משבר בקבוצת הוואטס-אפ ‘המשפיעים’: שמונה מחברי הקבוצה פרשו והקימו מתחרה

הדלפה שיצאה מקבוצת 'המשפיעים', קבוצה שהוקמה לפני כשנתיים, הביכה את המצוטטים, והובילה לפרישתם של שמונה עיתונאים • הפורשים הקימו קבוצה חדשה: 'לעיתונאים בלבד' • אחד הפורשים: "נמאס מההדלפות וגם מעריצות מנהל הקבוצה"
נחמן גור
י"ב שבט התשע"ה / 01.02.2015 00:48

משבר בקבוצת הוואטס-אפ ‘המשפיעים’: שמונה מבכירי הקבוצה – העיתונאים יוסי אליטוב, מוטי לביא, אליעזר שולמן, אריאל דרעי, יעקב איכלר, משה גלסנר, אריאל דרעי ואבי מימרן – פרשו הערב (מוצאי שבת) מהקבוצה.

זאת, לאחר הדלפה שיצאה מקבוצה, שהוקמה לפני כשנתיים מתוך מחשבה שתצליח לקבוע סדר יום בפוליטיקה החרדית – הדלפה שהביכה את המצוטטים.

בהדלפה נכתב:

“מימרן במשפיעים: אחרי שבת במעוז ש״ס בבאר שבע: יש לי תחושה שאלי ישי עובר את אחוז החסימה.

“אליטוב במשפיעים: יותר מידי אנשים שפגשתי בשבת אמרו לי שבכוונתם להצביע ישי, אברכים של רבי יורם בביתר. חסידים שמפחדים ממשלת שמאל. תימנים שמזוהים עם אמנון.

“שולמן במשפיעים: בסוף השבוע שמעתי מציבורים שונים ולא רק חב”ד תמיכה בישי. מכתב הרב טאו בנתיים לא הזיק לו. אם ישי יפסיק לעשות טעויות ולמקד את הקמפיין המבולגן שלו יש לו סיכוי”.

אחד מהכללים שנקבעו בקבוצה, וחבריה אף הוחתמו אצל עורך דין, הוא כי “אסור להדליף מידע מתוך הקבוצה”. הכלל הזה הופר לא פעם בעבר, אך דומה כי הערב חצה כל גבול.

לכך צריך להוסיף את העובדה כי מאז הוקמה, הפכה הקבוצה לזירת התגוששות פנימית, תוך התנהלות שעוררה ביקורת רבה על מנהל הקבוצה, בני רבינוביץ. הערב, כאמור, החליטו כמה מחברי הקבוצה לעשות מעשה, פרשו ופתחו קבוצה מתחרה תחת השם ‘לעיתונאים בלבד’.

חברי הקבוצה החדשה מקווים שהוויכוחים בה יהיו ענייניים, ללא השמצות ובלי אמוציות.

אחד מחברי הקבוצה החדשה אמר לחרדים10: “נמאס מההדלפות וגם מעריצות מנהל הקבוצה”.

• רבינוביץ, מה קורה ב’המשפיעים’?

“אין תגובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות