אלי ישי, צרף אליך את מיכאל בן ארי

בלי בלוק חוסם של אלי ישי, ומיכאל בן ארי, עשויים השניים להיחקק בדפי היסטוריה כמי שהשליכו מאה אלף קולות לטובת מפלגות השמאל • לא מאמינים? קראו את החשבון הפשוט
אורי הולצמן
כ"ז כסלו התשע"ה / 19.12.2014 14:01

ידידי הקורא רבי אליהו ישי. לדעתי, המייצגת לטעמי עוד רבים וטובים, חובת השעה, להריץ בלוק טכני עם רבי מיכאל בן ארי. ויפה שעה אחת קודם.

אחרת, עלולה ההחמצה הגדולה, כששניכם תתנפצו חלילה וחס עם מפלגותיכם ורבבות קולות המצביעים אל סלעי אוקיינוס הבחירות מטרים ספורים מחוף המבטחים, אחוז החסימה הנכסף, להיחקק בדפי ההיסטוריה על שמכם.

בואו חשבון: רגע קל לפני ששניכם יוצאים להרפתקאה מיותרת בסירות נפרדות ורעועות באוקיינוס נורא זה וגליו הבוגדנים, בין הלויתנים והכרישים הטורפים האורבים לכל מעידה שלכם, מהימין המדומה ומהשמאל הקיצוני.

הרי החשבון:

בכנסת ה-18 הצביעו כ-112 אלף בוחרים לאיחוד הלאומי, והכניסו לכנסת המינים 4 אישים: כצל’ה. אורי אריאל. אריה אלדד. ומיכאל בן ארי.

למרות שבן ארי קיבל רק את המקום הרביעי, מתברר שרוב המצביעים באו מהמאגר שלו.

ההוכחה ניתנה בבחירות לכנסת ה-19 כשסך 67 אלף איש הצביעו עבור עוצמה לישראל בראשות אריה אלדד ומיכאל בן ארי. לא סוד הוא שאריה אלדד כמעט ואין לו קהל בוחרים משלו. אין כמעט אנשים שאינם שומרי תורה ומצוות נכון לעכשיו, בימין הנאמן ( – אינני משתמש במונח המזוייף  “ימין קיצוני”.  מונח זה מתאים לקבוצות טרוריסטיות בצרפת או ארה”ב המעלים באש מטרות אזרחיות תמימות, ואין הדבר נכון למצב בישראל. אין חיה כזו אצלנו. אין לנו ימין קיצוני. אולי בהזיות השמאל והתשקורת המגוייסת).

הרי ש-67 אלף בוחרים מתוך 112 אלף מצביעי האיחוד הלאומי היו של עוצמה.

עם כמה נשארנו? – עם 45 אלף. אלו הם מצביעי תקומה שעברו עם אריאל לבית היהודי. וזהו מאגר הקולות האמור לעבור למפלגתו של ישי, אם וכאשר אריאל יחבור אליו. מדובר במנדט וחצי. לא יותר. כמובן שיוני שטבון מביא קצת מע”מ. הגענו ל-2 מנדטים.

האמת, גם אם אורי אריאל יישאר בסופו של פסוק, בחיקה החמים של מפלגת הבית היהודי עתירת התפקידים והמינויים בממשלה העתידית, כפי שמצופה להם, ייתכן מאוד שמנדט שלם של חרד”לים יערקו למפלגת אלי ישי.

מדובר בכאלו שנקעה נפשם מההתחלנות הבוטה של הבנטים מחד, ומאידך החלו להעריץ את הכוכב החרד”לי החדש יוני שטבון.

גם במקרה כזו, לא יעלה מספרם מעל 2 מנדטים.

אז סגרנו את הצד החרד”לי עם 2 מנדטים פלוס מינוס.

                                      *  *  *  *  *

כעת לצד הספרדי, הש”סי לשעבר:

ש”ס קיבלה בבחירות הקודמות 11 וחצי מנדטים.

באומדן גס, יש כ-10 מנדטים חרדים ספרדים. כחצי מנדט או יותר “בורח” ליהדות התורה. מדובר במשתכנזים, מרביצי וכו’. 9 מנדטים שלמים הצביעו עד כה בכל מערכה אך ורק לש”ס. 2-3 מנדטים נוספו תמיד לש”ס ממצביעים בני עדות המזרח חרד”לים, סרוגים-לייט, ומסורתיים, שהעדיפו את ברכת והוראת מרן הגר”ע על פני המפד”ל או הליכוד.

במצב האקטואלי, מסתמן שדרעי או הרב שלום כהן או אפילו המותג “ש”ס”, לא יצליחו לסחוף מהציבור הזה יותר מאלפים בודדים. הם כולם יחזרו למפלגות הקרובות להשקפתם. בש”ס מתחילה זליגה החוצה. בעצם, לא זליגה פעוטה שכל אינסטלטור מתחיל יכול לסתום. מדובר באשד עצום של בריחת קולות לליכוד ולכחלון. בדיוק כפי מה שמתרחש בחרדיות האשכנזית המאבדת בכל מערכת בחירות כ-2 מנדטים לטובת מפלגות חילוניות גדולות. תשאלו את המאכערים במפלגות אלו.

כפי שאמר לי בכיר בש”ס (“לא לייחוס חלילה”): “אחרי פטירת מרן יש הרגשה בציבור שעכשיו מותר הכל”.

אם נניח ש-2 מנדטים לפחות יצביעו לביבי, כחלון ואולי אפילו לבוז’י, נשארנו עם 7 מנדטים שמתוכם יערקו לישי לא יותר משליש, כ-2 וחצי מנדטים, במקרה הכי טוב מבחינת ישי. והכי גרוע מבחינת אריה דרעי…

                                    *  *  *  *   *  *

כאן אנו מכניסים את רבי אליהו לחדר ושואלים אותו: במטותא מנייכו, אם כבודו מצליח למשוך אליך מש”ס 2 מנדטים פלוס-מינוס, ומהציבור החרד”לי יגיעו אליך גם כאותו מספר. הרי שאתם עומדים בדיוק נמרץ על גבול אחוז החסימה, 4 מנדטים.

לא חראם?!

למה לא תכניס גם את עוצמה יהודית של מיכאל בן ארי לבלוק טכני??

 גם אם אחרי הבחירות הוא כנראה יישאר מחוץ לקואליציה (לאו דווקא אופוזיציה. מין או”ם כזה), ואתה עם שטבון והאחרים תשעטו בחדווה למשרות שרים וסגני שרים בממשלה הבאה, זה לא אמור להפריע כלל. בטוחני שאפילו לנתניהו לא היה אכפת.

אז למה אתה מחכה רבי אליהו?

– שאורי אריאל ימשיך לנצל אותך כקלף מיקוח שהוא כה זקוק לו על מנת להוציא את מירב הכיבודים מהבנטים?!

חבל על כל יום שמתבזבז. שעון החול אוזל. הבחירות כבר בפתח

הכותב משמש חבר מועצת העיר ביתר עילית

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אכן. אלי ישי חייב לקחת את בן ארי
    19/12/2014 14:31
    משה
  1. אם אלי ישי לא יקח את בן ארי. שני המפלגות לא יעברו את אחוז החסימה

  2. מצטרף לקריאתו..
    19/12/2014 14:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אלי ישי צרף בבקשה למען כולנו את מיכאל בן ארי.. אחרת נחשוש לתמוך גם בך למרות רצוננו והערכתנו אליך..מפני החשש שלא תעבור את אחוז החסימה..

    וכמה שתחליט מהר יותר לצרף את בן ארי כך תתחיל לראות סקרים בטוחים שירימו אתכם יחד.. וזה יתן רוח גבית חזקה להתחזקות הסקרים כי הציבור ירגיש בטוח בך

  4. הם צריכים להתאחד ביחד!!!
    19/12/2014 14:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. בס”ד

    רק כך יהיה ניתן להקים מפלגה תורנית-ציונית שמרימה את הדגל של תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. העם רוצה את זה!!

  6. כל מילה אמת
    19/12/2014 15:18
    מוישי
  7. אלי ישי זאת הדרך
    אל תמהמה, תאמין לי שגם אם ילכו אולי 200 קולות בגלל בן ארי, יגיעו עוד למעלה מ-60000 שהצביעו לו בבחירות האחרונות, ועוד הרבה שלא הצביעו לו שמה לא יעבור, הפעם יצביעו לו. אלי כך לשיקול לדעת

  8. שס נימחקת אלי ישי לוקח את כל הקופה תתחילו להתרגל
    20/12/2014 18:43
    ג'קי
  9. לכל המעוניין לדעת כבוד הרב מזוז צדיק אמיתי עליו אמר הרב עובדיה לא לזוז ורק לו לבד חצי מהקולות של שס הרב דב ליאור לו נישמעים רבבות רבים והרב מיכאל בן ארי שווה לפחות כ 2 מנדטים אגב לכו לבדוק מי התלמידים שהרב מזוז הוציא דיינים פוסקים וכו.. הרב משה לוי זצל שהיבדל לחיים טובים הרב אדיר מועלם ועוד רשימה ארוכה שהם ענותנים גדולים בלי שמשים משומנים ובלי רכבי פאר ובעיות משפטיות שבוע טוב לכולם

    • דוד   20/12/2014 23:07

      הרב אמסלם…

  10. גם אני בעד איחוד של אלי ישי ומיכאל בן ארי !!
    20/12/2014 22:08
    אדיר
  11. גם אני בעד איחוד מיידי של אלי ישי ומיכאל בן ארי !!

  12. כן לאיחוד
    22/12/2014 15:18
    הדס
  13. חובה לאחד את שניהם לרשימה משותפת. אסור שהימין יעשה טעות כמו בבחירות הקודמות ויבזבז קולות חשובים.

  14. מסכים עם כל מילה
    24/12/2014 00:35
    דוד כהן
  15. אני בכל אופן מצביע לבן ארי בין אם רץ ביחד בין אם לבד.
    אגב, בחירות קודמות הצבעתי יהדות התורה והתאכזבתי: א. משום שהם גילו שמאלניות משוועת, וגם אם זה היה מתוך נקמה לנקום בבית היהודי זה לא מצדיק את שעשו.
    ב. רדיפת ציבור גדול ויקר שרבים מחברי נמנים על ציבור זה ונרדפו על ידיהם (כוונתי לעצניקים), שאגב, אינני נמנה על ציבור זה אבל מעריך ומוקיר כל אדם באשר הוא כל עוד הוא ממושמע לדעת רבותיו. אז האם אני צריך לתת קול למפלגה שמאלנית ורודפת?
    סוף סוף קמה לה מפלגה חרדית-ימנית שעובדת על קירוב לבבות-לא רדיפות, אשריך אלי ישי, אשריך בן ארי הדבר המתבקש כרגע – איחוד – ואז זה מושלם..