הרבי מבוסטון: אם כולם יצביעו יהיה גוש של 24

במסיבת עיתונאים שקיים בביתו הודיע האדמו"ר מבוסטון: "מי שמהסס ושוקל שלא להצביע או שאינו יודע עבור מי להצביע - שצביע יחד" • והוא עצמו? "כאגודאיסט בן אגודאיסט אצביע ג"
אריה ריבקינד
י"א אדר התשע"ה / 02.03.2015 18:29

האדמו”ר מבוסטון כינס אחר הצהרים (שני) מסיבת עיתונאים בביתו שבשכונת הר נוף בירושלים, במהלכה הודיע לכתבים לענייני חרדים שהגיעו אל האירוע הבלתי שגרתי, כי מפלגת יחד היא מפלגה חרדית, לדעתו, וניתן להצביע לה.

יחד עם זאת הודיע האדמו”ר, כי הוא עצמו יצביע ליהדות התורה.

במכתב שפרסם כתב, תחת הכותרת “קריאה קדושה לכל המאמין בה’ ובתורתו ובשם ישראל יכונה”, כי “צו השעה הוא שכולם יצביעו בבחירות הבאות, לחזק מעמדם של לומדי ושומרי תורה ומצוות”.

האדמו”ר כותב עוד, כי “בלי נדר כאגודאיסט בן אגודאיסט אצביע ג׳ וכן אני קורא לכל מי שמרגיש מיוצג על ידי יהדות התורה או ש”ס להצביע להן”.

אבל, ממשיך האדמו”ר, “כמי שבא ממדינה של דמוקרטיה ומאמין בשיטה הדמוקרטית עד שיבוא שילה, הנני רואה חובה לצאת בקריאה לכל מי שאכפת לו העתיד של כלל ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל ושמהסס ושוקל שלא להצביע או שאינו יודע עבור מי להצביע, כי הוא מרגיש עצמו בלתי מיוצג, עליו לדעת שחוב קדוש שכולם ישתתפו בבחירות, ישפיעו ויצביעו עבור מפלגה חרדית ולכן עליו להצביע יחד שהסמל שלו קץ.

“ולא להצביע ח”ו לשום מפלגה אחרת חוץ מאלו הנ”ל, שאין למפלגות אחרות גדולי תורה בראשם ואינם מקשיבים לשום דעת תורה, ובוודאי שאינו בא בחשבון שלא להצביע כלל, ובטוח אני שאם כל אחד שרוצה להיטיב ולעזור לזולת יצביע בעזרת ה’, נוכל לקבל ‘יחד’ גוש של 24 מנדטים, ובזערת ה’ יתברך נתאחד לאחר הבחירות לקדש שם שמים ברבים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות