החסידים הופתעו: הרבי ירד אל החפירות של בית המדרש ויצק יסודות

האדמו"ר הגיע במפתיע אל אתר בניית בית המדרש החדש של החסידות, ירד לשטח ברכבו של הקבלן, יצק יסודות - ואף סייע במלאכת הבנייה • תלמידי הישיבות פתחו בשירה אדירה לנוכח המחזה המפתיע
יוסף גרינבוים
א' ניסן התשע"ז / 28.03.2017 20:04

התרגשות רבה בחסידות ויז’ניץ: בצהרים (שלישי) הופתעו החסידים לראות את האדמו”ר מגיע לאתר הבנייה של בית המדרש הגדול החדש בשיכון ויז’ניץ בבני ברק.

האדמו”ר, שיצא מרכבו על יד שער האתר, ביקש לרדת אל שטח הבנייה בעומק האדמה. האדמו”ר נכנס לרכב השטח של הקבלן היהודי מהשומרון – וירד אל תוך האתר.

הרבי, שסייר בין מוקדי העבודה השונים באתר ועקב מקרוב אחר פעולות העובדים, יהודים תושבי ההתיישבות, ביקש ליצוק את יסוד הבית המדרש ביום זה – ראש חודש ניסן, היום בו הוקם המשכן.

לאחר שהתעניין בסדרי העבודה ועקב אחר ההתקדמות, ביקש האדמו”ר לסייע במלאכת הבנייה לשם קדושת בית הכנסת ובכך המשיך את מסורת אבותיו – אביו בעל ה’ישועות משה’ שיצק את בית המדרש  הקודם שעמד במתחם, וזקנו בעל ה’אמרי חיים’ שיצק את הביהמ”ד הישן שעמד שם לפני בית המדרש הקודם.

תושבי הקריה ותלמידי הישיבות הממוקמות בסמיכות לאתר הופתעו מביקורו של האדמו”ר בצהרי היום, צבאו על שערי וחומת האתר ופצחו בשירה אדירה לנוכח המחזה המפתיע והמרגש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות