חייל חרדי הותקף בגאולה: “הקב”ה יעניש אותך שאתה עם כיפה”

חייל חרדי שצעד עם מדים בשכונת גאולה בירושלים הותקף מילולית על-ידי עובר אורח חרדי מבוגר • "שאר החרדים שהיו במקום ניסו להרגיע אותי - מה שריגש אותי מאוד"
שלמה בן חיים
ב' אייר התשע"ד / 02.05.2014 11:40

תוצאות ההסתה של קמפיין החרד”קים: חייל חרדי שצעד עם מדים בשכונת גאולה בירושלים הותקף מילולית על-ידי עובר אורח חרדי מבוגר.

“אחד בן 60 צרח עלי בגאולה, שבגלל שאני עם מדים – הקדוש ברוך הוא יעניש אותי על זה שאני עם כיפה וציצית. התעלמתי בהתחלה, אבל כשהוא המשיך לצעוק וכל האנשים הרחוב הסתכלו, הרמתי את הציצית והתחלתי לנשק אותה מולו. הבן אדם פשוט התחרפן”, מספר החייל בשיחה עם חרדים10.

“כל הסיפור לקח כשלוש דקות לא נעימות בכלל. כל האנשים עצרו והסתכלו. יחד עם זאת, יש לציין שהוא היה אדם בודד. שאר החרדים שהיו במקום, ניסו לתמוך ולהרגיע אותי – מה שריגש אותי מאוד. חשוב לי להבהיר: אנחנו, לובשי  מדים חרדים לכל דבר ועניין. אנחנו חלק מכם. אידיאל החיים התורניים והחרדיות שלי לא מוטלים בספק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיילים יקרים!
    02/05/2014 14:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עם ישראל מחבק אתכם.

  2. בתקופה זו עד לבהירות הוראות המועצות
    07/05/2014 17:38
    מנדי
  3. צריך שחיילים חרדים יעבירו לממונים עליהם הרגשה שלא נוח להם במדים בקרב משפחתם ובסביבתם ושהצבא הוא עליהם ל”נטל” ומטרד. צריך בעדינות וברגישות, לתת להם את הרגשות הללו. כאמור לצורך חלחול כלפי מעלה בהירארכיה הפיקודית.

  4. חייל, תגובה במקום!
    08/05/2014 02:34
    תגובה
  5. באמת יפה שנשקת את הציצית ולא החזרת לו במילים. החזרת לו ״כמו שצריך״, אפילו שהוא פגע בך. כל הכבוד! מתפללים לשלומכם