שרה נתניהו: אני אשה חזקה, בן אדם אחר היה מתמוטט

בראיון נוקב לעיתון מעריב תוקפת נתניהו בחריפות את התקשורת: "כל מי שעובד איתי יודע שהתקשורת מחכה לו, לתת לו כבוד ואולי כסף בתמורה לכך שיגיד משהו שלילי עלי" • "אינני מתערבת בעבודתו של בעלי"
אליעזר היון
ז' אדר התשע"ה / 26.02.2015 18:15

שרה נתניהו מורידה את הכפפות: בראיון לעיתון מעריב-השבוע שהתפרסם מחר אומרת רעייתו של ראש הממשלה, כי בתקשורת מחפשים אותה ומוכנים אף לשלם כסף תמורת הכפשתה.

“כל מי שעובד איתי יודע שהתקשורת  מחכה לו – לתת לו כבוד ואולי כסף בתמורה לכך שיגיד משהו שלילי עלי. כל מי שיש לו משהו רע להגיד עלי הוא פתאום פופולרי מאוד בתקשורת”.

נתניהו מספרת כי הא נתונה להתקפה כבר משנות ה-90, עקב הצלחתה והצלחת בעלה – ראש הממשלה.

“אני אישה חזקה מאוד, פסיכולוגית ורגשית. אדם רגיל, ממוצע, היה מתמוטט מזמן. העובדה שאני מודעת למוטיבציה של ההתקפות האלה עוזרת לי. אני נמצאת תחת מבטה של התקשורת מאז 1996. היינו זוג צעיר מהצד הלא נכון של המפה הפוליטית. נראים לא רע, משכילים, עם ילדים קטנים וחמודים. כמו שעיתונאי אמר לי פעם, ‘אם היית מהשמאל, את, בדיוק כמו שאת, היית המלכה שלנו'”.

אנחנו אוהבים אותך

למרות התקפות התקשורת, הציבור תומך בה לדבריה: “לא הייתי אומרת שהעולם כולו נגדי. יש את התקשורת, ויש את העם. אנשים ממש מעריכים מה שאני עושה. כשהלכתי לבית החולים לבקר חיילים בצוק איתן, או לבקר משפחות שכולות, האנשים שפגשתי תמיד אמרו לי אותו דבר: ‘אל תשימי לב לתקשורת. אנחנו אוהבים אותך”.

נתניהו הכחישה גם את מעורבותה לכאורה בתפקודו של ראש הממשלה: “אני לא משתתפת בישיבות ממשלה. בכנות, יש נשים ואפילו בעלים של חברי כנסת שמעורבים הרבה יותר ממני בעבודתם של בני הזוג שלהם. הוא לא מבקש את עצתי בענייני הממשלה, הביטחון או הכלכלה, שבכולם אני לא מבינה כלום. אבל אחרי הכל, אני פסיכולוגית, והנאמנות שלי אליו לא מוטלת בספק.

זאת גישה אליטיסטית ושוביניסטית שמאשימה את האישה, שאומרת שהכל חייב להיות באשמת האישה. זאת גישה סקסיסטית מאוד – ניסיון מכוון להשפיל את אשת ראש הממשלה בתפקידה הטבעי כשותפה שלו וכעזר כנגדו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בטוח קשה לשרה
    26/02/2015 18:39
    מלאני
  1. לא קל להיות אשת ראש הממשלה בישראל ופי כמה קשה יותר להיות אשת ראש ממשלה ימני כאשר רוב המדיה שמואלנית