כעת אולמרט מסביר איך ברק מסתיר כספי שוחד • קלטות זקן נחשפות

הקלטות של השיחות בין שולה זקן לאהוד אולמרט ממשיכות להיחשף • והפעם: אולמרט מסביר לשולה זקן איך עובדת השיטה כביכול • זקן: "אז איפה הכסף?" אולמרט: "הוא מחביא אותו"
נחמן וייס
י"ז חשון התשע"ה / 10.11.2014 21:45

הקלטות של שולה זקן ואהוד אולמרט ממשיכות להיחשף: וכעת – אולמרט מסביר לשולה את השיטה.

אחרי שחדשות10 חשפו ב’שישי’ הקלטה בה נשמע אולמרט אומר, כי ברק לקח שוחד במיליונים מעסקאות נשק, הערב חושף העיתונאי גיא פלג בחדשות2, קלטת נוספת, ובה פירוט על השוחד לכאורה של ברק:

אולמרט: “הוא (ברק) לוקח מכל עיסקת נשק קופון. הוא לוקח שוחד במיליונים ובעשרות מיליוני דולרים. אין עיסקת נשק שישראל עושה.. כולם מדברים על זה. אמנון ליפקין (הרמטכ”ל דאז), הא… כולם מדברים על זה. איך שלא מוצאים”.

זקן: “מי העורך דין של כל העיסקאות האלה מייצג את הקונים?”

אולמרט: “הגיס שלו, דורון כהן. הוא שותף שלו בחברה. זהו”.

זקן: “טוב, כנראה גם מצ׳פרים אנשים אחרים בדרך. אז אף אחד לא מדבר”.

אולמרט: “לא אני לא חושב. הם עושים את זה בחשאיות גמורה. רק שניהם”.

זקן: “אז איפה הכסף?”.

אולמרט: “הוא מחביא אותו”.

זקן: “דורון?”.

אולמרט: “דורון, בשוויץ או באיזה שהם מקומות. כי הוא משרד עורכי דין וכו׳ והוא מעביר את זה לחברה שבה שמו של ברק לא מופיע או שהוא שותף שלו”.

אהוד ברק מסר בתגובה לחדשות2: “מדובר בשקר הזוי נוסף שמופץ מזה שנים ארוכות על ידי עבריין מורשע שביצע בעצמו את סוג העברות שהוא מייחס לאחרים. קשה להסביר את השתהותו של אולמרט במשך שנים מפניה לגורמים המוסמכים. יתכבד מר אולמרט ויפנה למשטרה מיד, אם אכן יש בידיו מידע כזה”.

משרד המשפטים הודיע היום (שני), במענה לפניות כתבים מכלי התקשורת, כי פרקליטות המדינה הציגה ליועץ המשפטי לממשלה,יהודה וינשטיין, תמליל שיחה שנתפסה אצל שולה זקן.מקטע קצר בתמליל – אשר פורסם ביום שישי בחדשות10 עולה, כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרטסיפר בשיחת אקראי לראש לשכתו לשעבר זקן כי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קיבל, לכאורה, שוחד וטובות הנאה בעת שכיהן כנבחר ציבור עבור עסקאות נשק.לכאורה, השיחות הוקלטו על-ידי זקן ללא ידיעת אולמרט, והוא משיח לפי תומו.

לפיכך, היועץ המשפטי החליט כי יש מקום לבצע בדיקה של הטענה על-ידי משטרת ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות