מתן צור מודה: לא באמת מתמודד בבית היהודי, מדובר במתיחה

הקומיקאי המוכשר מ'אנדרדוס' הכריז בתחילת השבוע כי הוא מתמודד במפלגת 'הבית היהודי' ועורר סערה זוטא ברחוב הדתי-לאומי • כעת הוא מודה: מדובר במתיחה שנערכה בשיתוף העיתון מוצ"ש
אליעזר היון
כ"ז כסלו התשע"ה / 19.12.2014 01:28

בסוף זו כן היתה בדיחה: מתן צור, חבר להקת אנדרדוס שהכריז בתחילת השבוע כי הוא מתמודד בפריימריז של מפלגת ‘הבית היהודי’, הודיע היום (חמישי) כי מדובר היה בסך הכל במתיחה שנעשתה בשיתוף מגזין ‘מוצ”ש’.

כפי שדווח בחרדים 10, העלה צור בתחילת השבוע פוסט מנומק היטב, בו כתב: “הפעם, אין פאנצ’ בסוף. החלטתי להתמודד בפריימריז של הבית היהודי.

“למה? יש הרבה סיבות, כמובן. הסיבה העיקרית היא, שאני מרגיש שאין מתמודד שמייצג את ציבור הצעירים באופן מובהק, והולך להילחם עבור סטודנטים ועבור משפחות צעירות גם יחד”.

מועמדותו של צור, המוכר היטב בעקבות חברותו בלהקת הבידור הפופולארית ‘אנדרדוס’, הפכה לשיחת היום ברחוב הדתי לאומי, ורבים תהו האם מדובר במועמדות רצינית.

צור מצידו, הקים מטה, הפיץ סלוגן, זכה למאות תגובות, והכריז שוב ושוב כי מדובר ב’הליכה עד הסוף’.

כעת, כאמור, הודה צור כי מדובר היה בסוג של ‘ניסוי חברתי’ שנערך בשיתוף מוצ”ש, שביקשו לבחון באיזו קלות ניתן להריץ מועמד צעיר נטול עשייה ציבורית מוכחת.

באתר הבית של מוצ”ש – NRG אמר צור: “בכנות, זאת היתה חוויה מיוחדת, אבל גם קשה. מהמנאצים לא היה לי איכפת, אבל אני מקווה שלא פגעתי באנשים טובים שמיד התגייסו לתמוך ולעזור. מתנצל אם מישהו נפגע, באמת. אפשר להאשים את מערכת מוצש, זה נראה לי הגון וראוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מפלגת הליצנים- מוסיפה עוד ליצן!!!!!!!!!!!!!!!!!
    20/12/2014 17:46
    קישקוש
  1. תשימו את התגובה !!!!!!!!