החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

סדרת משחקי נתת-קבלת, איל מקיאג' במבצע טרום פסח, חברת בגדי הילדים "Tam-Tam משיקה מותג חדש, Crêma מציע מארז מתנה חגיגי, רשת קיווי לילדים במבצע חד פעמי, יבואנית ניסאן משיקה דגם של ניסאן ג'וק
תמי גיל
כ"ח אדר התשע"ה / 19.03.2015 17:33

 מיכל לאופרגרוש מחורר “אנחנו ההורים אומרים שנעשה הכל כדי שהילדים שלנו יהיו מאושרים”, אומרת מיכל לאופר, מפתחת המשחק וסדרת משחקי נתת קבלת!- משפחה של משחקים ערכיים.

“אז היכן טמון האושר הזה? לפי דעתי הוא נמצא בחשיבה חיובית ובהתבוננות מפוכחת ומודעת על הכוס המלאה שלנו בכל מצב שאנו נתקלים בו בחיים. כישראלית, כאשה, כאמא וכיזמת חברתית המפתחת משחקים ערכיים לילדים, לא תמיד החיים קלים אבל הם תמיד יפים!  אני יודעת בוודאות מלאה שחשיבה חיובית מעניקה את הכלים, הכוחות, היכולות והאמונה להתמודד עם כל מצב בחיים ואני רוצה להעביר לילדים את המסר הזה.

“כהרגלי, את המסרים החשובים לחיים אני מעבירה באמצעות משחק קופסא כיפי וצבעוני שכולו טוב. המוטו של “תחשוב טוב יהיה טוב “הוא שהוביל אותי לפיתוח המשחק שנועד לסייע למשתתפים לפתח חשיבה חיובית ולהסתכל דרך משקפיים ורודים על החיים. אני מאמינה  שככל שנלמד את הילדים מגיל צעיר לחשוב, לראות ולעשות טוב כך יהיה להם הכי הכי טוב!”.

מהלך המשחק: כל משתתף בתורו יטיל את הקובייה ויתקדם בהתאם. אם הגיע למשבצת “לעשות טוב”, ייקח כרטיס מתאים, יבצע את המשימה ויתקדם בהתאם למספר הצעדים הרשום על הכרטיס. אם לא יבצע את המשימה – יחזור לאחור בהתאם למספר המופיע על הכרטיס.  דוגמא למשימה: “תאר מה אתה אוהב באופי של כל אחד מהמשתתפים”.

אם המשתתף הגיע למשבצת “לחשוב טוב”, ייקח כרטיס מתאים. עליו להשלים את המשפט ברוח חיובית. אם עשה זאת, יתקדם לפי מספר הצעדים הרשום על הכרטיס.

אם לא השלים את המשפט – ימתין תור.

דוגמא למשפט: “רבתי עם החבר הכי טוב שלי ואני עצוב. אולי….”. אם המשתתף הגיע לסימון “לראות טוב”, ירכיב את המשקפיים הוורודים, ירים כרטיס ויתאר את התמונה שהוא רואה באופן חיובי בלבד.

אם עשה זאת,יתקדם בהתאם למספר הצעדים הרשום על הכרטיס. אם לא עשה זאת – יחזור לאחור בהתאם.

אם המשתתף הגיע למשבצת עם סימון “הכל טוב”, עליו לומר בקול: “הכול טוב!” ולהקריא את המשפט שכתוב במשבצת. דוגמא למשפט: “אני מסתכל על חצי הכוס המלאה”.

מנצח: המשתתף שהגיע ראשון לסוף המסלול. ניתן להשיג בחנויות ורשתות המשחקים והספרים.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותבמשך פחות מ-3 שנים מכרה מיכל לאופר למעלה מ-50,000 משחקים ערכיים לילדים.

בין המשחקים: משחק רביעיה קצת אחר המאפשר דיון על תכונות חיוביות ושליליות, משחק זכרון שכולו מעשים טובים בין אדם לחברו, משחק המסייע להכיר את הרצונות האמיתיים, משחק חווייתי והזדמנות להיפתח ולשוחח על רגשות ומשחק המעודד התנהגות יפה שמעלה בסולם לעומת התנהגות לא נעימה שמורידה במגלשה.

להזמנת משחק התקשרו 054-4584223.

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת איל מקיאג’ יוצאת במבצע טרום פסח: כל סוגי המסקרות ב 69 ₪ בלבד. המבצע בתוקף עד לתאריך כ”ה באדר, (16/3/15) במימוש אחד ללקוחה.

מסקרה “Encore” עמידה במים ולחות (Water Resistant). היא מפרידה, מאריכה ושומרת על הריסים מבודדים ובעלת פיגמנט שחור בריכוז גבוה. היא יציבה ועמידה לאורך יום שלם מה שמהווה פתרון לשבתות ואירועים ושמחות ארוכות.

למסקרה “Encore”  – פורמולה ייחודית שפותחה במיוחד, נטולת ריח, ולא נוסתה על בעלי חיים, מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמשתמשות בעדשות מגע, נטולת פראבנים (חומר משמר העשוי לגרום לגירוי). המסקרה החדשה מכילה ויטמין E הנוגד חמצון, ובעלת חומרים טבעיים כגון במבוק ושעוות אורגניות (אורז, זית ודקל) אשר מטפחים ומרככים (צילום: מוטי פישביין).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג הבינלאומי לאיפור L’OREAL PARIS  משיק MEGA VOLUME MISS MANGA – מסקרה בעלת מברשת גמישה 360 מעלות המעצימה את הריסים העליונים והתחתונים למראה עיניים מודגשות. * MEGA VOLUME MISS MANGA –מברשת בצורת חרוט, המורכבת ממוט מעוצב בשיטת “פלקסור”: מתכופף וגמיש יותר למשיחה נוחה וקלה של הפורמולה.

במחיר השקה מיוחד: 49.90 ₪ בלבד בחודש מרץ 2015 (במקום 120). מרקם מגה-שחור {שחור משחור}, אולטרה-נוזלי ועשיר, כדי לצפות את הריסים בשחור אינטנסיבי ולהעניק להם נפח מרשים (צילום: קית גלסמן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותחברת בגדי הילדים “Tam-Tam” המובילה בקטגוריית הדיסקאונט בישראל ומחזיקה בשטח מדף של לפחות 30% ממדפי הילדים ברשתות כדוגמת: זברה, תפוז, ביג שופ, סלקט וכיו”ב משיקה לקראת עונת הקיץ הקרובה מותג חדש תחת השם”Pio Pio” .

המותג החדש צפוי להגדיל את נתח השוק של החברה בקטגוריית בגדי הדיסקאונט וכן להגדיל את נקודות המכירה של החברה העומדות נכון להיום לכדי 450 חנויות. מדובר במותג בגדי קז’ואל ובייסיק לבנים ולבנות החל מגיל ינקות ועד לגילאי נוער מידה 18.

בידולו בא לידי ביטוי בצבעוניות, הדפסים גדולים, שימוש בבדים קלילים המותאמים לעונת הקיץ הישראלי.

הקולקציה כוללת בגדי תינוקות, שמלות, חולצות מכופתרות, חולצות בייסיק, ג’ינסים, בגדי ספורט דרייפיט וליין בגדי ים.

בעלי החברה שמעון לוז ומוטי חזקור: “החזון שלנו הוא להציע לצרכן הישראלי מוצר איכותי, מעוצב ובמחיר הוגן לכל כיס. הרעיון נולד כחלק מאסטרטגיית החברה להגדיל את מספר נקודות המכירה מבלי לפגוע בתחרות בין החנויות”.

כאמור, המותג החדש יהיה מקביל לבגדי “Tam-Tam” הן מבחינת הרעיון העיצובי והן מבחינת המחירים הנעים בין 35-120 שקלים לקולקציה.

חברת “Tam-Tam” נוסדה בשנת 1994 והיא נמצאת בבעלותם של אנשי העסקים שמעון לוז ומוטי חזקור. המותג הנמכר במעל 450 נקודות מכירה ברחבי הארץ הן ברשות הדיסקאונט והן בחנויות פרטיות במדרחוב ובמתחמי הקניות.

80% מהייצור של החברה בסין ואילו 20% הינו ייצור ישראלי וכולל בעיקר בגדי אופנתיים וטרנדים מתחלפים.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותמותג הטיפוח Crêma מציע מארז מתנה חגיגי ומהודר בניחוח מאסק ובניחוח קלאסי. כל מארז כולל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין.

המארזים של Crêma מגיעים בשתי סדרות: סדרת המאסק בניחוח רך לבישום עדין של העור והסדרה הקלאסית והאהובה, המעניקה לעור הגנה מלאה ולחות מרבית.

כל מארז כולל את תחליב הרחצה של Crêma המכיל את הקומפלקס הייחודי Nutrivit ComplexTM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך ומראה בריא.

גרוש מחורר שיווק, צרכנותלרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2015 רשת קיווי לילדים יוצאת במבצע חד פעמי: קנה ב- 250 ₪ קבל 50 ₪ מתנה לרכישה.

בין הפריטים ניתן למצוא ביגוד לפעוטות וילדים כמו: אוברולים, שמלות, עליוניות, חולצות טי, חולצות מכופתרות, חצאיות, ועוד (צילום: ריצ’ל קלינמן).

גרוש מחורר שיווק, צרכנותרשת הרמוניה לבית, הרשת המובילה בעיצוב הבית, מציעה לקראת חג הפסח מגוון צלחות פסח מהודרות, מעמדים מעוצבים, צלחות הגשה למצות, כוסות קידוש עם גביעי יין אישיים (מחלק יין) ועוד, במחירים שפשוט תרגישי חייבת להתחדש.

מחירים לדוגמא: מעמד למצות 19.90 ₪, כוס קידוש ציפוי כסף 29.90 ₪, קערת פסח – 29.90 ₪ ועוד (צילום: אסף לוי).

 גרוש מחורר שיווק, צרכנותקבוצת קניוני עופר תקיים לקראת חג הפסח מבצע מתנות שוות לחג ב-20 ₪. במסגרת המבצע מוזמן קהל הלקוחות הרחב לקניוני עופר, ליהנות ולרכוש מתנות למשפחה, לחברים ולעצמם במחיר אטרקטיבי – 20 ₪ בלבד.

המחיר המוזל מגלם הנחות של עשרות אחוזים ממחירי הפריטים המקוריים והנו בלעדי לחנויות בקניוני עופר (צילום: דודי חסון).

שיווק, צרכנות

 גרוש מחורר קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן משיקה דגם חדשני לרכב האהוב והאופנתי- ניסאן ג’וק, בגרסת 2015.

לאחר כ-4 שנים מהשקתו בישראל, בהן גרם הג’וק למהפכה בשוק הרכב והוביל בשיאי מכירות, מציגה ניסאן את מתיחת הפנים הראשונה, המציעה חידושים מרעננים טכנולוגיות מתקדמות עיצוב חדשני וגימור ברמת פרימיום, החל מהדגם הבסיסי.

ניסאן ג’וק 2015, משיק עיצוב חיצוני חדש במראה ספורטיבי מתוחכם, הבא לידי ביטוי, בעיצוב פנסי חזית עליונים עם תאורת LED אור יום, מראות צד מעוצבות עם פס איתות, פנסי חזית עם עדשה חדשה, גריל קדמי עבה בעיצוב אגרסיבי, מגן תחתון חזק במיוחד, פנסים אחוריים ובמפר אחורי בעיצוב ספורטיבי.

כל זאת בתוספת חלון גג חשמלי נפתח במרבית רמות הגימור. הג’וק החדש מציע בגרסת 2015 צבעים חדשים ומרהיבים ביניהם: שחור מטאלי, אפור מטאלי, כסף מטאלי, לבן שנהב, שחור חציל מטאלי, כחול רויאל מטאלי, אדום, צהוב מטאלי, אדום מטאלי ולבן. מחיר השקה בישראל: החל מ- 127,990 ₪ (צילום: יחצ ניסאן).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות