נתניהו: כחלון יהיה באוצר, לא משנה כמה מנדטים הוא יקבל

ניסיון נואש או מהלך פוליטי מבריק? בנימין נתניהו הכריז בראיון לרשת ב, כי משה יקבל כחלון את משרד האוצר "בלי כל קשר למספר המנדטים שכולנו תקבל" • "יחד נוכל להוריד את מחירי הדיור כפי שהורדנו את מחירי הסלולר" • דבריו של ראש הממשלה מגיעים על רקע הסקרים שאינם מאפשרים לו להרכיב את הממשלה הבאה ללא מפלגת 'כולנו'
אליעזר היון
כ"ד אדר התשע"ה / 15.03.2015 00:43

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בראיון שהעניק לרשת ב, כי יו”ר כולנו משה כחלון יקבל את תיק האוצר בממשלה הבאה, במידה והוא יהיה זה שירכיב אותה.

“לליכוד אין יכולת להקים מפלגה בלי ‘כולנו'”, הדגיש ראש הממשלה, והבטיח כי תיק האוצר יוצע למשה כחלון, בלי כל קשר למספר המנדטים שתקבל מפלגת ‘כולנו’.

ראש הממשלה הזכיר את רפורמת הסלולר אותה הוביל כחלון, והזכיר כי הדבר נעשה בשיתוף אתו. “גם את מחירי הדיור אנחנו נוריד, בדיוק כמו שעשינו עם הסלולר”, אמר נתניהו.

דבריו של נתניהו מגיעים על רקע הסקרים האחרונים, לפיהם גוש הימין עם המפלגות החרדיות זוכה לכ-55 מנדטים, ואילו גוש השמאל ללא מפלגת ‘כולנו’ זוכה לכ-50 מנדטים. ראש הממשלה מודע לעובדה כי ללא מפלגתו של משה כחלון, לא יוכל להרכיב ממשלה.

מצבו של יו”ר מפלגת המחנה הציוני מורכב יותר, שכן גם אם משה כחלון ימליץ עליו כמועמד להרכבת הממשלה, יתקשה להרכיב ממשלה שתכלול גם את אביגדור ליברמן, וגם את מרצ, גם את המפלגות החרדיות וגם את יש עתיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כולנו יחד עם אלי ישי
    15/03/2015 02:33
    ישראל
  1. כולנו יחד עם אלי ישי
    וַיְהִי בִישֻׁרוּן מֶלֶךְ בְּהִתְאַסֵּף רָאשֵׁי עָם יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל.
    כולנו יח”ד עם י’חד ש’בטי י’שראל – אלי ישי.
    כאיש אחד בלב אחד כולנו מצביעים – “קץ” הימין, “קץ” הגאולה.