רבי אמנון תוקף התקשורת החרדית: ‘משלמים מראש לעיתונים שישמיצו’

"אנשים שיושבים ברדיו מקבלים כסף, אם לא תנגן מה שרוצים יפטרו אותם. מטאטאים את מי שאומרים להם" • על האלימות אמש: "אם יש לך צעקות סימן שהטענות חלשות" • "יש כאלו שיש להם 'מרת', כמו דרעי שיש לו מרת יפה, מרת עדינה. אז כל אחד יביא את מרתו, וגם כן יוכל להגיד יש לי מרן. ליצנים"
נחמן גור
כ"ד כסלו התשע"ה / 16.12.2014 11:57

רבי אמנון יצחק ממשיך לבחוש במחלוקת בין אלי ישי לאריה דרעי: בשיעור שמסר שנשא הבוקר תקף מי שהתמודד בבחירות הקודמות בראש מפלגת ‘כוח להשפיע’, את התקשורת החרדית, ולגלג על אלי ישי ואריה דרעי.

“כל אחד קונה רדיו. זוכרים שקול בערמה היה הרדיו של מרן? עכשיו הם הפכו להיות הרדיו של אלי ישי, כי מי שמממן את זה הוא האפוטרופוס שלו, מי שקנו את הרדיו ויש להם נתח גדול שם, הם ג’רבאים ושייכים לרב מאזוז. עכשיו הם מדברים הפוך.

“קול חי הולך עם דרעי. אז מה שתשמעו שם, כאילו מביאים שני צדדים, הכול מוכתב מלמעלה, שום דבר לא נייטרלי, לא בא לברר אמת. גם עיתונים זה ככה, מי שמשלם מראש לעיתונים מסוימים יהיו בעדו וישמיצו את הצד השני”.

ולא רק התקשורת: “גם רבנים, מעלים רבנים והם מדברים לפי הצד שבו יקבלו או קיבלו בעבר – וזה הכול. אין שום דעת תורה, אין כלום. זה הכול מחנות ועכשיו יריבו וישמיצו ויקללו. אין תורה עכשיו בכלל. כי אין יראת אלוקים”.

על ההתפרעות והאלימות של פעילי ש”ס במסיבת העיתונאים של ישי במלון רמדה בירושלים: “מה אמר שם התרנגול אתמול? אנחנו נפגע בו. עכשיו המשטרה מחפשת אותו. תסביר מה יש לך, אבל אם יש לך צעקות סימן שהטענות חלשות. תגיד בניחותא, מי שירצה לשמוע ישמע, בכוח? באיומים? בקללות?

“חכו זה עוד לא התחיל”.

על אלי ישי אמר: “אתמול השמיעו לי קטע של אחד שדרן בקול ברמה. הוא אמר שמישהו טען: תראה מה עשו להרב אמנון יצחק, ואלי ישי עכשיו עושה בדיוק אותו דבר. אמר, מה פתאום, הרב אמנון יצחק, אה, יש לו תלמידים, הוא לא היה הראשון שהחליט לעשות מפלגה. זה דרעי, הוא איים, הוא אמר, אז אלי ישי גם אומר.

“אבל אתה דיברת נגדי, אמרת אין לנו אלא מרן, כולנו כפופים למרן, היום אתה נגד מרן? כי מצאו מרן חדש מבני ברק?

“אז מה קרה? משלמים לך ואז אתה הופך את הקערה על פיה? אז כל אחד יש לו מרן. למה הכרחת את כולם למרן שלכם?

“לו יש מרן, ולו יש מרן, כל אחד עם מרן. יש כאלו שיש להם ‘מרת’, כמו דרעי שיש לו מרת יפה, מרת עדינה. אז כל אחד יביא את מרתו, וגם כן יוכל להגיד יש לי מרן. ליצנים.

“אבל אלו האנשים שיושבים שם ברדיו, נראה לכם יושבים שם גדולי הדור? מקבלים כסף, משכורת, אם לא תנגן מה שרוצים יפטרו אותם. כמו מטאטא, עושה מה שאומרים לו, גם הם. מטאטאים את מי שאומרים להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות