חייל איים בפייסבוק על ח”כ עיסאווי פריג’ ממרצ – ונעצר

החייל הודה כי איים על חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ ברשת הפייסבוק כי "אתה בכוח רוצה כדור בין העיניים" • עורך דינו: "מדובר בחייל בודד שעבר טראומה במבצע 'צוק איתן''
אליעזר היון
כ"א כסלו התשע"ה / 13.12.2014 18:46

חייל כבן 19 מנצרת עילית נעצר אמש [שישי] לאחר שעל פי החשד איים על חבר הכנסת עיסאווי פריג’ ממרצ.

קצין הכנסת פנה בתלונה למשטרת ירושלים לאחר שהחייל כתב לחבר הכנסת “חבל אם אני אתפוס אותך איזה יום”; “מה אתה לא יכול לסתום את הפה שלך”, אתה בכוח רוצה כדור בין העיניים”.

מחשבו של החייל הוחרם והוא הודה במיוחס לו. דיון בהארכת מעצרו יערך הערב [מוצ”ש], בבית משפט השלום בנצרת.

עורך דינו של החשוד מסר כי ״מדובר בחייל בודד המשרת ביחידה קרבית. בעקבות אירועים טראומתיים שעבר במבצע צוק איתן,  נוצר אצלו כעס על התבטאויותיו של ח״כ עיסוואי פריג׳. כבר לאחר האירוע החייל הבין את טעותו, הביע צער בפני מקורביו והחליט לסגור את חשבון הפייסבוק שלו. חשוב להדגיש שהחייל מציין שלא התכוון לממש את הדברים שכתב ורק רצה להביע את כעסו על המצב״.

חבר הכנסת עיסאווי פריג’ מסר בתגובה ״אני שמח שהמשטרה מתייחסת לנושא ברצינות. פעילות המשטרה חשובה גם כדי להיאבק בשיח השנאה והאיומים שהפך למרבה הצער ליותר ויותר שכיח בחברה הישראלית. כמי שמאמין בחשיבותה של השותפות הערבית יהודית, אמשיך להיאבק למען שוויון וחיים משותפים במדינת ישראל ולא אתן לגורמים קיצוניים, מלאי שנאה ומשטמה, לפגוע במחויבותי לפעול למען הערכים בהם אני מאמין״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות