גל טרור: 6 נרצחים בחודש אחד • דיווח: בני משפחת המחבל נעצרו

במערכת הביטחון נשקלת האפשרות להטיל סגר מלא בשטחי יהודה ושומרון בעקבות גל הטרור • חשש במערכת הביטחון מפני "פיגוע גדול מאוד" • נתניהו הורה לקדם הריסת בתי המחבלים
שי וייספיש
י"ח חשון התשע"ה / 11.11.2014 09:51

אל מול גל הטרור, שגבה שישה קורבנות בתוך כשלושה שבועות, כינס אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות ביטחונית דחופה, בהשתתפות ראשי מערכת הביטחון, לאחר פיגועי הדקירה באלון שבות ובתל אביב.

ראש הממשלה הנחה לנקוט שורת צעדים נגד המחבלים, ובהם תיגבור מספר כוחות הביטחון בשטח, וקידום הריסת בתי המחבלים.

6 מבוקשים נעצרו ביהודה ושומרון במהלך הלילה, לפחות אחד מהם פעיל חמאס. כלי תקשורת פלסטינים דיווחיו כי בין העצורים נמצאים גם אביו וכמה מאחיו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בתל אביב,  במהלכו נרצח סמל אלמוג שילוני הי”ד בן 20 ממודיעין.  על פי הדיווחים, בני המשפחה החלו לפנות את ביתם באסכר שבאזור שכם, לאחר שקיבלו הודעה רשמית מישראל על הריסתו.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ’ הנחה הלילה את מפכ”ל המשטרה יוחנן דנינו לגייס מספר פלוגות מילואים של משמר הגבול. כמו כן נשקלת אפשרות של הטלת סגר מלא על יהודה ושומרון.

בתוך כך, במערכת הביטחון קיים חשש מפני “פיגוע גדול מאוד” שמתכנן ארגון החמאס נגד ישראל. כוחות גדולים של צה”ל ומשטרה נערכים בערים הגדולות בניסיון לבלום פיגוע כזה, גם שירות הביטחון הכללי עושה מאמצים גדולים לאתר מפגעים אפשריים.

הלווייתה של דליה למקוס, בת 26, שנרצחה אתמול בפיגוע הדקירה בכניסה לאלון שבות, תתקיים היום בשעה 10:00 ביישוב תקוע שבגוש עציון. למקוס הותקפה על ידי מחבל שדקר אותה, ולאחר זמן קצר מתה מפצעיה.

בפיגוע נפצע באורח קשה גם צעיר בן כ־26 שעמד לצידה. גבר בן כ־50 נפצע באורח קל.

בהר הרצל בירושלים יובא למנוחות בשעה 14:00 חייל צה”ל סמל-ראשון אלמוג שילוני, שנרצח אתמול בפיגוע בתל אביב. שילוני הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר הרצחו. בני המשפחה ביקשו שלא לסקר את הלוויה בתקשורת. 

אלמוג, תושב מודיעין, הותיר אחריו הורים, אח תאום, אחות ושני אחים קטנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות