וחולקו בין אנשי הקלפי את פתקי “קץ” למפלגות שיישבו באותו חדר ובכך שיתפו פעולה יחד וכולם “הרוויחו” מזה חוץ כמובן מתנועת “יחד” שלהרבה אנשים וביחוד מאנשי ש”ס והבית הייהודי שלא רצו שיעברו את אחוז ההצבעה. ח. כמות פתקי ההצבעה הפסולים באזורים החרדים ובאזורים שתנועת “יחד” היה לה הרבה אהדה עלתה מבחירות שעברו בשנת 2013 לעכשיו פי 8-10 דבר שלא מתקבל על הדעת כלל. כרגע אוספים נתונים עדויות תצהירים ועוד מכל האנשים שראו יודעים שמעו מכירים וכדו’ מכל הנאמר לעיל לכדי הגשת ערעור לבג”ץ. אפשר לפנות לגורמים העוסקים בזה מתנועת יחד כמו עו”ד איתמר בן גביר. ותבוא עליכם הברכה.

  12. עויתי
    22/03/2015 13:04
    שמואל מרדכי
  13. בר”ד
    ילדים משחקים בפוליטיקה רבונו של עולם מביט עלינו מלמעלה כביכול אם נתניהו לקח את השלטון על מחיר הגבינה או הפיתה זה משחק ילדים אחי מה עם מחיר השבת מה עם מחיר העריות מדוע בזמן קדמון נשים מגעילות את הכלים ואנו בזמן אחרון נשים מגעילות בלי כלים ודגים בלי קשקשים הם דגים טמאים יש לך תשובה אחי לשאלה וכי אתה לא יודע שבארבע חודשים האחרונים מחסן הגזרות לא הכלכלי אלא הרפואי שמחכה למעלה ה ישמר יכול לרוקן קופות שלמות מובא בזהר הקדוש שלשון הלא טוב הוא מפעל ליצור מ ח ל ו חטאתי

  14. אריה דרעי רמאי
    22/03/2015 20:43
    נועה
  15. הרבה הולכים אחרי אריה דרעי ולא יודעים כמה הם טועים אותם אנשים הוא עוד אומר להם שהם שקופים עשה אותם מזה מסכנים אני מרחמת עליהם אין להם מספיק שכל ובוחרים באלי ישי לא בגלל יוני וברוך אלא בגללו בגלל האישיות שלט בגלל שהוא איש ישר והגון ואמיתי אנשי שס פשוט עיוורים מצביעים לבן אדם גנב שקרן רמאי (לדברי הרב עובדיה) והרב עובדיה צודק ועוד מדברים בשמו שיבחרו בשד למענו הרב עובדיה רוצה את אלי ישי בכנסת לכן היו צריכים לשים קץ במעטפה אבל מסתבר שלא כולם חכמים בעזרת השם הם התפכחו בקרוב אמן!!!