להקת ארמונ-יה מגישה קליפ: ניגון ה’צמח צדק’ ווקאלי

מה קורה כשתזמורת חתונות מצליחה מקליטה את הניגון המפורסם של ה'צמח צדק', בביצוע ווקאלי – ללא כלי נגינה, בעיבוד ביט-בוקס משגע? צפו בקליפ
כ"ג ניסן התשע"ד / 23.04.2014 11:19

מה קורה כשתזמורת חתונות מצליחה מקליטה את הניגון המפורסם של ה’צמח צדק’, בביצוע ווקאלי – ללא כלי נגינה, בעיבוד ביט-בוקס משגע?

להקת ארמונ-יה מורכבת מבוגרי הישיבה בפדואל, החברים בלב ונפש עוד מנעורים. משמעות שם הלהקה ‘ארמונ-יה’ מגיע מתוך כיסופים לבית מקדש שלישי: ארמון להשם.

הלהקה זוכה להצלחה בעולם החתונות ומפורסמת בעיקר בשל העיבודים המיוחדים שלה. ברזומה המוסיקלי נמצאים האלבום ‘השמיעני’, המכיל עשרים רצועות שרובן מעולם החתונות, ואת הלהיט ‘נקדישך’, סינגל מקורי ‘קרוב מתמיד’, והסינגל הווקאלי ‘כל משבריך’ שזכה לחשיפה רבה.

ניגון ה’צמח צדק’ כבש בשנה האחרונה כל במה אפשרית וחצה את כל החוגים. להקת ארמונ-יה, שניגנה את השיר אינספור פעמים, מנפיקה לרגל ימי ספירת העומר, גירסא ווקאלית מיוחדת של הניגון, בעיבוד מיוחד, המשלב ביט בוקס.

“להוריד את הכלים החיים ולהשתמש במה שההלכה מתירה לנו זה מאתגר. אנחנו לא להקה ווקאלית וזה סוג של טוויסט שלהקת חתונות עושה ווקאלי” – אומר יעקב אסרף, מנהל הלהקה על העבודה המאתגרת.

השיר הוקלט באולפן הביתי ‘סולם יעקב’, מה שהפך את העבודה על הסינגל לחוויה מדהימה של ביחד.

לשיר צולם קליפ ברוח התקופה, במטרה להעביר מסר של חסד, נתינה ותיקון לימי הספירה ולתת כבוד זה לזה – ובעצם להעביר את העניין של החבורה, כאשר כל השחקנים בקליפ הם חברי הלהקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות