אשת ראש הממשלה שלא הכרתם: כשילד חיכה לביקורים של שרה נתניהו

אתי מישקובסקי, מזכירת בית ספר 'נועם' בשכונת רמות מכירה את שרה נתניהו הפסיכולוגית כבר 12 שנים • על רקע מסע ההשפלה הציבורי, היא מגוללת בשיחה גלוית-לב את ההיכרות ביניהן • "שרה אף פעם לא מוכנה שישרתו אותה. היא אומרת, אני אחת מהצוות, אקום ואכין לעצמי" • ומה קורה כשהורים אומרים: "היא נורא דומה למישהי ואנחנו לא יודעים למי"
כ"ב שבט התשע"ה / 11.02.2015 17:03

את שרה נתניהו הכירה אתי מישקובסקי, מזכירת בית ספר ‘נועם’ בשכונת רמות בירושלים, מאז הגיעה לעבוד כפסיכולוגית במקום, לפני כ-12 שנים.

היה זה בקו התפר בין שתי הקדנציות של בנימין נתניהו, עד שובו לשלטון ב-2009. יחד הן עבדו בימים של שגרה, ימים בהן הייתה שרה אשת ראש ממשלה לשעבר, וגם בימים שאחרי חזרת בעלה אל כס ראש ממשלת ישראל.

“שרה מעולם לא השתנתה”, אומרת אתי, בשיחה גלוית-לב אותה היא עורכת איתי מאחד מחדרי בית הספר. כאב גדול נשמע בקולה. כואב לה על חברה לצוות העוברת מסע השפלה ציבורי, כפי שהיא רואה זאת מנקודת מבטה, כמי שעומדת מן הצד.

שרה שהיא מכירה מזמנים ‘חשובים יותר’ וגם פחות, היא אומרת, זו שרה אחרת מזו שמצטיירת בכלי התקשורת. חשוב לה מאד, היא אומרת, להוציא לאור את האמת, את דמותה האמיתית של האשה שעובדת איתם בצוותא כבר שנים, זו שהתקשורת מנסה לצייר כמפלצת, אבל כל-כך שונה בחיי היום-יום לצידם.

אני שואלת אותה על נקודות ההשקה שלה עם שרה. מתברר שהן בעיקר בשעות העבודה, אבל בהחלט לא רק. “שרה עובדת איתנו כ-12 שנה. היא מגיעה אלינו פעם עד פעמיים בשבוע, היא הפסיכולוגית של בית הספר, וממה שאני מכירה ויודעת וזוכרת, עושה את עבודתה נאמנה במשך כל השנים הללו. ממש ללא רבב!

“היא פשוט כאחת מצוות בית הספר, גם הניהולי, גם המורים, היא יושבת עם סייעות, ומטפלת לעילא ולעילא בבעיות שיש לילדים מסוימים מול הורים. היא מלווה ילדים אפילו לאחר שמסיימים כאן את בית הספר…”

היא עושה עבודה גם מעבר לשעות בית הספר? נניח, אם לא הספיקה לשוחח עם ילד, היא משלימה זאת על חשבון זמנה? אני שואלת.

בתחילה, היא מתקשה להיזכר. “אני מדברת על עבודה מקצועית נטו וברוטו, כאן בין כתלי בית הספר, והיא בהחלט אחת באותו מעמד כמו כולנו”.

המילים הללו של “אחת מאיתנו” חוזרות שוב ושוב בדבריה, ומהוות ניגוד משווע למה שמנסים חורשי רעתה להפיץ עליה, תוך ניסיון לצייר אותה כמתנשאת. “אתן לך דוגמה. יוצא שאני שואלת את המנהל אם הוא רוצה לשתות. שרה אף פעם, אף פעם, אף פעם לא מוכנה שישרתו אותה.

“תמיד היא אומרת לי, מה זאת אומרת? אני אחת מהצוות, אני אקום ואכין לעצמי”.

היא ידידה, היא חברה

לכל אורך השיחה מקננת בי התחושה שאנחנו מדברות על שרה אחרת, לא על אשת ראש הממשלה. מתברר, ששטיפת המוח התקשורתית הצליחה לעוות לכולם את קו החשיבה, ולצייר דמות שלדברי מכרותיה, היא ממש לא הדמות מהמציאות שהם מכירים.

הרגשת אצלה הבדל בין השנים בהן הייתה אשת פוליטיקאי לשנים בהן הפכה לגברת הראשונה?  אני שואלת.

היא משיבה נחרצות: “ממש לא. אותו דבר. אותו דבר. שום תכונת אופי לא השתנתה. היא ידידה, היא חברה, היא אוזן קשבת, היא נעימה, היא עדינת הליכות, אין שום מילה רעה לומר עליה, לא מצאנו שום רבב – גם לא חיפשנו, היא פשוט חברה איתנו כאן, עם כולנו.

“כשמזמינים אותה, היא מגיעה להשתתף בשמחות שלנו”, מספרת אתי, ונזכרת שאותה באופן אישי היא ממש כיבדה בחתונות של הילדים האחרונים שלה. גם באה לנחם אותה כשישבה שבעה על הוריה ז”ל. “ממש אחת העם, והיא פשוט חברה לצוות, בלי הבדל דת, גזע, מעמד”.

• היא מספרת על חוויות שהיא עוברת בבית?

 “לא, היא אשה פשוטה, צנועה, היא לא מתיימרת, היא עושה את עבודתה, נכנסת לבית הספר לעשות עבודה ולענות על הצרכים ועל המטלות שלה, ועוד מעבר לכך. הרבה פעמים גם היא צריכה ללכת, היא נשארת ומשקיעה עוד זמן, אם יש תיק שדורש עוד עבודה”.

ואז היא נזכרת במקרה בו היא נחשפה לפעילות של שרה הרבה מעבר לשעות העבודה. במקרה שמעה על כך. שרה לא הייתה מספרת על כך או מתגאה בכך. “היה לנו ילד, בשנה שעברה – בהמלצת הצוות המטפל שהמנהל עומד בראשו, ושרה כפסיכולוגית מלווה צמוד, הועבר לאיזו שהיא מסגרת מוגנת, עד שיימצא לו פתרון קבוע. ושרה טרחה ונסעה, כן ממש מזמנה הפנוי, בשעות אחר הצהריים, יחד עם היועצת.

“למען האמת, היא והיועצת היו השתיים היחידות שהותרו להיכנס לשם, כי המטרה במקום הזה היא להשאיר את הילדים כמה שיותר אנונימיים ולא לחשוף את הנוכחות שלהם במקום, מבחינת המיקום הפיזי.

“והיא הייתה ממש שותפה מלאה. אני יודעת שהילד חיכה לביקורים הללו בכיליון עיניים”.

שרה נתניהו

• הילדים יודעים שהיא אשת ראש ממשלה?

“כן, אבל הם לא מתייחסים לזה במיוחד. היא ממש לא מקבלת פה יחס מועדף. כשהיא מבקשת ממני לקרוא לתלמיד, שהיא מטפלת בו פרטנית, היא אומרת לי: ‘תגידי לו ששרה קוראת לו’…הם קוראים לה שרה…”

• הם לא מתגאים בזה? בשעות אחר הצהריים, כשהם מספרים על זה לחברים, ששרה היא הפסיכולוגית שלהם?

“לא חושבת. שרה נותנת פה תחושה של אשת צוות ‘כמו כולם’ בלי שום הבדל מעמדות. ככה אנחנו מרגישים, ולכן גם הילדים מרגישים ככה…”

היא מגיעה לבושה כהלכה

אני מתקשה לקלוט את הניגודיות.

נסי להסביר לי, אני מקשה עליה, איך השוני הזה בין לשמוע את מה שאת מספרת לבין לשמוע את אנשי הבית שעבדו במעון ראש ההמשלה, אב הבית למשל, או אחת העוזרות?

“תראי, אם לומר את האמת, אני משתדלת כמעט ולא להיחשף להלעזות ולהכפשות ולכל מה שקורה. אבל מכיוון שגם אני אזרחית במדינת ישראל, אם לרצות או לא לרצות, זה מגיע. אין מה לעשות. יש אינטרנט, ויש עיתונות, וגם אני פה ושם נפגשת בכותרות, ואני אומרת לך שאני מזועזעת.

“זה ממש רצח אופי שהוא האיום והנחות והגרוע ביותר מסוגו שהייתי יכולה לתאר בכלל. אני מצדיעה לה, ומעריצה את שרה שהיא שורדת את הימים הקשים האלו כי זה לא פשוט בכלל!

“כשאני חושבת על עצמי כבן אדם, איך אני הייתי מסוגלת לעבור את מה שהיא עוברת, זה פשוט נורא. זו הוקעה! זה מחול שדים! זה כדור שלג שהולך ומתגלגל.

“אני לא חושבת שיש עוד מדינה בעולם שהאזרחים מרשים לעצמם להתנכל לגברת הראשונה, כשבעצם אנשים בכלל לא מכירים אותה! הם רק שומעים!

“אני יודעת, גם אני שומעת הדים בחוץ, ‘מה, לא שמעת מה קרה?’…אני לא יודעת, אני מזועזעת. אני מצטמררת מהדברים האלו”.

• ואז את אומרת לעצמך, רגע, זו לא שרה שאני מכירה, איך זה יכול להיות?

“ודאי שלא. יש כאן מטרת על, יש להם כוונה זדונית, הם רוצים להדיר את רגליו דרכה, והם פועלים בצורה השפלה והבזויה שאפשר בכלל להעלות על הדעת. לדעתי זה ממש שחיתות”.

• ניסו פעם למצוא גם אצלכם עובדים שידברו נגדה?

“לא, אין שום קשר, אצלנו לא ינסו, פוליטיקה לא נכנסת פה. יתירה מכך, לפני כחודשיים היה לה פה ראיון מדהים, כשהמקום רק משמש לה כאכסניה, אנחנו כבר לא היינו כי זה היה בשעות שמעבר לשעות הלימודים, שעות הערב. זה היה ראיון יחד עם ליהיא לפיד, בקשר לטיפול בחינוך המיוחד ובאוטיזם.

“ליהיא כאמא לילדה אוטיסטית ושרה כפסיכולוגית. זה היה ראיון יוצא מהכלל והתגובות מסביב, כמו שאני שמעתי וגם קראתי, היו הצדעה לראיון איתה ולחלק המקצועי. היא מאוד מקצועית, יסודית ואכפתית – היא לא מותירה נקודה אחת ללא טיפול, וזו לא עבודה קלה, זו עבודה סיזיפית לעבוד עם ילדים כאלו ועם מקרים קשים”.

• אז בעצם יכול להיות שבבית היא משהו אחר? את יודעת, יותר פתוחה, יותר מרשה לעצמה?

“לא, ממש לא, אין דברים כאלו. רואים שזה מגמתי. ואנחנו גם יודעים מי עומד מאחורי המגמה הזו, למרות שאני לא רוצה לנקוב בשמות”.

• כלומר, את חושבת שהתקשורת היא שמגיעה לאנשים שעובדים עם שרה ומציעה להם בואו?

“היא תשקורת…”

• לכן שאלתי אותך אם נעשה ניסיון כזה גם אצלכם…

“לא, לא, לא, תודה לקל לא, אנחנו במפורש כאן עושים רק עבודה חינוכית! זה מוסד חינוכי, שייך לרשות המקומית, וכמובן גם למשרד החינוך, יש לנו גם עמותה שתומכת בנו, עמותת ‘מרחביה-צביה’, ששייכת לכל רשת צביה בארץ.

“אין פה שום גישה ושום דלת פתוחה לפוליטיקה, שנשארת בחוץ. כששרה מגיעה לעבודה, אנחנו לא משוחחים איתה על הנושא הזה. אף אחד לא דיבר איתנו, אבל זה ברור לנו שיש כאן כמו החלטה ג’נטלמנית כזו, שהיא לא ממש החלטה, אבל זה מה שקורה בשטח: כאן מדברים נטו רק על עניינים חינוכיים”.

• תגידי, זה בית ספר דתי, ואת זוכרת שבשעתה תקפו אותה על ביגוד כזה או אחר…

“טוב שאת מזכירה את זה. אף אחד מעולם לא אמר לה איך להגיע ואיך להתלבש, אבל היא מגיעה לבושה כהלכה, מתוך האישיות שלה. אף אחד לא אמר לה איך לבוא ואיך להתלבש, אבל יש לה רספקט וכבוד למקומות העבודה שלה.

“היא מאד חברה איתנו! מאד מאד חברה”, אומרת אתי, וקשה שלא לחוש ברגש החם שהיא חשה כלפי העמיתה שלה לעבודה, הנרדפת.

והיא כזו עממית

היא נזכרת בימים בהם התכונן בנה של שרה לחידון התנ”ך. “בזה היינו שותפים, אני ממש זוכרת את זה.  שמחנו יחד איתה…”

• היא אמא כזו שמתגאה בילדים שלה במקום העבודה, כמו אמהות רבות?

אבנר נתניהו

“היא אמא מקסימה. אמא מסורה מאלף ועד תו, בכל רמ”ח ושס”ה איבריה וגידיה. והיא כזו עממית. לפני נסיעות ממלכתיות, היא נפרדת מאיתנו, אומרת, ‘אז אני לא אהיה פה בשבועיים הקרובים’, נפרדת מאיתנו בלחיצת יד, בחיבוק, בנשיקה, ממש כמו שאנחנו נפרדים מכל אחד אחר בצוות”.

• כשאבא שלה היה חולה, היא שיתפה אתכם?

“בטח, בטח, היא הייתה כל כך מסורה. אני זוכרת שבאופן אישי כבת יחידה אני תמכתי באמא שלי שחלתה לא עלינו באלצהיימר, הייתי משוחחת עם שרה וקיבלתי ממנה הרבה טיפים. והרבה עידוד ותמיכה, וכפי שסיפרתי, היא באה אחר כך לנחם אותי, הייתה שותפה להכל, להכל.

“אין מילים לתאר איזו מסירות נפש לאבא שלה. הוא עוד היה גר פה ברמות לפני שמצבו התדרדר כאיש מאוד מבוגר. לא היה דבר כזה שהיא תגיע לפה ולא תבקר את אבא. והיא בטוח ביקרה אותו מעבר ליום או יומיים שהייתה פה בבית הספר.

“היא עשתה בשבילו הכול, היה לה אבא מיוחד במינו, אתם בטח יודעים, שמעתם עליו. בראשו הוא תפקד עד הרגע האחרון ממש”.

• כן, בשעתו שוחחתי עם אנשים שהיו איתם במחלקה באותם ימים, אנשים חרדים, שלא שותפים לאג’נדת הרדיפה נגדה, והם באמת תיארו לי את המסירות שלה לאביה עד לרגע האחרון.

אתי ממש כועסת כשהיא חושבת על המרדף הזה.

“כאזרחית, ולא כעובדת, אני חייבת לציין, שכמה שיותר יעשו הכפשות, ככה יהיו יותר קולות לתנועת הימין, לליכוד אני מתכוונת. יהיו יותר קולות בעדם. אני, באופן אישי, יצא לי לדבר עם אנשים בכל מיני פורומים שבהם אני משתתפת מחוץ לשעות עבודתי בבית הספר, ופגשתי לפחות שלושה אנשים שאמרו לי שהפעם יצביעו לביבי, דווקא בגלל החוויה האיומה שהמדינה הזו עוברת. בכלל, החשיפה הזו לדברים שהם בזויים ולא הגיוניים…”

• את רואה עליה משהו עצוב יותר בימים האחרונים? מרגישים עליה מה היא עוברת?

“אני אומרת לך, היא נכנסת לפה והיא עוטה ממש את המעיל של התפקיד והיא לא, לא, אנחנו לא נכנסים לעניינים אישיים. היא באה במטרה לעבוד, באה עם התיק ועם שומר הראש, כשהיא רק בפתח היא כבר שואלת ‘שולה נמצאת?’ או…’תכניסי את התיק הזה והזה’…היא מיד נוחתת לעבודה.

“כאילו במעבר חד בין החוויות שהיא עוברת בחוץ לבין מתן השירות שהיא נותנת פה, והיא נותנת…

“ובכלל, תגידי לי, איפה נשמע שאשת ראש ממשלה מכהן תעסוק בעבודה כאחד העם, לא נשמע כדבר הזה, והיא נותנת את כל הלב והנשמה. זה בטח לא למטרה של משכורת… אלא ממש בשביל לתת שירות לעם”.

 פה בעבודה היא גיבורת-על

• הילדים מרגישים את זה שהיא מגיעה עם פמליה של בטחון, בשונה משאר העובדים?

“לא, לא, אנחנו כבר רגילים, זה כבר שנים. גם התלמידים. ואת יודעת מה? אני רוצה לומר לך, שעל דלת החדר כתוב פסיכולוגית/יועצת, זה אותו חדר, ולא פעם הורים שפגשו אותה פה בפעם הראשונה אמרו לי, ‘היא נורא דומה למישהי ואנחנו לא יודעים למי’…

“פעם סיפרתי לה את זה, אז היא אמרה, ‘טוב, שיישארו בספק, אני פה לא בתקן של אשת ראש ממשלה’…היא מאוד צנועה.

“כל סוף שנה יש לנו פעילות מטעם עמותת הסתדרות המורים, ואנחנו מצרפים אותה כאשת צוות. והיא כל כך מצטנעת, שלא יהיה במקום ראוותני. מגיעים אנשי הביטחון, אבל באזרחי, והיא כאחת העם, הולכת איתנו לסיורים.. .סליחה, היא קודם כל בן אדם, מה זה הרצח אופי הזה? זה מטורף! זה לא אמיתי, זה שקרי.

“בטוח יש כאן הרבה מגמתיות מאחורי הפולמוס הזה שמתנהל נגדה, לצערנו הרב. הם פשוט לא מכירים, הם לא מכירים, וזה אפילו טבול וספוג בהרבה מאד קנאה במשפחתיות שלהם.

“זו משפחה מדהימה. כשבאנו לנחם אותם פגשנו את הפן המשפחתי, את הפן ההורי, הזוגי, ואפילו את הפן שלה כבת שאביה הלך לעולמו. זה לא היה ניכר שהאבא היה בן 90 פלוס, ניתן היה לחשוב שהיה בן 50. הקשר היה כל כך עמוק, כל כך מלווה, כל כך אכפתי, ואף אחד לא הכריח אותה לעשות את זה, לא מקבלים על זה זרי דפנה או פרחים, רק מקום בעולם הבא, הקרן קיימת לעולם הבא…”

שרה, נתניהו

אני מודה לה על הסכמתה לדבר, לא קל היה לה למצוא זמן וכוחות נפש, אבל היא עשתה זאת. “מבחינתנו, מגיע לה צל”ש על זה שהיא לא מתפרקת אחרי כל מה שהיא עוברת, הלחימה נגדה, לא יודעת איזו מדינה נהיינו.

“אנחנו מדינה שצריכה להתעסק בעניינים חברתיים, בעניינים מדיניים כלל עולמיים, ומתעסקים בזוטות שכאלו ומוכנים לרצוח את האזרחית הראשונה במדינת ישראל לטובת כסא או ראש ממשלה שמעוניין להחליף את הקיים.

“בעינינו היא גיבורה! אנחנו רואים בה, פה בעבודה, גיבורת על. לעבור את כל הסיוטים האלו ולהישאר עם הראש מעל לפני המים, זה בהחלט לא פשוט…”

הדפס כתבה

42 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שרל'ה הצנועה, חחחחחח
    12/02/2015 10:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני כל כך לא מאמין לכתבות היזומות האלה באותה מידה שאני מתבייש להיות אזרח במדינתי שמטורף כזה מנהל אותה!!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   12/02/2015 13:36

      כדאי להאמין למסופר בכתבה.ומאד לא כדאי להאמין לאנשים מסיתים ומכפישים.
      חשבו בהיגיון…..הדביקו לה דמות של מכשפה שטנית. בושה וכלימה לנו. והכל בגלל כסף ובחירות. אני מתביישת במסיתים.

    • רבקה   18/02/2015 15:22

      תמיד טענתי שהיא אשה מקסימה. כמובן לכל אחד ואחת יש את ה”שריטות” שלו. אף פעם לא האמנתי לכתבות עליה. היא אשה מסורה, אחראית שנפלה טרף לחבורת של אפסים וחוליגנים.

    • מצביעת ימין   13/02/2016 15:44

      וכולנו

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/02/2016 17:33

      משתמש אנונימי, הנך מוזמן לטוס מכאן לאן שתרצה, אף אחד לא מחזיק אותך בכוח, הרי אתה מיעוט……..

    • ששי   29/09/2019 10:04

      רק במדי ה שלנו מותר לעיתונאי לומר הלוואי שראש הממשלה יתלו אותו ועיתונאי אחר לתת לייק ומשטרת ישראל לשתוק כי המשטרה שלנו משתפת פעולה ולא מסתתרת מאחורי זה אנשייה הבכירים ביותר של משטרת ישראל מנסים להפיל ראש ממשלה מכהן וכל הדרכים כשרות. לצערנו לרדיפה הזו משתתפים שלוש גופים חזקים התקשורת הפרקליטות ומשטרת ישראל במדינה מתוקנת זה לא היה קורה האם אנו לפני קץ הדמוקרטיה האם אנו אזרחי ישראל שחשופים לשטיפת מוח של התקשורת שבעליו נוני מוזס מוביל את הדבר הזה. האם אנו אזרחי ישראל נשב בשקט שעה שהגופים הללו רוצים לגזול לנו את החופש. חברים שראש ממשלה נניח מקבל שוחד אינני אומר שלא צריך לכתוב על זה לא יומם ולילה בטח. לכתוב לתת ל שטרה לחקור לא לחפש הדלפות ולהסית ולהסית כי בטח כאשר יש הדלפות הם לצד הזה או השני אך כאשר התקשורת מדליפה אך ורק בצורה מגמתית נגד ראש הממשלה אתה צריך לשאול את עצמך מה קורה פה. כאשר עורך דין מעיז לצאת נגד בן של ראש הממשלה ורודף אותו ו גדף אותו אתה צריך לשאול את עצמך עד לאן נגיע. כאשר אשת ראש הממשלה שלך נתקפת שוב ושוב על ידי התקשורת שמציגים אותה שוב ושוב כרודפת בצע כאישה רעה ומתעללת אתה צריך לשאול את עצמך עד לאן. לצערנו רשויות החוק מי שאמור להגן על האזרח קטן כגדול ממזמן הפסיקו לעשות זאת הם משרתים רק את עצמם ואת השקפת עולמם אנו בפני שוקת שבורה לפני מהפכה במדינה שלנו ואנו האזרחים שותקים עד לאן עד איפה אדון מנדלביט למה אתה שותק למה אתה לא עוצר את מחול השדים הזה למה אתה לא פותח בחקירות נגד גורמי ההסתה. לצערנו מר מנדלביט כבול גם הוא כי שי ניצן זיהם את המערכת שהיתה אמורה לעצור את המחול הזה כאשר אנו רואים היום את בן ארי שאחראית על התביעה נגד ראש הממשלה מתמנה למשנה לפרקליט המדינה. כאשר אתה רואה שפרקליטה שאמונה על חקירות ראש הממשלה לא נותנת הוראה לחקור את ההדלפות סביב חקירת ראש הממשלה אתה מבין שזה מגמתי שפרקליטה שאמונה על החוק ממזמן איננה היא עזבה היא משרתת כעת את עצמה ואת תפיסת עולמה. כאשר אתה שומע על פרקליה בן דוד שמה על זה שהיא מוערבת בפרשה פלילית של שוחד ועוד ולא עושים לה דבר אתה מבין שהפרקליטות זו שאמונה על החוק על שקיפות ועל טוהר אינה כזו כאשר אתה שומע על פרקליטה מדליפה אתה מבין לאן הגענו לצערנו המדינה שלנו מדרדרת ואף אחד לא רואה מי יעצור את זה אני קורא מפה לעם שלנו אלה שחרדים לדמוקרטיה לקום ולדרוש לפתוח בחקירה נגד שי ניצן פרקליט המדינה נגד בן ארי הפרקליטה המלווה את חקירות ראש הממשלה לחקור מי זה שנתן להדליף כך ולא עשה מעשה למנוע זאת לבדוק את כל הגופים שאמונים על חקירת ראש הממשלה לא על מנת להפחיד אותם אני בטוח שיש עוד אנשים טובים בפרקליטות במשטרה שעושים עבודתם נאמנה והם אלה שימשיכו בחקירות ראש הממשלה אם טעה הוא ישלם אך אנו נעמוד על זה שהחוק יהיה שקוף שעיתונאים לא יהיו מעל החוק במדינה גם בחופש העיתונאות לא יכול לבוא על חשבון הסתה

  2. גזענים?
    12/02/2015 10:28
    אלדר
  3. לא ברור למה היה כ”כ חשוב לכם לציין שמדובר בילד אתיופי, ילד זה ילד!

    • שלום   12/02/2015 14:23

      מי אמר לך שזה כ”כ חשוב להם?? קראתי את זה ובקושי שמתי לב. זה רק בראש שלך אוטומטית מתעורר כנראה.
      וחוץ מזה, אם כבר ציינת, זה בהחלט כן מראה על יכולת להיות כ”כ קרוב לילד שבטח עבר עליו מה שעבר עליו ועם רקע כ”כ שונה

  4. אשת ראש הממשלה! כבוד!
    12/02/2015 11:41
    כנרת
  5. נראה שכולם אכלו את הכובע. ארץ אוכלת יושביה… לא הייתה ולא תהייה לנו גברת ראשונה איכותית כמוה. היא לא מתעסקת בציורים חסרי משמעות ומשחקי קלפים להעביר תסכול ושעמום. כבוד!

  6. מאמינה לכל מילה ומכירה את המרואיינת
    12/02/2015 12:00
    לימור
  7. אמא של חברה. תמיד היא היתה אומרת לי שאמא שלה משבחת ומהללת את אשת ראש הממשלה ואיך היא אישה טובה ונעימה.

  8. מלכה
    12/02/2015 12:06
    שרה
  9. אין על שרה נתניהו אישיות מדהימה !
    ועל השמאלנים יכולים להמשיך ללכלך עליה ועל ביבי
    אני גאה להיות אזרחית במדינה

  10. רעלים
    12/02/2015 12:53
    רוני
  11. קיטרוגים ורעלים זה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב
    מרקו סכין כבר לא הולך
    עיראקי פיגמה גם לא משהו
    רומני גנב לא מעניין
    אז שרה נתניהו זה משהו
    לא חושבים על ילדיה
    לא חושבים על בעלה
    לא חושבים על מישפחתה
    רומסים מעללים ושופכים את דמה
    יסכר פיכם נבלות נציגי גהנום עלי אדמות
    הכלבים נובחים והשיירה מיתקדמת ועולה

  12. לעניות דעתי
    12/02/2015 13:49
    אופיר
  13. בעבודתה של הגברת שרה נתניהו ,היא משקיעה את כל כוחה ומרצה לטפל בילדים בעלי צרכים מיוחדים,
    ובנוגע לתלונות אנשי הצוות במשרד ראש הממשלה,
    האם לא עולה תהייה,שמא יש אמת בדברייהם ,והדרישות של אשת ראש הממשלה מופרזות!!! האם כולם שקרנים??
    יום טוב ובשורות טובות

  14. שרי רוט כתבת נדירה ומיוחדת. שאפו על הפירגונים!
    12/02/2015 13:55
    בני
  15. וההערכה לשרהלה היקרה

  16. שמעתי גם עוד סיפור דומה עליה. חסד וצניעות.
    12/02/2015 14:24
    שלום
  17. ממש צדיקה!

  18. אישה נעימה וטובה!
    12/02/2015 16:09
    רחל
  19. גם אני עובדת בבית ספר ששרה נתניהו היא הפסיכולוגית בו. והיא ככ מקסימה !!! מפרגנת, שמחה וחייכנית, נעימה ודואגת. מאז שהכרתי אותה כבר מפסיקה להאמין להאמין להכפשות.

  20. שרה
    12/02/2015 16:51
    ענת
  21. נכון שזה נראה מבויים , יחד עם זאת, חוסר האמון ממה נובע? מהעובדה ששמענו עליה רק רע. אז למה אנחנו מאמינים לדברים הרעים ולא לטובים ? גם אני לא יודעת לענות. הרי הלעיטו אותנו בכל כך הרבה אינפורמציה שלילית , שזה כאילו מאוחר מדי. אז מה הכל שקר ? או שמנהלי המשק בבית ראש הממשלה באמת סבלו ? אני מקווה בכל ליבי שהעובדת צודקת.

  22. בעקבות הכתבה...
    12/02/2015 17:02
    יוסי
  23. דעתי נשארה אותו הדבר. אני עדין חושב ש״אין עשן בלי אש״.
    כ״כ הרבה אנשים מתלוננים על היחס המשפיל קלה. הכותבת ניסתה לצייר כאן ״מלאך״. הניסיון לגונן ולסנגר עליה כאן לא עדה עלי רושם.

    אם ביבי היה יכול… הוא היה זמן מתגרש ממנה!

    • ר- יוסף   12/02/2015 17:52

      במקרה גם אני אתיופי. לדעתי לא משנה מה ? ההתעסקות בגברת הראשונה שרה נתניהו ובכל אשת ראש ממשלה , זה ביזיון לחופרים בכזאת עקביות. תנו כבוד לעצמכם ותרדו ממנה. זה מעורר חלחלה. אני ממש לא דואג לשרה אלא מרחם על הקנאים שאוכלים את הלב של עצמם כל פעם מחדש.

      • ללא שם   27/08/2019 20:05

        כתבת יפה, מסכימה שכל ההכפשות זה מהשמאלניים, גם העובדת שלה בטח היתה שתולה וקיבלה הרבה כסף, עבדה זמן קצר.

  24. פסיכולוגית בעבודה והגברת הראשונה בבית
    12/02/2015 17:25
    צ.ש.
  25. יחי ההבדל הענק. בביה”ס היא מגיעה פעם עד פעמיים בשבוע בחלקיות משרה ומתנהגת באופן מקצועי מפני שהיא שכירה ונתונה לביקורת מקצועית. בבית היא אדם אחר לגמרי ושם היא יכולה להתפרע כמו שמארים אותה.
    נדירים האנשים המתנהגים באופן שווה בבית ובעבודה. בעבודה אנחנו עוטים על עצמנו את הפן המקצועי, בבית… אלוהים יעזור ושירחם על אלה שמשרתים אותה

    • ששי   29/09/2019 10:14

      את שרה נתניה איך הוא מתנהל ואני אומר התקשורת מנסה לצייר את שרה כמפלצת מעניין הדבר שאף פעם לא שמענו מה שקורת דברים טובים על עבודתה ואם יש מנסים לגמד את זה עד אפסי ברגע זה כל אזרח צריכה שנורת האזהרה שלו יחלו לפעול שכן הדבר הזה שפל ומגמתי

  26. ״עליהום״ זה מה שעושים לביבי
    12/02/2015 21:33
    עוזי
  27. אני צופה בהכל מהצד ולא מבין פוליטיקה , ואת האמת אף אחד מפשוטי עם לא מבין מאחר והכל קשור בשחיתויות ואינטרסים אישיים של רוב האישים לצערי , ומה שאני רואה כאן זה ראש ממשלה שמצליח לשרוד ולהנהיג את המדינה זמן רב כאשר כל שאר הפוליטיקאים והתקשורת במלחמה נגדו תמיד אף אחד מהם לא מחפש את אהדת הציבור על ידי הצעות ושכנוע אלה עסוקים כל הזמן בהכפשת נתניהו , חברה תתעסקו בעיקר תספרו מה יש לכם להציע אל תתעסקו בביבי ואולי תצליחו יותר, באשר לשרה נתניהו מעולם לא שוחחתי איתה וקשה לי לאבחן באמת אם היא טובה או מפלצת אבל אני רוצה לומר משהו ולא לזלזל בזה ״ אני מקנה בהורים שהצליחו לגדל ילד שחוכמתו בתנך הוכחה בפני כל העולם ובגיל כל כך צעיר״ המון הורים שואפים לזה וילדי סגולה מצליחים ודבר אחרון תסתכלו על היחוס של ביבי. מי הוא אחיו יוני שמת על קידוש השם במבצע הצלה של יהודים ומי הוא אביהם של יוני וביבי , ולכם ביבי ושרה אני אומר אל תתנו. לרוחכם להישבר היו חזקים וביבי תנהיג את המדינה באחריות תקע יתד בעולם גם על השגים חברתיים השפעה כזו של מלחמה בעבדות עשויה להיות משפיעה על היקום לאורך מאות שנים ושמך יהיה על ההשיג המלחמה באדונים ועבדים לא עוד עשירים ועניים

  28. קינאה
    13/02/2015 18:01
    סגל סימונה
  29. כל הכבוד לגברת שרה נתניהו היא הגברת הראשונה וכך צריך להציג אותה היא אשת חיל אם למופת מנהלת בית ראש הממשלה ביד רמה אשה עובדת סביב השעון הופעתה המתופחת והכבוד לו היא זוכה מצד בעלה מעורר קינאה אצל המלעיזים אין להתיחס לכל הכתוב ברכילויות אני אזרחית מהשורה היו ברוכים

    • עופרה   06/10/2019 00:45

      יפה כתבת, זה גם מה שאני מרגישה.

  30. אם יש משהו שנראה מבוים
    15/02/2015 00:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  31. זה ההכפשות ההזויות,
    אני חייבת לומר שלא האמנתי לפרשת הבקבוקים – שאגב לא שמעתי אותה בשום חדשות… שמעתי מחברה בדרך אגב ומיד אמרתי – שטויות.
    מה יש לכם, אנשים?!
    אני לא יודעת איך היא שורדת, חזקה.
    שרה אנחנו אתך!

  32. על בנימין נתניהו
    17/02/2015 06:00
    יצחק בידני
  33. בנימין נתניהו כל הסרטונים שעושים עליו לא ניראה לי אמיתי וביי מה הבעיה שלך תעיף את כל הערבים ותקים עמותה שתעזור לניזקקים לעניים לאנשים שאין להם הוים מגל כה צעיא

  34. גועל נפש של השמאל - קצת כבוד והגינות כלפי אשת ראש הממשלה. גם לשונאים לא מתנהגים בצורה כזו מכוערת !
    19/02/2015 13:58
    ירושלמי
  35. תמיד חשתי שנעשה עוול , עכשיו ברור לי שהתחושה לא הייתה סתם – תודה על הכתבה.

  36. גב נתניהו
    13/02/2016 15:06
    אלי
  37. שמחתי לקרוא את מה שכתבת בכל זאת ” אין עשן בלי אש “הוא לא היחידי שאמר מה שאמר גב נתניהו אינה טלית שכולה תכלת יכולה לתבוע את כל אלה שמלכלכים את שמה ואם היא צדיקה כפי שהיא טוענת שתתרום את הכספים שתזכה ואז נאמין לכל מה שהיא טוענת אחרת………….

  38. כתבה יזומה בהחלט
    13/02/2016 15:43
    מצביעת ימין
  39. ואין להאמין אלא למה שמעידים כל העובדים תחתיה ותחת בעלה, כי היא נדחפת לכל מקום. ראש השב”כ לשעבר אמר הכי ברור שהאשה הזאת צריכה לדעת הכל ואם הוא לא הסכים לשתף אותה במידע סודי, בעלה אמר לו, היא יודעת הכל, וכך אנחנו נראים.

  40. ערוץ 2:תצוגת גועל נפש ותת רמה של קושמרו, אברמוביץ', מצליח ופלג!!!
    13/02/2016 18:00
    דוד
  41. מי שצפה ביומן ערוץ 2 לא יכול היה שלא להתחלחל מחבורת הרכלנים המאוסים שקוראים לעצמם “כתבים” אשר ישבו בערב שבת מול כל עם ישראל ובמקום לדבר ולשדר ולדווח על הדברים החשובים והדחופים לטובת מדינת ישראל פטפטו וריכלו ומחזרו וטינפו במשך שעה שלמה על אשת רה”מ.
    ב

  42. שרה
    13/02/2016 18:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  43. מקסימה ואחראית!!!

  44. אשרי המאמינים
    15/08/2017 09:35
    עדי
  45. בסופו של יום מה שקובע זאת המציאות והמעשים.
    ולא הסיפורים.
    כי עיתונים צריכים למכור פרסומות ויכתבו כל מה שנרצה לקרוא..

  46. האמת יצאה לאור
    17/07/2019 08:24
    תמר
  47. זואת האמת וכל האמת ידעתי שכל הסיפורים הם דימיוניים
    עובדה שאנשים שעובדים במחיצתה יום יום יודעים יפה מאוד
    מי זואת אשת ראש הממשלה אשה רגישה וטובה
    הכל עלילת שווא התקשורת וכל המלעיזים יבואו על עונשם

  48. שרה
    22/07/2019 10:58
    אחד העם
  49. מה שהכרנו עד היום מספיק לנו. לכי הביתה שרהלה

  50. לא מאמין
    16/08/2019 03:28
    AmBm
  51. שרה נתניהו 180 מעלות?
    כנרטה המעון הרשמי עושה לה את זה.
    שתשאר ללון בבי”ס

  52. ואיפה היתה עד עכשיו המזכירה? והצוות? לא הכל אמת אבל..
    25/08/2019 08:09
    חנה
  53. הרבה כן.
    נשאל שאלה האם הייתם רוצים לעבוד אצלה?
    האם נוגן כלפי העובדים הזוטרים שבגלל היותם זוטרים
    לא יאמינו להם. הגיוני? צודק?
    פתאום המזכירה מדברת כעבור 10 שנים?
    פתאום אח צדק?

    • גל ב.   27/08/2019 12:29

      מאמינה לכל מילה בכתבה.לא מבוימת, בלי שנאה-כמו זו של בן כספית ודומיו…אף פעם לא האמנתי להשמצות וההכפשות- זו רק דרך לפגוע בעקיפין בביבי!

  54. שרה נתניהו
    27/08/2019 03:05
    המצליפה
  55. התקשורת הבזויה מעסיקה עיתונאים ופרשנים זבל. מעולם לא היו כאלה אנשים חסרי תרבות. ושנאה כזאת. יומם יגיע. אמנון אברמוביץ רינה מצליח
    גיא פלג משה נוסבאום וכל הבלה מסביב. ככל שתלחמו כך. ננצח

  56. החרדים הם בדרנים סטנדאפיסטים
    28/08/2019 15:00
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  57. חחחחחחחחחחחחחחחחחחלחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחצחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחאוייייאוי

  58. ״הגברת הראשונה״
    29/09/2019 12:55
    יוכי
  59. אם הגברת המחמיאה לשרה נתניהו לא הייתה מזכירה ששרה נתניהו היא הגברת הראשונה, הייתי אולי מאמין לדבריה.
    הדברים שאמרה המנהלת הוכתבו לה על ידי ״בלפור״
    כי רק בבלפור עומדים על כך ששרה נתניהו היא הגברת הראשונה.
    היא לא ראשונה והיום היא עברינית מורשעת,
    וגם מרושעת בהתנהלות שלה כלפיי נשים שכל חפצם הוא להביא אוכל לילדיהן.
    תפילות בראש השנה לא גורמות לסלוח למי שמתעמר ומתעלל בבני אדם.

  60. שרה=מלכה אוהבים אותך ואת בעלך! חיזקו ואימצו!
    06/10/2019 00:39
    איילה
  61. שרה=מלכה אוהבים אותך ואת בעלך! חיזקו ואימצו!