מתי גולן מסית: כבר שכחנו את השחיתויות והתחמון של החרדים?

בנימה כמעט אנטישמית מיילל העיתונאי מתי גולן על 'שובם של החרדים': "ידענו כל הזמן שהם ישובו, אבל כל כך מהר? עוד לא הספקנו ממש להינות מממשלה ללא מפלגות חרדיות, וכבר שוב מבקשים לעשות אתם ממשלה"?
אליעזר היון
י' כסלו התשע"ה / 02.12.2014 17:09

אל מסע ההסתה המשתולל ברחוב כנגד הציבור החרדי מצטרף בחדווה העיתונאי מתי גולן, בטור המופיע בעיתון ‘גלובס’, הנושא את הכותרת: “כבר שכחנו את השחיתויות והתחמונים של המפלגות החרדיות”?

את המאמר פותח גולן ביללה, כי “הדבר שהכי מתסכל במשבר הפוליטי הוא שובן של המפלגות החרדיות לקדמת הבמה”.

ראש הממשלה, כך גולן, מחזר על פתחי רבנים וראשי סיעות כמו ב”ימים הטובים” שלו, כדי לעשות אתם דילים כאלה ואחרים.

“ידענו כל הזמן שהם ישובו, אבל כל כך מהר?”  ממשיך גולן בנימה, איך לומר, אנטישמית, ומקונן: “עוד לא הספקנו ממש להינות מממשלה ללא מפלגות חרדיות, וכבר שוב מבקשים לעשות אתם ממשלה?”

“אני לא בעד להחרים אותן לגמרי”, ממהר העיתונאי הקשיש להצטדק. “אבל אם וכאשר יחזרו לממשלה, הייתי רוצה לראות את חבריהן קצת יותר שפלי רוח, קצת יותר מתחשבים, קצת פחות סחטנים. אבל זה אפשרי רק אם יישבו כמה שנים באופוזיציה.

“אבל שוב, כמו בעבר, החילונים הם אלה שלא מאפשרים לחרדים ללמוד ולשנות את דרכיהם”.

בהמשך עובר עיתונאי הארץ לשעבר, לטפל בחוליה האהובה על בעלי הטורים החילוניים: אריה דרעי.

“שוב הוא בא ויוצא בלשכות ובתי קפה”, רוטן גולן, “שוב הוא דן, דורש, מעמיד תנאים, מבטיח ודורש הבטחות. ואני עומד משתאה: אפילו אמצעי התקשורת לא רואים את האבסורד.

|ממתי הבטחה של דרעי הייתה שווה משהו? הוא מדבר מהר, פולט אלפי מילים בדקה, אבל אף מילה לא שווה את הבל הפה שלה. והנה הוא שוב מתבקש לתת ‘הבטחות’?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות