נתניהו עם סרטון חדש: “תביא לי גלידה, אבל לא פיסטוק”

שלמה בן חיים
|
י"ח שבט התשע"ה / 07.02.2015 19:03
הבקבוקים והגלידה מקבלים תגובה מוחצת בסרטון חדש של הליכוד • ראש הממשלה טרוד בענייני בטחון המדינה, כאשר הוא מופרע שוב ושוב ושוב, על ידי מזכירו, ב’פרשיות’ חסרות ערך כמו “השבלולים בגינה”, ו”הדגים הרעבים – והצמאים” • צפו

בליכוד פרסמו במוצאי שבת סרטון סאטירי שמתייחס ל’פרשת הבקבוקים’, במהלכו נתניהו מגיב בזלזול לטענות נגד רעייתו ומבהיר: “אנחנו עוסקים בדברים החשובים”.

בסרטון של הליכוד, שכבש את הרשתות החברתיות, נראה נתניהו מדבר באנגלית עם ה’נשיא’ ואומר לו: “ישראל פועלת על מנת להגן על ביטחונה”, כשלפתע פורץ לחדר אחד מעוזריו ואומר כי יש פרשה חדשה – פרשת “נתניהו והשבלולים בגינה”.

וככה, ממשיך העוזר להיכנס לחדר כל פעם עם ‘פרשה’ אחרת נגד ראש הממשלה – פרשת “הכוסות המלוכלכים בכיור”, פרשת “הארטיק שטפטף על הספה”, פרשת “הדגים הרעבים – והצמאים”, פרשת “המזגן המרעיש לשכנים” – ונתניהו מגיב בציניות ולא מתרגש.

עד שראש הממשלה צועק “די” – ואומר: “הם רוצים להסיט את תשומת הלב שלכם מהדברים החשובים באמת ולעסוק בשטויות, אבל אחנו עוסקים בדברים החשובים – מי ישמור על ביטחון ילדינו, מי יצמיח את הכלכלה. זה או אנחנו או הם הם ואתם יודעים, זה אנחנו – רק הליכוד”.

ואז מגיע הפאנץ’ ליין. צפו.