ליברמן: “תיק הביטחון יהיה תנאי כניסה לממשלה הבאה”

בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 2 הסביר אביגדור ליברמן, מדוע ידרוש את תיק הביטחון: "50 יום של מלחמה וחמאס נשאר בשלטון, ממשיך לייצר טילים" • "40 יום לפני בחירות 2009 הסקרים נתנו לנו פחות מחצי ממה שקיבלנו בבחירות" • "אני יכול לסמוך על החוקרים היום? על ניצב ברכה שמקבל כסף מהרב פינטו? והוא עוד מטיף לי מוסר"
י"ט שבט התשע"ה / 07.02.2015 23:48

בראיון לתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בערוץ 2 אמר שר החוץ ויו”ר ישראל ביתנו כי ידרוש את תיק הביטחון כתנאי כניסה לממשלה הבאה.

“50 יום של מלחמה וחמאס נשאר בשלטון, ממשיך לייצר טילים”, אמר ליברמן. “לא יכול להיות מצב כמו שהיה עכשיו בצפון, ששני חיילים נהרגו וישראל לא הגיבה. תראי איך הגיבו הירדנים על שריפת הטייס, כך צריכה להיות תגובה.

“זאת הגישה היחידה שהיא רלוונטית במזרח התיכון. לכן, אנחנו נדרוש את תיק הביטחון – ואנחנו נקבל את תיק הביטחון”.

ליברמן טען, כי למרות הנתונים המאכזבים בסקרים, ופרשת השחיתות הגדולה שנקשרה בכמה מבכירי המפלגה, תגיע המפלגה לנתונים גבוהים בהרבה.

“אנחנו 40 יום לפני הבחירות. 40 יום לפני בחירות 2009 הסקרים נתנו לנו פחות מחצי ממה שקיבלנו בבחירות עצמן (15 מנדטים), אז נראה מה יהיה בעוד 40 יום. מאז הקמת המפלגה היינו עקביים ולא זיגזנו, הבוחר מכיר אותנו”, אמר.

“זוהי חקירה פוליטית”, הוסיף ליברמן. “כל עוד בן אדם לא הורשע, הוא חף מפשע. “לגזור את הפסק דין של האנשים לפני השופט, זה לא מקובל בעיני”.

ליברמן התייחס, במלים קשות, לטלטלה בצמרת המשטרה. “אני יכול לסמוך על החוקרים היום? על ניצב ברכה שמקבל כסף מהרב פינטו? והוא עוד מטיף לי מוסר”, תקף. “הרי בישראל עד תביעה מתפוצץ בצהרי היום באמצע הוד השרון ואחר כך באים לנפח את מה שהם מכנים ‘פרשת ישראל ביתנו’? יש ניסיון במשטרה להסיח את הדעת ולברוח מכישלונות, זאת עובדה”.

במשטרה הגיבו לדברים החריפים של ליברמן והבהירו:י “תנ”צ אפרים ברכה חשף את החשדות כנגד הרב פינטו ובשום שלב לא עלו כנגדו אי אלו חשדות, כפי שנקבע על ידי בכירי מערכת האכיפה והמשפט, לרבות בג”ץ. לפיכך, אנו מצרים על ההתבטאות חסרת הבסיס מפי השר ליברמן, שלפיה לכאורה ‘אפרים ברכה קיבל במשך עשור מיליונים מהרב פינטו’.

“תנ”צ ברכה עדכן בשעתו את מפקדיו בזמן אמת על הצעת השוחד שקיבל ובהנחייתם פעל לצורך איסוף ראיות במסגרת חקירה כנגד הרב. כל טענה או ניסיון לרפות את ידי מערכת אכיפת החוק, הפועלת בנקיון כפיים וללא מורא, פסולים הם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות