סמפכ”ל המשטרה נסים מור הוא הקצין החשוד במעשים חמורים

הותר לפרסום: ניסים מור הוא הקצין שנשלח למעצר בית בעקבות חשד למעשים חמורים • מור העריך הערב כי הוא לא ישוב לשרת במשטרה • המפכ"ל דנינו: "כל מי שיתגלה פגם בהתנהגותו, ותהיה דרגתו אשר תהיה - יפוטר
אליעזר היון
ז' שבט התשע"ה / 26.01.2015 23:38

ניצב ניסים מור, סגן מפקד כללי של משטרת ישראל, הוא הבכיר שחשוד במעשים חמורים, כך הותר הערב לפרסום לאחר שניצב מור עצמו הודיע כי הוא מוותר על החיסיון המוענק לו על פי החוק.

ניצב מור העריך בשיחה עם חדשות 2 כי הוא לא ישוב לשרת במשטרה אולם “עדיין לא מדובר בסוף פסוק וצריך להמתין עד שתסתיים מלאכת החוקרים”.

מפכ”ל המשטרה יוחנן דנינו אמר בתגובה לחשיפת הפרשה: “יש תחושה קשה של תסכול ושל חוסר אונים. כל מי שיתגלה פגם בהתנהגותו יפוטר”.

חקירת הניצב מגיעה לאחר פרסום חקירה נוספת, כנגד מפקד מחוז ש”י במשטרה, ניצב קובי כהן, בשל החשד לקשר אסור עם פקודה.

בסוף השבוע קיבל המפכ”ל דנינו את בקשתו של כהן לפרוש מהארגון אחרי 33 שנה. כהן פנה למפכ״ל המשטרה וביקש לסיים את שירותו כבר בתוך כמה ימים – זאת לאור הנסיבות שהובילו לחקירתו במח״ש.

כהן הוא הניצב השישי שפורש בתקופתו של המפכ”ל דנינו, והוא מצטרף אל ניסו שחם, מנשה ארביב ויוסי פריינטי.

מהמשטרה נמסר: “המפכ”ל קיבל את בקשתו ואמר כי הוא מצר על הנסיבות שבהן ניצב כהן מסיים את תפקידו. המפכ”ל הודה לניצב כהן על שירות מסור ומקצועי לאורך שנים, שבהן ביצע שורה ארוכה של תפקידים מבצעיים ומרכזיים במשטרת ישראל ובהן תרם רבות לארגון לציבור ולבטחון מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות