כלב מופלא: נדד שעות בבית חולים לא מוכר כדי להתאחד עם בעליו

סיפורו הבלתי ייאמן של כלב שנאוצר שעזב את הבית ונדד על פני כ-20 גושי בניינים אל בית החולים 'רחמים' שבבריטניה, בו לא ביקר מעולם • בבית החולים הסתובב הכלב בין המחלקות - עד שמצא את גברתו
אליעזר היון
כ"ט שבט התשע"ה / 18.02.2015 11:20

“הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם”, גורסת האימרה הידועה, שכעת מקבלת גם הוכחה אמפירית: כלב שנאוצר קטן נצפה במצלמות טלוויזיה במעגל סגור של בית חולים, כשהוא מטייל בין המחלקות השונות, עד שהוא מגיע לבעליו – אשה בשם ננסי פרנק.

סיפורו המופלא של הכלב, העונה לשם סיסי, התפרסם באתר הדיילי אקספרס.

ננסי פרנק, לקתה בסרטן ונאלצה לעבור ניתוח בבית חולים ‘רחמים’ שבבריטניה. באחד הימים הבחין דייל, בעלה של ננסי, כי הכלב סיסי נעדר מן הבית. הוא יצא לחפש אחריו, אך הכלב נעלם.

דייל המודאג ביקש עזרה מחברים, אולם כעבור זמן קצר קיבל הודעה כי ‘הנעדר’ אותר. מתברר כי הכלב, שמעולם לא ביקר קודם לכן בבית החולים, הצליח לחצות 20 גושי בניינים, להיכנס אל בית החולים, ושם להסתובב במשך שעות בין המחלקות, עד שמצא של גבירתו – ננסי.

כיצד ידע הכלב להגיע לבית החולים, ואיך זיהה את האשה בין סבך המחלקות והמסדרונות? לאיש אין תשובה על כך.

קצין הביטחון של בית החולים קונרד אמר לערוץ החדשות המקומי: “היינו לגמרי מופתעים כאשר ראינו את הכלב חוצה את הלובי של בית החולים. הוא עבר שתי דלתות אוטומטיות, ועד שורה של  מחלקות עד שהגיע ל’אמא שלו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות